Gå til innhold

Hvilken (grønn) pesto på glass er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg vet at jeg kan lage selv, men jeg gidder ikke i dag. Så hvilken pesto liker du best?

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jacobs Utvalgte.

7035620025204.jpg

Endret av AthenaRavenLuna
Glemte bildet
AnonymBruker
Skrevet

7035620025204.thumb.jpg.092c57a6927a39f2a66b6ffdbd38ce6e.jpg

Anonymkode: 09599...cca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Barilla sin :) Pesto genovese, billig og bedre enn de dyrere jeg har pøvd.

Anonymkode: fcbe9...8cb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Jacobs Utvalgte.

Hvilke av de da?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare prøvd to, den fra Rema 1000 og den fra Eldorado. Jeg er totalt likegyldig til de, jeg vet ikke om jeg kjenner forskjell engang. Men, den fra Rema holder mye mindre i kjøleskapet. Og nå til morsomme delen, barna mine nekter å spise den fra Eldorado, de mener det er enorm smakforskjell, de bare liker den fra Rema. Ja, vi prøvde blindtest med samme resultat. 😲

Anonymkode: 43826...1aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jacobs i den plastboksen, uten tvil. 

Anonymkode: 1cb93...12f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi rullerer på disse

Nr 1: Rema

Nr 2: Coop

Nr 3: Helsekost

3832B1A5-9F50-4CD5-9750-F3E196031C3B.jpeg

59B5E846-6A24-41E3-8728-F7D22E2324B8.jpeg

8604B12C-CE00-466F-86EB-FA82A6D90D6B.jpeg

Anonymkode: f7994...aff

• Liker 3
Skrevet

Jacobs utvalgte i plastboks. 

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som det er Jacobs i plastboks som vinner her, så jeg skal kjøpe den. Takk for alle tips! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lafamiglia said:

Ser ut som det er Jacobs i plastboks som vinner her, så jeg skal kjøpe den. Takk for alle tips! :)

Jeg pleier å bruke Barilla sin, men den er laget på cashewnøtter i stedet for pinjekjerner. Da blir den naturligvis billigere å produsere.

Anonymkode: fe76b...618

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tror jeg også må prøve Jacobs nå. Når jeg tyr til glass har jeg tydd til Kid Interiør's Pesto. Smaker mye mer hjemmelaget enn Barilla & Eldorado sine som er de andre jeg har prøvd (da disse er de eneste å få tak i der vi ukeshandler :)) 

20199714027.jpg

Endret av marleneK92
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg pleier å bruke Barilla sin, men den er laget på cashewnøtter i stedet for pinjekjerner. Da blir den naturligvis billigere å produsere.

Anonymkode: fe76b...618

Det er vel slik med det meste i alt på glass. Erstatningsprodukter for det meste. Skal en få skikkelig god pesto må den lages selv. Det tar ikke lang tid heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å prøve de på glass for jeg finner aldri noen jeg er fornøyd med men siden Jakobs var så populær så får jeg gi det et siste forsøk. 😄 

Anonymkode: 82c6d...67e

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker alle sammen. Smaker ikke så stor forskjell og nå fikk jeg lyst på pesto😆

AnonymBruker
Skrevet

Og et lite obs for å finne den pestoen i plastboks: den står i ferskvaredisken/kjøleskap :) min favoritt også. Denne og aiolien fra eldorado har vært favoritter i salaten min lenge 😁

Anonymkode: d276d...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coop. Billig og god, og ikke så salt som f.eks Barilla (jeg liker ikke matvarer der jeg kjenner saltsmaken).

Anonymkode: 6e0cd...a3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 16.03):

Barilla sin :) Pesto genovese, billig og bedre enn de dyrere jeg har pøvd.

Enig med deg, den er veldig god.  Varianten fra Jacobs er også veldig god, og dette er kun de to typene jeg bruker.  Jeg har tidligere prøvd kjedebutikkenes billigmerker også, men det synes det er klasseforskjell 😊

Anonymkode: 851c9...99b

AnonymBruker
Skrevet

Coop smak forskjellen!!

Anonymkode: 1118a...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...