AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Vet ikke hvorfor, men bare redd ham skal bli sammen med henne. Mange som er mye sammen utvikler etterhvert følelser for hverandre. Og man hører stadig om ledere av ulike slag som er utro med kollegaer som er under seg på rangstigen. Kvinner søker kanskje naturlig mot personer med autoritet. Noen som sliter med det samme? Anonymkode: 56f99...704
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Stoler du på mannen din? Hvis ja, fokuser på det. Da spiller det ingen rolle om hvorvidt andre prøver seg på ham. Han foretrekker deg. Hvis du ikke stoler på ham så ville jeg tenkt grundig over hvorfor. Husk, det er mer normalt å jobbe med andre og IKKE utvikle et romantisk forhold. Anonymkode: 91444...ad0 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stoler du på mannen din? Hvis ja, fokuser på det. Da spiller det ingen rolle om hvorvidt andre prøver seg på ham. Han foretrekker deg. Hvis du ikke stoler på ham så ville jeg tenkt grundig over hvorfor. Husk, det er mer normalt å jobbe med andre og IKKE utvikle et romantisk forhold. Anonymkode: 91444...ad0 Men han elsker meg ikke, tror han ofte misliker meg, så derfor er vel frykten der for å bli erstattet av noen andre TS Anonymkode: 56f99...704
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men han elsker meg ikke, tror han ofte misliker meg, så derfor er vel frykten der for å bli erstattet av noen andre TS Anonymkode: 56f99...704 Du sier han ikke elsker deg. Du tror han ofte misliker deg. Så gjør det slutt da vel. Og finn deg en teddybjørn som aldri går ut av døra, som logrer hver gang han ser deg, som overøser deg med komplimenter og tilber deg deg, sånn 24 timer i døgnet, 7 dager i uka. Anonymkode: 314cd...5ec 7
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Hvorfor er han sammen med deg om han misliker deg? Det gir jo bare ikke mening. Jeg delte kontor med sjefen min en god stund pga ombygging, skjedde ingen ting spennende av den grunn. Hender av og til jeg får dårlige kommentarer av gamle menn siden jeg er sekretær å løper etter sjefen for å legge til rette for han under møter og slikt 🙄 men de kan ta seg en bolle😆😆😆
Gjest Føsleguri Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han elsker meg ikke, tror han ofte misliker meg, så derfor er vel frykten der for å bli erstattet av noen andre TS Anonymkode: 56f99...704 Hvorfor i all verden vil du være sammen med en som ikke elsker deg og som ofte misliker deg? Du fortjener en som elsker deg.
Hippogriff Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Problemet her er vel mer at du mener han ikke elsker deg. Hva er årsaken til det? Hvis det er fordi han reelt ikke elsker deg, må du jo av hensyn til egen verdighet og psykiske helse gå. Du fortjener bedre. Hvis det er mer i ditt hode enn reelt så bør du jobbe med deg selv, eventuelt med profesjonell hjelp, for å lære deg å se din egenverdi. Selvfølgelig kan noen elske deg ❤️ og du selv bør være den første
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 Usj, vært i en lignende situasjon selv. Samboer jobbet i medleverturnus med ei dame han ville ha med på trekant med oss. Var kjipt de første gangene jeg visste de var sammen f.eks hele helga, men etterhvert tenkte jeg bare at han er ikke akkurat noe å krangle over, så måtte bare slippe tanken og ønske om kontroll helt. Alt kommer for en dag, og du vil merke det dersom han er utro. Anonymkode: 702d8...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå