Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom høstinspirasjonskatalogen fra H&M i posten, masse fint der! Klikker meg inn i morges for å legge inn en bestilling.....til nå er ikke EN av ønskene mine tilgjengelige! Farger og størrelser er utplukket osv osv....

Blir så SUR!

Egentlig veldig fornøyd med hm.com jeg, men det er altså dette med alt blir så j.. fort utsolgt&utplukka.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke snoopy-dressen jeg!! enda jeg bestilte innen den fristen. :frustrert: MURR!! DET er dårlig det.

Skrevet

Pakka mi fra hm.com har kommet til meg i dag :-D

måtte bare gni det inn.. hihi

Skrevet

Greit det Gitte, ikke såååå lenge siden jeg fikk stor pakke med masse fint selv! ;)

Men nå var det altså så mange nyheter og jeg vil haaaaaa..... :sur:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Dere er klar over at det finnes vanlige HM-butikker også? :ler:

Skrevet

i butikken fant jeg ingenting av det jeg skulle ha i riktig str og farger, men de hadde det på nett, så da kjøper man såklart der :)

Gjest Vindelspev
Skrevet
i butikken fant jeg ingenting av det jeg skulle ha i riktig str og farger, men de hadde det på nett, så da kjøper man såklart der :)

Selvfølgelig, nå tenkte jeg mer på Espera som ikke finner det på nett.

Skrevet

Jeg så meg ut 3 ting på nettet som jeg hadde lyst på, og siden jeg bor 500m fra en H&M-butikk tenkte jeg at jeg skulle gå dit og kjøpe, så sparte jeg portoen. Tror du de hadde noen av tingene der? Neeeida. :sur:

Men de hadde lignende - og faktisk enda finere - utgaver av tingene jeg ville ha på de andre butikkene på kjøpesenteret, så da ble det greit allikevel :) Synd for H&M men, tapte litt penger der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...