AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #21 Skrevet 7. juli 2021 Jeg kan forstå at du ikke ønsker å få et barn med denne mannen, han høres jo absolutt ikke god ut. Men jeg synes det er rart at du drar inn økonomien hans og utdannelsen hans, da den ikke er spesielt dårlig. Jeg tjener mindre enn han, og klarer fint å forsørge to barn. Jeg har heller ikke fullført videregående, så jeg klarer ikke å se hvordan akkurat det punktet er relevant. Jeg hadde også tenkt meg om enda en gang før jeg hadde gjennomført dette. Det går faktisk bra og gjøre det alene også, det er litt mer jobb, men det er ikke umulig. Til syvende og sist, er det jo ditt valg, men du bør ha i bakhodet at du føder en liten baby. Den er helt ferdig, bare umoden, så det er ikke lenger bare en klump med celler. Anonymkode: d0020...a40 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #22 Skrevet 7. juli 2021 Høres ut som barnefar til mine barn 😂 har han barn fra før? Lykke til, TS. Anonymkode: 7e8c8...58c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #23 Skrevet 7. juli 2021 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke tok abort innenfor gjeldende grenser. Dette hadde vært mye mindre belastende. Slik jeg forstår det er dette ganske likt en vanlig prematur fødsel men barnet skal være drept i forkant. Du vil få rier og måtte presse ut barn og morkaken. Anonymkode: 75ef0...f27 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #24 Skrevet 7. juli 2021 At EN av foreldrene tjener "bare" 22.000 utbetalt, er da ikke bare normalt, det er faktisk ganske bra? Vi er en familie på 2 voksne og 3 barn og vi klarte oss helt utmerket på 44.000 i måneden - vi klarer oss faktisk utmerket på 32.000 i måneden også, da far mistet mye av inntekten pga. corona. (Ikke at abortnemnda er så strenge, og det er jo faktisk i stor grad TS' valg dette, men for et dumt argument.) Anonymkode: 2307d...093 2
Ilovewine Skrevet 7. juli 2021 #25 Skrevet 7. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som barnefar til mine barn 😂 har han barn fra før? Lykke til, TS. Anonymkode: 7e8c8...58c Tenk om det er det? Norge er lite! 😂😂😂 ❤️ Endret 7. juli 2021 av Ilovewine Feil kommentar.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #26 Skrevet 7. juli 2021 Lykke til, TS. Det høres ut som du gjør et veloverveid og godt valg for deg selv. Håper ikke du blir satt ut av noen av de frekke kommentarene her. Håper du kommer gjennom aborten uten altfor store problemer ❤ Anonymkode: 1435d...585 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #27 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som barnefar til mine barn 😂 har han barn fra før? Lykke til, TS. Anonymkode: 7e8c8...58c T.s. her. Nei, han har ikke barn fra før. Finnes det flere slike fyrer der ute? Hjelpes 🤪✌️ Anonymkode: 9709d...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå