AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Er det sånn at man ikke tørr å spørre om å komme på barselbesøk lenger? Eller må man aktivt invitere folk om man ønsker besøk? Jeg merker jeg er helt ute av sosiale spilleregler nå, haha. 🤔 Men med første husker jeg jo at mange hadde lyst å komme og hilse på den lille og meg den første tiden. Er det kanskje ikke så spennende med andremann? 😊 Sitter med en ny liten en og er helt utsulta på sosial kontakt etter mye sykemelding i svangerskapet og pandemi. Men det er ingen som har spurt om å komme og jeg er ikke helt i form enda for å reise ut å besøke folk selv. Er det rart å be folk komme, bare til sånn uformelt lite besøk? 🙈 Jeg har ikke helt overskudd til å varte veldig opp, men hadde vært kos om noen kom innom allikevel. (Nå er vaksineringen langt på vei her jeg bor, vi er friske og det er lite smitte, samt at vi har mye plass, også ute, så jeg er ikke redd for besøk mpt korona. Vil bare prate med ekte mennesker jeg kjenner.) #hvordanermansosialnåigjen? #ensom Anonymkode: d9607...af9
Amatariel Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Du må nok be folk ja! Få som vil trenge seg på noen som nylig har født. Jeg har selv ventet tålmodig til nybakte mødre har vært klare. Bare spør, så kommer nok folk om de kan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå