AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Er det et felles kort fra venner med spleisegave, skriver man gjerne navnene spredt. Ved oppramsing, er det høflighet at skriveren setter eget navn til slutt. Gjelder dette når det er fra en familie? At dwn som skriver på kortet, setter sitt navn til slutt? Hvilken rekkefølge på resten evt? Vet at det ikke er så farlig på personlige hilsener, og man kan gjøre slik man selv ønsker uansett. Har bare sett så mange ulike utgaver, og lurer på om hvilken måte som er den mest korrekte? Noen setter unger først og foreldrene etterpå. Andre omvendt. Uansett hvilken rekkefølge man setter unger og voksne, hvilken rekkefølge innad i unge gruppen og blant de voksne? Etter alder uansett gruppe? Eller etter kjønn? Eller begge deler? Hva er mest riktig? Hvordan gjør du det? Anonymkode: 544ee...58b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Jeg skriver mitt navn, mannens navn, barna etter alder. Anonymkode: 5977e...4ad
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Før skrev jeg mannens navn, mitt, barnas etter alder. Eller begynte med yngste barnet. Nå skriver jeg Fam. Hansen. (Altfor mange barn, dyr og hybelkaniner til å ramse opp alle 😉 ) Anonymkode: 83ae0...841
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Jeg skriver mannen, barna etter alder (tvillingene etter hvem som ble født først) så meg tilslutt. Bikkja er ikke med. Anonymkode: 6fbd1...242
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Først min elskede bordoppvaskmaskin og så meg. Siden den er helten min. Anonymkode: 90ca0...55a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Jeg skriver partner og mitt navn, deretter barna hvor jeg begynner med eldstemann først. Anonymkode: a3f45...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå