AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har samboer og vi vurderer å skrive testamentet. Er medlem av fagforbubdet og ser jeg kan forsikre meg LO favør advokat forsikring for 167 kr måneden. Kan denne brukes til dette? Noen som har brukt dette før? Anonymkode: 96232...99b
Whistler Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Du får lese deg opp på vilkårene i forsikringsavtalen og se hva som dekkes.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Nei, det kan den ikke. Denne forsikringen kan du bruke om du havner i enkelte tvister. F.eks. Arverett eller barnefordeling. Det er enkelte områder forsikringen ikke dekker, så det er viktig å sette seg inn i vilkårene. Anonymkode: ee387...6b0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Du trenger ikke advokat for å sette opp testamente. Det er mange maler på internett du kan bruke. Bare husk at du må ha vitner Anonymkode: 391e8...799
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Testamente er lett å lage selv. Advokatforsikring høres ut som en tullete ekstraforsikring, de fleste tvister dekkes i innboforsikringen. Anonymkode: fc3a9...196
Magnus1905 Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Har du LOfavør Advokatforsikring får du hjelp fra advokater til å opprette testament uten at det koster deg noe ekstra enn månedsprisen for forsikringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå