Gå til innhold

Fikk lappen for to uker siden, ville dere latt datteren deres kjøre fire timer alene for å besøke familie?🤔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis det er foreldrene sin bil og de nekter så kan de jo stoppe deg, hvis du har egen bil er det bare å kjøre! Ta pauser og sett på favorittmusikken og nyt veien! 

Anonymkode: 7fe44...68f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste måten å få erfaring på det… blir nok veldig ålreit for henne og gir henne også mestringsfølelse, noe ferske sjåfører gjerne trenger for å bli tryggere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har lov til det nå. Hadde nok vært litt smånervøs, men hun hadde jo ikke fått lappen hvis hun ikke var flink kok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er veeeel langt som fersk sjåfør å kjøre så langt på egenhånd. Litt alderen tatt i betraktning også, myndig ja, men langt fra voksen..😂 

Anonymkode: 5f32a...ef9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om å låne bil? Hvis ikke "lar" ikke foreldre sine voksne barn noe som helst, det bestemmer de selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Jeg kjørte en kassebil til Fredrikstad fra Oslo med 8 andre i bilen etter å hatt lappen i to dager. Jeg hadde latt datteren min kjøre fire timer. Du hadde ikke fått lappen hvis statens vegvesen hadde ment at du var en fare i trafikken. Som min far sa til meg når jeg fikk lappen, du må stole på det du har lært. 

Anonymkode: eac05...706

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tirben skrev (På 26.7.2021 den 11.20):

En som er myndig bestemmer selv hva hun skal gjøre. 

Ja, men hvis ts må låne bilen til foreldrene er det jo ikke sikkert hen får lov å bruke deres bil da😉

Anonymkode: 948c7...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...