AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Vurderer å ta det på toppen av full jobb, siden jeg ikke fikk gjennom søknaden min om å ta det som videreutdanning. Er dette passe gjennomførbart? Med 3 barn og normalt hektisk hverdag? Anonymkode: 6f8b9...bd8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Er ikke lærer, men er utdannet programmerer (datateknikk, bachelor). 15 stp på et år vil jeg påstå er til å leve med, selv om det klart er enkelt for meg å si som alltid har hatt interessen. Med kun 15 stp. og ikke krav til forkunnskaper så kan det ikke gå veldig hardt til verks, og må ligge på et grunnleggende nivå. Basert på det vil jeg påstå at det er noe som er helt gjørbart, så lenge man har et snev av interesse og engasjement, og ikke minst er voksen. Anonymkode: 25318...07f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke lærer, men er utdannet programmerer (datateknikk, bachelor). 15 stp på et år vil jeg påstå er til å leve med, selv om det klart er enkelt for meg å si som alltid har hatt interessen. Med kun 15 stp. og ikke krav til forkunnskaper så kan det ikke gå veldig hardt til verks, og må ligge på et grunnleggende nivå. Basert på det vil jeg påstå at det er noe som er helt gjørbart, så lenge man har et snev av interesse og engasjement, og ikke minst er voksen. Anonymkode: 25318...07f Takk for tilbakemelding. Jeg er jo realfagsmatematiker i bunn. Søkte lege, lærer og ingeniør, men valgte å sette lærer på topp. Så tror jeg vil ta det passe lett. Problemet er jo bare at man periodevis er veldig lei av helge/ kveldsarbeid som lærer. Så greit å vite at det ikke er altfor mye. Har tatt 30 stp på toppen før, og det gikk greit. (Da matematikk 3). Anonymkode: 6f8b9...bd8
SPOCA Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har ikke barn selv, så det blir vanskelig å vurdere, men jeg har studert IT ved siden av fulltidsjobb, og tar nå henholdsvis programmering og programmeringsdidaktikk i sommer (30 stp til sammen). Jeg synes det er veldig levelig, og mye enklere enn jeg så for meg, men det hjelper selvfølgelig å ha interessen. Jeg har tatt det helt nettbasert via Sverige, og det har ikke vært nødvendig med oppmøte eller slike ting, hvilket er veldig hendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå