Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, hvis det er en slags bevissthet som lever videre, så er de vel forbi det punktet at de spionerer og dømmer. Håper jeg. Min mor hatet også alkohol, og hun er også død. 
Skulle ut å handle forleden og hadde skrevet ØL på handlelista. Min lille sønn kan ikke lese og lurte på hva som stod. Da jeg kom til øl tok han penna og strøk det ut. Vi spøkte litt med at hennes ånd har tatt bolig i ham 😅

Syns du skal kutte ut drikkinga, uavhengig av om mor ser deg eller ikke.
Om de døde følger med på oss, vet jeg ikke. Familien min har mange avdøde som var gode og omsorgsfulle personer, de kan få lov å følge med. Men så kommer jeg også på et par stykker jeg absolutt ikke har lyst skal følge med på meg 🤣

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De ser akkurat like mye som de gjorde før de ble født. Sjelen, som noen her kaller det, er selvsagt ikke noe som kan leve uten kroppen den befant seg i, det strider mot både all vitenskap og logisk tankegang. 

Kos deg, ts, og legg den tanken vekk! 

Anonymkode: b84b0...338

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det, tror energien deres er med deg men at de har gått videre til et annet sted og form hvor de absolutt ikke sitter å ser og dømmer og følger med.

Anonymkode: 1afe3...822

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bør sjekke ut ancestreal healing.

Anonymkode: 1afe3...822

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er døde og sjelen har gått dit den skal til himmelen eller helvete. 

Anonymkode: 8cb5a...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ta inn de døde og de kan se hva du tenker og det du gjør. Det har jeg hørt noen si.

"se hva de tenker nå".

Kondolerer. Om din mor ser det treng dt ikke være som hat og jeg trur ikke hun tenker noe stygt om det heller. Det er mer som humorisitisk. Alle kan ha mye de ikke sier til alle og det er det ikke noe negativt i. Bare lev livet ditt til det fulle. Det er den beste måten å hedre på.

Anonymkode: 20c01...016

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...