AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har nå vært på tinder i snart 1 år. Har ikke dratt på en eneste date ettersom viruset var i full gang i fjor, og delvis i år også. Jeg har matchet med flere gutter på min alder, men også menn eldre. En av de jeg matchet med er en 25 åring som akkurat ble ferdig med journalist utdanningen sin. Jeg synes han er ganske kjekk, og hadde nok dratt ut med han, men jeg klarer ikke å komme meg over aldersforskjellen. Er jeg rar? Jeg har gutter på min alder som også er interesserte i meg… en av dem har jeg fremdeles kontakt med. Han hadde planer om å komme til byen jeg bor i, men hadde ikke råd til 600kr, og da kjente jeg at jeg ble litt turned off. Jeg har heller ikke snakket med han siden februar, men vi følger hverandre fremdeles på sosiale medier, og en del av meg er nok fremdeles interessert. Bør jeg ta kontakt med han igjen eller gå for en litt eldre fyr som har ting mer på plass? Også vil jeg gjerne høre deres meninger om aldersforskjeller, og helst knyttet opp mot min situasjon! Hadde han fremdeles studert så hadde det ikke vært så ille tror jeg, men tanken på at han allerede er ferdig, og jeg kun NÅ skal studere blir litt rart. I tillegg flytter han fra byen jeg skal studere i til høsten, så kanskje ha kan kun er ute etter å ligge med meg? Jeg setter pris på innspill og råd:) Datet dere mye eldre da dere var rundt min alder? Anonymkode: 3e35f...59f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Nå er ikke jeg jente eller ung, men jeg "datet" ei kvinne på 18 da jeg var 45. Møttes til jevnlig sex flere ganger i uka. Det var litt rart, men gikk bra tross stor aldersforskjell. Vi ble kjent via felles hobby. Anonymkode: 303a6...75d 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Hvorfor skulle det være rart? Dere er begge voksne og 6 års forskjell er da ganske vanlig.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er ikke jeg jente eller ung, men jeg "datet" ei kvinne på 18 da jeg var 45. Møttes til jevnlig sex flere ganger i uka. Det var litt rart, men gikk bra tross stor aldersforskjell. Vi ble kjent via felles hobby. Anonymkode: 303a6...75d 🤮🤮🤮 Anonymkode: 27ded...6b5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Jeg var sammen med en som var 9 år eldre enn meg fra jeg var 18 til 23. Syntes ikke det var noe sært. Anonymkode: 05882...b04
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Det eneste rare her er fontstørrelsen. Anonymkode: eb519...f6a 6
Emmelise Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Jeg var 19 da jeg møtte fyren jeg endte opp med å gifte meg med 15 år senere. Han var 25. At han er 6 år eldre betyr ikke nødvendigvis han har ting på stell, bare så det er sagt. Mannen min er et spektakulært godt eksempel på det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå