AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 (ikke noe korona) kan forskjølelse vare et gravitet tegn? Mensen har uteblitt i nesten ei uke ca. Følger ikke helt riktig med 🤭 har ømme bryter og marker at kjertelen har blitt harde. Tok en graviditet test for noen dager siden og den var negativ. Har et barn ifra før som blir et år. Der har jeg også hvert forkjølet før jeg fikk en posetiv test.🤔 Er det flere som har opplevd noe lignende og fått en positiv test etter man har hvert syk 😂 Anonymkode: a2659...386
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 likermegher skrev (1 minutt siden): Kjertelen? Ja melke kjertlene Anonymkode: a2659...386
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Om mensen er forsinket en uke og tok fikk negativ test for noen dager siden, vil jeg tørre å være helt bastant på at du ikke er gravid. Anonymkode: 96ba8...777 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): (ikke noe korona) kan forskjølelse vare et gravitet tegn? Mensen har uteblitt i nesten ei uke ca. Følger ikke helt riktig med 🤭 har ømme bryter og marker at kjertelen har blitt harde. Tok en graviditet test for noen dager siden og den var negativ. Har et barn ifra før som blir et år. Der har jeg også hvert forkjølet før jeg fikk en posetiv test.🤔 Er det flere som har opplevd noe lignende og fått en positiv test etter man har hvert syk 😂 Anonymkode: a2659...386 Hvilke brytere er ømme? Anonymkode: e0412...202
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke brytere er ømme? Anonymkode: e0412...202 Haha er på tablett ikke alltid så enkelt å skrive med 😂 Anonymkode: a2659...386
Fiffig Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 Forkjølelse kan være årsaken til at mensen er forskjøvet. Sykdom kan klusse med syklusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå