Gå til innhold

Kjæresten min bestemmer når vi skal ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en fyr som har vist seg å være veldig opptatt av at vi skal ha mest mulig sex, og akkurat når det passer han!

Når jeg prøver å si at vi begge to må ha lyst å ha sex, og at jeg ikke kan bli kåt akkurat når han er kåt, og at jeg ikke klarer å ha sex på kommando, blir han sur.

Jeg får dårlig samvittighet hvis vi legger oss en kveld uten å ha sex, og da må jeg ta en løgn om at jeg er så trøtt at jeg ikke orker eller at jeg føler meg dårlig.

Isted ringte han for å spørre hvor jeg var hen, og da sa jeg at jeg var på butikken.

Nå er det tid for kos! Du må komme hjem sa han, og så la han på.

Han var ikke sånn de første månedene, men sikkert fordi jeg også var forelsket og kåt og ville ha sex til alle døgnets tider, men nå har hverdagen innhentet oss og jeg går ikke rundt og tenker på sex hver eneste dag.

Jeg vet han gjør det slutt med meg hvis jeg sier at jeg ikke gidder å finne meg i dette, og jeg vet ikke helt om jeg orker å gå fra han😑

Har vært i tre andre forhold og der har det også vært mye sex i begynnelsen, men vi har hatt sex når begge to  følte for det, ikke sex kun når den ene ville og ikke sex på kommando.

Anonymkode: 156e1...66a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er sammen med en fyr som har vist seg å være veldig opptatt av at vi skal ha mest mulig sex, og akkurat når det passer han!

Når jeg prøver å si at vi begge to må ha lyst å ha sex, og at jeg ikke kan bli kåt akkurat når han er kåt, og at jeg ikke klarer å ha sex på kommando, blir han sur.

Jeg får dårlig samvittighet hvis vi legger oss en kveld uten å ha sex, og da må jeg ta en løgn om at jeg er så trøtt at jeg ikke orker eller at jeg føler meg dårlig.

Isted ringte han for å spørre hvor jeg var hen, og da sa jeg at jeg var på butikken.

Han var ikke sånn de første månedene, men sikkert fordi jeg også var forelsket og kåt og ville ha sex til alle døgnets tider, men nå har hverdagen innhentet oss og jeg går ikke rundt og tenker på sex hver eneste dag.

Jeg vet han gjør det slutt med meg hvis jeg sier at jeg ikke gidder å finne meg i dette, og jeg vet ikke helt om jeg orker å gå fra han😑

Har vært i tre andre forhold og der har det også vært mye sex i begynnelsen, men vi har hatt sex når begge to  følte for det, ikke sex kun når den ene ville og ikke sex på kommando.

Snakk med ham

Vis han dette inlegget

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke helt om du orker gå ifra han? 

Anonymkode: 2fbfc...459

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke om du orker å gå fra han? Tror du han kommer til å endre på sexlysten sin sånn uten videre? Hadde blitt tørr umiddelbart av en sånn fyr..

Anonymkode: 10c00...130

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder er denne mannen verd å bruke energi på? 
Du bør søke hjelp for det som du sliter med. 
Ingen her kan løse dine problemer med den uansvarlige mannen din

Anonymkode: af91d...246

• Liker 7
Skrevet

Vet ikke om du orker å gå i fra han? Men orker du å være i et slikt forhold resten av livet? 

• Liker 5
Skrevet

Hvor gammel er du, og hvor gammel er han? Høres ut som du sliter med å sette grenser, og at han utnytter det. Pluss at du kanskje er litt desperat etter kjærlighet?

Råder deg til å prøve å si nei en gang. Hvis han blir sur, så la han bli sur. Det er din kropp. Aller helst syns jeg du skal slå opp og jobbe med selvtilliten og selvbildet ditt, slik at du ikke blir et offer for mennesker som utnytter deg.

• Liker 9
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...da er det oppsiktsvekkende urolig at du syns at dette er er forhold å være i....

Endret av DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker
Skrevet

For et varp av ei dame. En kvinne uten meninger om sine egne behov, lyster, grenser og ikke ta eierskap til sin egen kropp er noe av det flotteste man kan stifte bekjentskap med. 

Anonymkode: 712ed...b7d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han ringer for å si «husk melk, kom hjem for å ha sex»? Når han vet du synes det er i overkant 🤣 Ah. Jeg hadde lett orket å dumpe ham. 

Anonymkode: 98c58...511

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dump.

Anonymkode: 1ca0d...4c8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

da er det vel likesågreit om han gjør det slutt, så er du kvitt han. Vinn, vinn

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med en sånn nepe?

Anonymkode: 6a413...954

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han skal bestemme over deg, og respekterer ikke dine meninger og grenser, og du vet ikke om du orker å gå fra ham? Du må heller spørre deg selv om du orker å leve slik, på akkord med deg selv? 

Anonymkode: 0da8a...662

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Andungene said:

Snakk med ham

Vis han dette inlegget

Skal du vies mannen fin trådene du har opprettet også?

Anonymkode: 71f1a...91e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal du vies mannen fin

Skal du vise mannen din trådene**

Anonymkode: 71f1a...91e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her gjelder det å ta tyren ved hornene. Nabodama her kom i en lignende situasjon sammen med en som ønsket å ta kontrollen på samme måten. Det endte med at hun banka ham opp, en skikkelig omgang juling. Viste seg å være et språk han skjønte. Etter å ha vært sykemeldt etpar dager kom han ut igjen og dro på jobb. Nå er det dama som er sjefen, og som bestemmer når det skal sexes der i gården. Funka åpenbart!

Anonymkode: 19867...e5f

AnonymBruker
Skrevet
fitnessjenta skrev (3 timer siden):

Hvor gammel er du, og hvor gammel er han? Høres ut som du sliter med å sette grenser, og at han utnytter det. Pluss at du kanskje er litt desperat etter kjærlighet?

Råder deg til å prøve å si nei en gang. Hvis han blir sur, så la han bli sur. Det er din kropp. Aller helst syns jeg du skal slå opp og jobbe med selvtilliten og selvbildet ditt, slik at du ikke blir et offer for mennesker som utnytter deg.

Vi er 32 og 35 år

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Er det ingen andre her inne som har vært i en sånn situasjon?

Er dere ikke så seksuelle?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ikke helt det samme, men kjæresten min er veldig sånn at sex skal skje på hans premisser. Om jeg prøver og han ikke har lyst avviser han meg, og ikke nødvendigvis på en fin måte. Men om jeg skulle komme til å si nei er det verdens undergang, jeg er ikke glad i han mer osv - ender som regel med at jeg må gjøre det likevel.. Er veldig slitsomt, for føler ofte det blir sex «under tvang» når han vil og at mine lyster og behov sjelden blir møtt... 

Anonymkode: 6e706...e20

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...