Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser mellom 50 og 100 sider. Hvis det er bok på engelsk med et vanskelig språk 50-60. kanskje 40 også. En barnebok/ungdomsbok på norsk 70-100 ca. Det samme gjelder bøker på norsk som er middels vanskelige å lese. 

Går aldri inn for å lese fortest mulig. Tempoet varierer ut ifra hvordan jeg føler det. 

Anonymkode: cd44e...869

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri holdt oversikt på. Men leser veldig fort, da.

Anonymkode: 772ef...f0f

Skrevet

Det har jeg ikke oversikt over, men tror nok det varierer avhengig av innholdet. Noen bøker er veldig lettleste, andre trenger man mere tid på å fordøye. Holder kun oversikt over hvor mange bøker jeg leser i året via Goodreads.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leser helst på engelsk. Og bøkene er vel på rundt 350-400 sider. Bruker rundt 5 timer på en skikkelig bra psykologisk thriller. Så rundt 70-80 sider i timen da ☺️

Anonymkode: 9ecbe...179

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det har jeg aldri holdt oversikt på. Men leser veldig fort, da.

Anonymkode: 772ef...f0f

Nei jeg sjekker det av og til. Men litt morsomt å vite sånn ca hvor lang tid jeg kommer til å bruke på en bok.

Anonymkode: cd44e...869

Skrevet

Kommer an på språket. Er det en tung fagtekst ligger jeg på under 10 sider i timen. Er det relatert til jobb rundt 40 sider i timen. Er det normal skjønnlitteratur rundt 80-100s timen. Er det lett skjønnlitteratur 100-120s i timen.

Er det på sengekanten avhenger det av når jeg sovner :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Slike speedreaders🤭. Only on KG🥳

Anonymkode: 51385...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønnlitteratur på norsk: 40-50 sider i timen.

Skjønnlitteratur på engelsk: 30-40 sider i timen.

Faglitteratur på norsk eller engelsk - alt fra 5 til 30 sider i timen. Kommer an på så mye. 

Anonymkode: 43b02...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...