AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Eller har noen tatt bilnummeret ditt og funnet ut hvor du bor? Anonymkode: c0be9...e8c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Vanlig med kun fornavn. Anonymkode: 6c7ba...5bc 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Det er ikke vanlig, kun fornavn er det som er vanlig.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Jeg sjekker alltid helsepersonell som jeg finner tiltrekkende på fb, insta osv, i tillegg til skattelister. Det er lett å finne ut hvem folk er. Dette går fint uansett om det er hele navnet eller bare fornavn. Tenker at du ikke trenger å bekymre deg for å være anonym - man finner ut hvem man er uansett. Anonymkode: bec60...f18 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 På Sykehuset Telemark er det både for- og etternavn, samt yrke. Jeg har aldri blitt kontaktet av pasienter på privaten. Anonymkode: 1a379...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sjekker alltid helsepersonell som jeg finner tiltrekkende på fb, insta osv, i tillegg til skattelister. Det er lett å finne ut hvem folk er. Dette går fint uansett om det er hele navnet eller bare fornavn. Tenker at du ikke trenger å bekymre deg for å være anonym - man finner ut hvem man er uansett. Anonymkode: bec60...f18 Du er mye (p)syk? Anonymkode: 1a379...e9f 11
AliceNextDoor Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har fornavn, etternavnet mitt er veldig u-norsk og som en bekjent sa til meg en gang så var uttalen ikke helt ulik et nys. 😄 Jeg har ikke hatt noen som har oppsøkt meg hjemme eller lignende, men har opplevd at en mannlig pasient oppdaget at vi handlet ved samme butikk og begynte være der veldig tilfeldig akkurat når jeg skulle handle. Så ikke noe galt eller vanskelig med det, det avtok relativt fort uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 Vi har både fornavn og etternavn men pasientene våres er såpass sauset under oppholdet at de ikke husker engang at de har vært der. ( intensivavdeling ). Så null problem. Anonymkode: 84b85...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 Kun fornavn, men pasient fant ut hva jeg het uansett. Ikke så vanskelig å finne noen på Facebook selv om man bare har fornavn og by, man må bare være litt tålmodig. Jobbet et sted der man blant annet skulle observere hva pasient drev med når hen brukte pc slik at hen ikke kontaktet personer hen ikke hadde lov til. Oppdaget da at pasient søkte meg opp på Facebook og Instagram, jeg sørget for å skjule profilen min etter det. Anonymkode: d83f4...fb2 1
Gjest SomeDude32 Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 De gangene jeg har vært innnlagt på psykiatrisk har jeg alltid tatt bilder av damene jeg syns er deilige Så har jeg kjørt bildene av ansiktene deres gjennom en software som finner dem på sosiale medier Deretter finner jeg ut hvor de bor og så parkerer jeg bilen like bortenfor og venter på at de skal komme hjem fra jobb Det er da jeg..... neida, jeg gjør ingenting av dette, men følte for å få folk til å få litt høyere blodtrykk.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 SomeDude32 skrev (1 minutt siden): De gangene jeg har vært innnlagt på psykiatrisk har jeg alltid tatt bilder av damene jeg syns er deilige Så har jeg kjørt bildene av ansiktene deres gjennom en software som finner dem på sosiale medier Deretter finner jeg ut hvor de bor og så parkerer jeg bilen like bortenfor og venter på at de skal komme hjem fra jobb Det er da jeg..... neida, jeg gjør ingenting av dette, men følte for å få folk til å få litt høyere blodtrykk. ÅÅååå, du tok meg bare såå hardt her nå ... Anonymkode: 3d2bc...5e8
Gjest SomeDude32 Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: ÅÅååå, du tok meg bare såå hardt her nå ... Anonymkode: 3d2bc...5e8 Ja det er godt du ikke er helt død på innsiden og fortsatt kan føle noe 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller har noen tatt bilnummeret ditt og funnet ut hvor du bor? Anonymkode: c0be9...e8c kun fornavn. Anonymkode: d60fa...c87
Majer Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Kun fornavn og evt yrkestittel. Anbefaler ikke dobbeltmavn. Endret 9. juli 2021 av Majer
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Majer skrev (6 timer siden): Kun fornavn og evt yrkestittel. Anbefaler ikke dobbeltmavn. Hvorfor anbefaler du at Ole Christian eller Tuva Marie ikke bruker navnene sine? Anonymkode: 8fbe6...ed0 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 SomeDude32 skrev (På 6.7.2021 den 20.23): Ja det er godt du ikke er helt død på innsiden og fortsatt kan føle noe 🙂 Da vet jeg at du ikke eier humor. Anonymkode: 3d2bc...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 De fleste bruker bare fornavn, fordi det helt ærlig er mye galne pasienter og pårørende som kan finne på hva som helst. Anonymkode: f766b...f66
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har ikke navneskilt engang, men pasientene vet jo naturligvis hele navnet mitt ettersom jeg er behandler (så navnet mitt står på innkallingen og blir også gjerne opplyst over telefon). Har heldigvis opplevd lite tilnærmelser fra pasienter på fritiden. Jeg har riktignok fjernet nummeret mitt fra telefonkatalogen, og sørget for at alt av sosiale medier-profiler er stengte og anonyme. Må jo bare gå ut fra at en del er nysgjerrige og søker meg opp der! Anonymkode: 3ec82...3d0 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 On 7/6/2021 at 8:05 PM, AnonymBruker said: Jeg sjekker alltid helsepersonell som jeg finner tiltrekkende på fb, insta osv, i tillegg til skattelister. Det er lett å finne ut hvem folk er. Dette går fint uansett om det er hele navnet eller bare fornavn. Tenker at du ikke trenger å bekymre deg for å være anonym - man finner ut hvem man er uansett. Anonymkode: bec60...f18 Samme her. Skal noen pleie meg burde jeg vite hvem de er. Anonymkode: af4df...898
Gjest ti10 Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samme her. Skal noen pleie meg burde jeg vite hvem de er. Anonymkode: af4df...898 Går ut fra at det samme gjelder de som er sitter bak spakene på flyet og i toget og bussen du sitter i? Har du tenkt på hvor stort ansvar de har for deg? Og veldig mange andre? Så høyt oppe i luften? Eller i den farten på motorveien eller på skinnenne? Hvordan finner du ut informasjon om dem? For ikke å snakke om de som behandler skattemeldingen din. Har du tenkt på at de kan endre tilværelsen din radikalt med noen tastetrykk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå