Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff han på en datingside. Par uker siden.God og spennende kommunikasjon. Han er veldig «på». Responderer på mld. Skriver lange fine mld ofte. Han er veldig interessert å møte meg, og jeg han. Vi bor en time unna hverandre.

MEN…. Så dukket det opp for et par dager siden… han har reisejobb, er borte et par uker. Han har to barn. OG han bor sammen med barnemoren, (enn så lenge iflg han) men de er ikke kjærester. Han har 1-2 dager (til meg) etter jobb. Og etter samvær med barn OG samboer, alså før jobb igjen, hadde han 3-4 dager (til meg) Dette skrev han til meg for et par dager siden.

Hva tenker dere om dette? Dvs, han har tid til meg noen få dager før og etter jobb. Kan dette bli noe seriøst kjæresteforhold? Noen som har erfaring? Ble litt satt ut av dette, liker han godt men

Anonymkode: ef8ef...de0

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Jeg hadde vert mest betenkelig med at han fortsatt bor med barnemoren🙄 hadde ikke blitt overrasket om hun fortsatt var konen også🤭

Hvis det ikke er tilfellet så lager han nok mer tid til deg senere i ett eventuelt forhold, at han ikke har tid hver bidige dag nå som dere bare er i bli kjent fasen er vel ikke så rart🤷‍♀️ 

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Jeg tenker at han muligens fortsatt er gift. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Aldri begynn noe med en mann som fortsatt bor med eksen, bare det i seg selv er nok til å holde seg unna. Det betyr at de mest sannsynlig fortsatt er veldig involverte i hverandres liv , utenom det fakta at de har barn sammen. Snakk om å gå inn i løvens hule, dette kan helle flere veier- men at det blir et uromoment - det kan du være ganske sikker på. Jeg er veldig skeptisk til menn ( kvinner for den del) som starter forhold med andre når de fortsatt bor med tidligere partnere. Det kan ikke være sunt for noen parter. Men bør gjøre seg ferdig i det nåværende forholdet,og jeg mener man bør vise respekt for det man har hatt ved å holde seg unna andre til alt er ferdig og oppgjort. 

Anonymkode: 9f0ae...326

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at han muligens fortsatt er gift. 

De har kun vert samboere, ikke gift

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har kun vert samboere, ikke gift

Vel, fortsatt samboende-par da.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde vert mest betenkelig med at han fortsatt bor med barnemoren🙄 hadde ikke blitt overrasket om hun fortsatt var konen også🤭

Hvis det ikke er tilfellet så lager han ko mer tid til deg senere i ett eventuelt forhold, at han ikke har tid hver bidige dag nå som dere bare er i bli kjent fasen er vel ikke så rart🤷‍♀️ 

Han sa ikke noe om forandring i fremtiden. Skrev bare, at «slik er tiden min»

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Det tenker jeg. 

Anonymkode: 805ce...410

• Liker 2
Skrevet

Bare det at han fremdeles bor med barnemor er ett stort nei for meg. Attpåtil får du tilmålte dager han kan møte deg på.

Nei, jeg hadde ikke giddi å blitt bedre kjent med han.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vet denne samboeren hans at han er på utkikk etter ny dame?

Anonymkode: 4f787...9c3

• Liker 5
Skrevet

Har han planer om å flytte ut? Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom de?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må han bo sammen med exen ? 
Jeg reagerer på at han legger alt frem på en liksom «ærlig og åpen»  måte sånn at du må tilpasse deg hvis du vil ha han. 
Sikkert veldig sjarmerende og, men det er så kunstig og rart heile greia at jeg hadde styrt unna.

Å bo sammen med exen er et gigantisk, stort rødt flagg . 
Du kan jo si at du liker han, men han bør for sin egen del komme seg ut av huset til exen. 

Anonymkode: 86434...c37

• Liker 3
Skrevet

Jeg er såpass skeptisk av meg at det at han har tid til deg rett før og rett etter reisejobb hadde jeg tolket som at han lyver til samboer angående varighet på reisejobben, for å smette deg inn ubemerket. 

Siden løgnere lyver hadde jeg da ikke trodd på noe annet han sa heller. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ser han etter et seriøst kjæresteforhold? Neppe. Han bor med sin eks ennå.
Du kan nok få en flørt og sex ut av dette, TS, men ikke mer

Anonymkode: 9577a...ce9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vet denne samboeren hans at han er på utkikk etter ny dame?

Anonymkode: 4f787...9c3

Det vet jeg ikke, kjenner han for lite. Men han er overbegeistret over å møte meg, å bli kjent

AnonymBruker
Skrevet
Zooey skrev (31 minutter siden):

Har han planer om å flytte ut? Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom de?

Et år siden slutt. Han bor der, enn så lenge sier han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men han er overbegeistret over å møte meg, å bli kjent

Det betyr 0.

Virkelig.

NULL. NADA. NIKS.

De fleste menn er overbegeistret over å møte en dame, bli kjent. Særlig de som bor sammen med en annen dame. Så stryk det «argumentet» med en gang, det er totalt villedende. 

Anonymkode: 805ce...410

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt han eller kun skrevet med han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa ikke noe om forandring i fremtiden. Skrev bare, at «slik er tiden min»

Spør han direkte om hvilke planer han har fremover i privatlivet og ang bosituasjon.

»Jeg spør fordi jeg ikke har interesse av noen som egentlig ikke har avsluttet med eks, eller har tenkt å bo med barnemor». 

Anonymkode: 8758c...cea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du møtt han eller kun skrevet med han?

Kun skrevet, snakket i tlf, delt bilder hittil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...