Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff han på en datingside. Par uker siden.God og spennende kommunikasjon. Han er veldig «på». Responderer på mld. Skriver lange fine mld ofte. Han er veldig interessert å møte meg, og jeg han. Vi bor en time unna hverandre.

MEN…. Så dukket det opp for et par dager siden… han har reisejobb, er borte et par uker. Han har to barn. OG han bor sammen med barnemoren, (enn så lenge iflg han) men de er ikke kjærester. Han har 1-2 dager (til meg) etter jobb. Og etter samvær med barn OG samboer, alså før jobb igjen, hadde han 3-4 dager (til meg) Dette skrev han til meg for et par dager siden.

Hva tenker dere om dette? Dvs, han har tid til meg noen få dager før og etter jobb. Kan dette bli noe seriøst kjæresteforhold? Noen som har erfaring? Ble litt satt ut av dette, liker han godt men

Anonymkode: d951a...d02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Traff han på en datingside. Par uker siden.God og spennende kommunikasjon. Han er veldig «på». Responderer på mld. Skriver lange fine mld ofte. Han er veldig interessert å møte meg, og jeg han. Vi bor en time unna hverandre.

MEN…. Så dukket det opp for et par dager siden… han har reisejobb, er borte et par uker. Han har to barn. OG han bor sammen med barnemoren, (enn så lenge iflg han) men de er ikke kjærester. Han har 1-2 dager (til meg) etter jobb. Og etter samvær med barn OG samboer, alså før jobb igjen, hadde han 3-4 dager (til meg) Dette skrev han til meg for et par dager siden.

Hva tenker dere om dette? Dvs, han har tid til meg noen få dager før og etter jobb. Kan dette bli noe seriøst kjæresteforhold? Noen som har erfaring? Ble litt satt ut av dette, liker han godt men

Tror dette ble feil side å legge ut på…

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun du, TS, som kan finne ut om du vil trives med å treffe en kjæreste noe sjeldnere. Vi andre kan ikke bestemme for deg, du må kjenne på dette selv. 

Anonymkode: 4ff4a...754

• Liker 2
Skrevet

Ute etter sommerflørt eller litt romanse i hverdagen. 

Han er opptatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri giddet å involvert meg med en mann med et så rotete privatliv. Om han er seriøs, så rydder han opp på hjemmebane før han involverer seg med ei ny.

Anonymkode: 1bf14...552

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som starter med å presentere alt han må prioritere foran deg. Ingen oppegående mann som er ute etter å starte noe nytt med ei dame legger ut på den måten. Ikke kast vekk tiden din på annet enn sex med denne mannen 

Anonymkode: c3f57...801

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...