AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Hei! Skal gifte meg i Oktober og bestilte brudekjole slutten av juni hos Brudekjolen i Oslo. Lurer på om noen andre her har bestilt derifra og hvor lang tid tok det før dere mottok deres kjoler? brullypet skulle egentlig være i desember, men valgte å flytte det til oktober istedenfor. Er litt stressa for at den ikke kommer tidsnok. Ble opplyst om at bestillingstiden er 3-5 mnd og at det mest sannsynlig ville komme etter 3 mnd. Anonymkode: b0715...367 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Jeg bestilte ikke kjolen hos Brudekjolen (selv om jeg var innom der også), men hos Diin. Der tok det vel i underkant av fem måneder før jeg fikk kjolen, selv om jeg fikk beskjed om at det kunne ta mer tid enn det. Har lært at man bør regne med inntil åtte måneder, men det varierer nok mellom de ulike merkene mer enn de ulike salongene kanskje. Krysser fingrene for at den kommer i god tid før bryllupet. Anonymkode: 35170...062
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Spørs om den blir ferdig tidsnok. Ville minst beregnet 6 måneder Anonymkode: 758ee...e4f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Bryllup, ikke brullyp Og det er bare TRE mnd fra slutten av juni til slutten av september, som vel er da du burde planlagt å motta kjolen. Du skriver ikke når i oktober du skal gifte deg, men helst bør du vel få kjolen senest er par uker før, i tilfelle den trenger tilpasninger eller er helt krise. Skjønner at du er nervøs over å ha bestilt en kjole med bestillingstid 3-5 mnd! Kanskje du bør kansellere bestillingen og finne en kjole i butikk eller på Finn, evt kjøpe en ekstra om du har råd? Anonymkode: 08ced...461 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Har ikke erfaring med å handle derfra, men når jeg giftet meg var det 4 mnd fra jeg prøvde kjole og til selve bryllupet. Når jeg opplyste om det, ble utvalget av kjoler mye mindre, ettersom det ikke er så mange som er leveringsklare på så kort tid. Kan du ikke ta kontakt med de å høre hvordan det ligger an? Også evt kjøpe en annen i reserve fra finn feks eller fra en salong du får garantert tid fra? Anonymkode: 22ed9...904
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Du må jo ringe dem nå og si at de har kortere tid enn planlagt på seg, og spørre om de kan garantere at kjolen blir levert. Hvis ikke må du finne på noe annet. Men du MÅ gi beskjed. Anonymkode: ca8a1...bd4
Kenelz Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Kontakt dem og finn en kjole fra finn som backup!
Duff Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Er strengt tatt ikke butikken som styrer leveringstiden, tiden de estimerer har de fått fra produsent. Du kan sikkert snakke med butikken om de har fått noen tilbakemelding ang kjolen, om den kommer tidlig eller sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå