AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #41 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg klarer såvidt å spise en burger, så jeg tror jeg ville beregnet ca 1,5 per person. Når du skal ha pølse i tillegg så blir det nok mat. Jeg ville nok hatt potetbåter som tilbehør. Kanskje jeg ville kjøpt en ferdig kuttet salat og gode tomater for å få det litt friskt. Anonymkode: d8983...f4a Det er vanlig å beregne 200g rent kjøtt pr. pers. Så jeg ville gått for 2 burgere (om det er 100g burgere). Det aller kjipeste er å gå tom for mat. Så hadde jeg sikkert stekt noen ekstra for sikkerhets skyld. Anonymkode: bff81...b79 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #42 Skrevet 9. juli 2021 Parmesankrem 100 gram Philadelphia ost 50 gram Revet parmesan 2 ss Finhakket persille 0,5 ss Sitronsaft 1 klype Salt og pepper Nydelig på burger 🤤 Anonymkode: 3f5cb...7cb 1
Jytte Skrevet 10. juli 2021 #44 Skrevet 10. juli 2021 Tilbehør: Hjemmelaget rødkål, sylteagurk, salat, brød, sennep. I tillegg til noe av det de andre har foreslått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå