Gå til innhold

Nemdag.no Har du erfaringer med denne nettbutikken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Annonser fra Nemdag.no har dukket opp når jeg har søkt etter ulike produkter på google.

De skriver "Nemdag.no - Enkelt og billig - Merkevarer til innkjøpspris. Handle blant 500.000 merke- og hverdagsvarer - 98% til innkjøpspris. Få innkjøpspris på mengder av dagligvarer, bøker, leker, kosmetikk og mye mer! Gjør hverdagen billigere."

Det hadde vært greit å vite om dette er en seriøs nettbutikk eller om det ikke er det.

Anonymkode: 1f54d...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De skriver også dette:

"Nemdag.no er Norges største medlemsklubb. Vår misjon er å gjøre det billigere å være norsk.
Din medlemspris er kjøpesummen vår.
Bli medlem fra kun NOK 129 per måned.

Når du handler til en medlemspris, oppretter du også et medlemskap."

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen som har erfaring med Nemdag.no og kan informere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med nettbutikken, men kan ikke tenke meg noen orker å legge så mye jobb i en nettside som selger billigprodukter for å svindle folk.

Endret av klondrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
klondrik skrev (3 timer siden):

Har ingen erfaring med nettbutikken, men kan ikke tenke meg noen orker å legge så mye jobb i en nettside som selger billigprodukter for å svindle folk.

Takk for dine tanker om det! :tommel:

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ren svindel. Styr unna.

Anonymkode: 4ec2e...c83

Takk for svar! :tommel: Har du da hørt om eller lest om folk som har blitt svindlet av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrer langt unna butikker som krever betaling av deg hver måned for å få lov til å handle der...! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ville vært forsikig.Handlet der mandag,og ikke hørt noe mer.Svarer ikke på mail,og det er kun opptattsignal på telefonen.

Begynner å tro at det er svindel,eller virkelig useriøst.Skal oppdatere om jeg noengang får varene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anita666 skrev (10 timer siden):

Jeg ville vært forsikig.Handlet der mandag,og ikke hørt noe mer.Svarer ikke på mail,og det er kun opptattsignal på telefonen.

Begynner å tro at det er svindel,eller virkelig useriøst.Skal oppdatere om jeg noengang får varene.

Takk :takke: Håper at du får varene dine. Takk for at du vil oppdatere :kghjerte:Kom du også tilfeldig over det nettstedet gjennom søkeforslag på google el.l. slik som jeg erfarte? Husk at de trekker ca 150,- pr måned i medlemsavgift. Og da blir det fort kostbart.

kaledonia skrev (32 minutter siden):

Sjekk anmeldelser her

Sayve.dk Anmeldelser | Les kundenes anmeldelser av sayve.dk (trustpilot.com)

De to bedriftene har samme adresse i Danmark.

Priorparken 833, 2605 Brøndby, Danmark

Takk! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk :takke: Håper at du får varene dine. Takk for at du vil oppdatere :kghjerte:Kom du også tilfeldig over det nettstedet gjennom søkeforslag på google el.l. slik som jeg erfarte? Husk at de trekker kr 129,-  ca 150,- pr måned i medlemsavgift. Og da blir det fort kostbart.

Takk! :takke:

Rettelse. De skrev: "Bli medlem fra kun NOK 129 per måned.

Når du handler til en medlemspris, oppretter du også et medlemskap"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle se etter et kosmetikk produkt på google,og da så jeg at dette firmaet hadde den billigste varen av blush og blivakker.Da jeg gikk inn på nettstedet,så jeg jo at prisene på alt de har er superbillig.Handlet kosmetikk for 600 kroner. Jeg er obs på medlemsavgiften,men slik er det jo på Luxplus også.Har ikke tenkt å være medlem lenge,men om jeg virkelig får disse varene,kommer jeg til å handle mer med det samme, og så melde meg av.

Bra å se utfra den linken noen postet her,at det virker som om det er et firma som er operativt iallefall.Skal oppdatere igjen!):

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anita666 skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle se etter et kosmetikk produkt på google,og da så jeg at dette firmaet hadde den billigste varen av blush og blivakker.Da jeg gikk inn på nettstedet,så jeg jo at prisene på alt de har er superbillig.Handlet kosmetikk for 600 kroner. Jeg er obs på medlemsavgiften,men slik er det jo på Luxplus også.Har ikke tenkt å være medlem lenge,men om jeg virkelig får disse varene,kommer jeg til å handle mer med det samme, og så melde meg av.

Bra å se utfra den linken noen postet her,at det virker som om det er et firma som er operativt iallefall.Skal oppdatere igjen!):

Takk for informasjon! :)  Det er lurt at du planlegger å melde deg av. Har du gode erfaringer med  Luxplus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gode erfaringer med Luxplus.Fikk alltid varene raskt(minus at de har den Helthjem leveringen)En må bare huske at de trekker medlemsavgift, så det er lurt å handle det en skal ha,melde seg av, og heller bli medlem igjen senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anita666 skrev (2 minutter siden):

Jeg har gode erfaringer med Luxplus.Fikk alltid varene raskt(minus at de har den Helthjem leveringen)En må bare huske at de trekker medlemsavgift, så det er lurt å handle det en skal ha,melde seg av, og heller bli medlem igjen senere.

Tusen takk for informasjon 💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Omsider kom pakken.,Etter 16 dager. De sa noen av varene lå på et fjernlager,derfor tok det tid.Alt ser bra ut.

Jeg hadde et medlemskap,men har nå avsluttet det. Har handlet kosmetikk for et halvt år fremover :)En kan jo melde seg inn igjen senere. Billige varer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Anita666 skrev (6 minutter siden):

Omsider kom pakken.,Etter 16 dager. De sa noen av varene lå på et fjernlager,derfor tok det tid.Alt ser bra ut.

Jeg hadde et medlemskap,men har nå avsluttet det. Har handlet kosmetikk for et halvt år fremover :)En kan jo melde seg inn igjen senere. Billige varer.

Tusen takk for at du deler! 💐

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk pakken noen dager etter bestilling, så jeg er fornøyd 🙂 

Anonymkode: abf09...6de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Da jeg skulle bestille på nytt,fikk jeg ikke bestillingen igjennom.Betaling ikke godkjent.Ringer da banken min,som sier de har blokkert Nemdag og tillater ikke transaksjoner dit. Dette er bekymringsverdig..Jeg ser noen dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot,det går mest på dette med at det trekkes medlemsavgift.Kan det være grunnen til at banken nå blokkerer? Noen som vet hvordan det går inne på Luxplus? De har dette med medlemsbinding også.Hmm..jeg hadde sett for meg å få varer,da Nemdag jo ER billige.Men de har ikke andre betalingsløsninger..

Dette må da være alvorlig for dem?Min bank er en stor bank,og om andre banker følger etter..er de ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Anita666 skrev (På 20.10.2021 den 12.36):

Da jeg skulle bestille på nytt,fikk jeg ikke bestillingen igjennom.Betaling ikke godkjent.Ringer da banken min,som sier de har blokkert Nemdag og tillater ikke transaksjoner dit. Dette er bekymringsverdig..Jeg ser noen dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot,det går mest på dette med at det trekkes medlemsavgift.Kan det være grunnen til at banken nå blokkerer? Noen som vet hvordan det går inne på Luxplus? De har dette med medlemsbinding også.Hmm..jeg hadde sett for meg å få varer,da Nemdag jo ER billige.Men de har ikke andre betalingsløsninger..

Dette må da være alvorlig for dem?Min bank er en stor bank,og om andre banker følger etter..er de ute.

Jeg lurer på det samme! Har forsøkt med både Visa og Mastercard, men det står at banken har avslått betalingen. 

Noen som vet noe om dette? 

Anonymkode: abf09...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...