AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Kompisen til min 12 åring er så opptatt av hva klær og sånt koster. Kjøper han seg noe sender han bilde av f eks fotballsko og skriver at de kostet 2000 kr. Eller ett bilde av en genser og at den kostet 1000 kr. Flere som er sånn? Min gutt er ikke opptatt av det Anonymkode: 7af63...519
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Noen barn er sånn, andre ikke. Har en 14-åring som har kompiser som vil skryte av at de får dyre klær og sko og sender snaper til alle med pris på hva alt koster… Min bryr seg ikke så mye. Vi gir han en sum å handle for på feks Zalando og da velger han seg billigere ting for å få flere. Minst en av disse skrytete kompisene gjør det for å føle seg ovenpå i gjengen fordi de kommer til kort på andre punkter. Samme som skryter er de som ville pushe grenser og prøve snus/røyk/alkohol først her…. Anonymkode: 9dd17...9f3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Her har vi to som ikke bryr seg det minste og to som bryr seg litt. Men se ville aldri sendt slike snapper. De bryr seg mest om å ha det andre har (typisk tenåring, med andre ord 😊) Anonymkode: a2bfa...cfe
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 12-åringer har ikke helt lært seg sosiale normer og regler. Det kommer nok, for vi håpe. Anonymkode: 02e5c...295
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Jeg er sånn ennå og er en voksen kvinne. Vokste opp lutfattig. Det er en artig engelsk komiker på youtube som spøker med at "hvis du vet hva alt du eier koster, ned til krone og øre, da har du nok vokst opp "working class". Stemmer for min del! Anonymkode: d6f70...a8e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå