Gjest SomeDude32 Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Så denne og følte for å dele. Man sier man burde elske seg selv så denne løser vel problemet mange har med å finne en partner?
Era Vulgaris Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Det er faktisk flere som har gjort det samme. Jeg vet ikke, jeg... Altså, jeg er trofast og tar vare på meg selv, men føler ikke behov for noen seremoni for å uttrykke det for verden. Det blir litt for oppmerksomhetssykt for min del. Leste om en mann som giftet seg med en pute. Hadde med seg puta si på kino, restaurant, på ferie, og i selskaper, som om den skulle være en person. Og på et tv-program var det en som hadde en gjeng real dolls han delte hus med. Sminket og kledde de opp, og tok de med ut på byen etter tur. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Det er faktisk flere som har gjort det samme. Jeg vet ikke, jeg... Altså, jeg er trofast og tar vare på meg selv, men føler ikke behov for noen seremoni for å uttrykke det for verden. Det blir litt for oppmerksomhetssykt for min del. Leste om en mann som giftet seg med en pute. Hadde med seg puta si på kino, restaurant, på ferie, og i selskaper, som om den skulle være en person. Og på et tv-program var det en som hadde en gjeng real dolls han delte hus med. Sminket og kledde de opp, og tok de med ut på byen etter tur. Jeg leste en gnag en artikkel om en Japansk mann som gitt inn i et forhold med en sexdukke, selv om han er gift og har to barn. Han mener at hun gir han det perfekte forholdet og tar dukka med ut for å handle og for å gå på tur https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3661804/Married-Japanese-man-claims-finally-love-sex-doll.html Anonymkode: 3d308...05f 1
Era Vulgaris Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg leste en gnag en artikkel om en Japansk mann som gitt inn i et forhold med en sexdukke, selv om han er gift og har to barn. Han mener at hun gir han det perfekte forholdet og tar dukka med ut for å handle og for å gå på tur https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3661804/Married-Japanese-man-claims-finally-love-sex-doll.html Anonymkode: 3d308...05f Tenker en kan slå fast at det er psykiatri inne i bildet hos disse tilfellene. 1
Gjest SomeDude32 Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 1 hour ago, Era Vulgaris said: Tenker en kan slå fast at det er psykiatri inne i bildet hos disse tilfellene. Det er nok behov for mer psykiatri i verden ja. Er glad for svarene i denne tråden. Fikk meg faktisk til å tenke over at menn oftere gifter seg med dukker eller blir sammen med andre ting som puter. Har faktisk aldri hørt om damer som gjør det samme... Mulig at når menn klikker så utagerer de annerledes enn kvinner. Kvinner gifter seg med seg selv tror jeg det mest ekstreme er. Mens menn gifter seg med dokker Selv så har jeg så sinnsykt lyst til å se om det er mulig å gifte seg med seg selv i Norge. Altså hvis homofile folk kan gifte seg i kirken, så kan vel jeg gifte meg med meg selv i kirken? Å nekte ville vel vært trangsynt eller?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Tja, du glemte hun dama som er gift med ei zoombiedokke https://www.timesnownews.com/the-buzz/article/woman-feels-more-intimate-after-marrying-zombie-doll/365031 Og hun som er gift med Berlinmuren https://withberlinlove.com/2014/12/19/the-woman-who-married-the-berlin-wall/ Dette er ikke juridiske ekteskap, da. Juridisk er vi alle gift med oss selv uten mulighet for skilsmisse .. Anonymkode: e86dd...f78
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (16 timer siden): Det er nok behov for mer psykiatri i verden ja. Er glad for svarene i denne tråden. Fikk meg faktisk til å tenke over at menn oftere gifter seg med dukker eller blir sammen med andre ting som puter. Har faktisk aldri hørt om damer som gjør det samme... Mulig at når menn klikker så utagerer de annerledes enn kvinner. Kvinner gifter seg med seg selv tror jeg det mest ekstreme er. Mens menn gifter seg med dokker Selv så har jeg så sinnsykt lyst til å se om det er mulig å gifte seg med seg selv i Norge. Altså hvis homofile folk kan gifte seg i kirken, så kan vel jeg gifte meg med meg selv i kirken? Å nekte ville vel vært trangsynt eller? Det finnes kvinner som har giftet seg med trær, Eiffeltårnet, Berlinmuren, og andre ting, så det er ikke bare menn som gjør sånn. Du kan sikkert gifte deg med deg selv, hvis du føler behov for det, men hvorfor i kirken? Du slår meg ikke som religiøs.
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 1 hour ago, Era Vulgaris said: Det finnes kvinner som har giftet seg med trær, Eiffeltårnet, Berlinmuren, og andre ting, så det er ikke bare menn som gjør sånn. Du kan sikkert gifte deg med deg selv, hvis du føler behov for det, men hvorfor i kirken? Du slår meg ikke som religiøs. Åja skjønner. Trodde det bare var menn som holdt på sånn 😅 Jeg er religiøs. Virker kanskje ikke sånn men jeg tror på en Gud
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (5 minutter siden): Åja skjønner. Trodde det bare var menn som holdt på sånn 😅 Jeg er religiøs. Virker kanskje ikke sånn men jeg tror på en Gud Det hadde jo vært mest logisk om det bare var menn som holdt på sånn, det skal jeg være enig i, men det finnes mange snodige folk, generelt. Hvis du snakker med en eller annen prest, så kan det hende han vier deg og deg, vet du 😁 Blir sikkert en interessant seremoni!
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #10 Skrevet 7. juli 2021 1 minutt siden, Era Vulgaris said: Det hadde jo vært mest logisk om det bare var menn som holdt på sånn, det skal jeg være enig i, men det finnes mange snodige folk, generelt. Hvis du snakker med en eller annen prest, så kan det hende han vier deg og deg, vet du 😁 Blir sikkert en interessant seremoni! Ja jeg må bare undersøke om jeg får skattefordeler ved å gifte meg med meg selv først. Mener at de hadde fjernet fordelene ved ekteskap for ikke lenge siden. 😄
miss summers Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (17 timer siden): Det er nok behov for mer psykiatri i verden ja. Er glad for svarene i denne tråden. Fikk meg faktisk til å tenke over at menn oftere gifter seg med dukker eller blir sammen med andre ting som puter. Har faktisk aldri hørt om damer som gjør det samme... Mulig at når menn klikker så utagerer de annerledes enn kvinner. Kvinner gifter seg med seg selv tror jeg det mest ekstreme er. Mens menn gifter seg med dokker Selv så har jeg så sinnsykt lyst til å se om det er mulig å gifte seg med seg selv i Norge. Altså hvis homofile folk kan gifte seg i kirken, så kan vel jeg gifte meg med meg selv i kirken? Å nekte ville vel vært trangsynt eller? Var det ikke en dame som giftet seg med et fly? Og en som er i et seriøst forhold til lampa si? Hørte dette på misjonen tror jeg.
miss summers Skrevet 7. juli 2021 #12 Skrevet 7. juli 2021 Lysekrone!! https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/livet/2019/07/28/195596456/her-er-de-rareste-tingene-folk-har-giftet-seg-med
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #13 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (3 minutter siden): Ja jeg må bare undersøke om jeg får skattefordeler ved å gifte meg med meg selv først. Mener at de hadde fjernet fordelene ved ekteskap for ikke lenge siden. 😄 Haha, det tror jeg neppe du får, men de andre fordelene veier nok opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå