Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chicchi
Skrevet

Jeg og mannen får ferie ganske sent i år og vil unne oss en tur til storbyen en helg i august. Da kommer jeg til å være 33 uker på vei, så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med dette så sent i graviditeten. Hvordan pleier formen deres å være?

Vi tenkte å være tidlig ute med å bestille hotell og togbillett, for å få litt greie priser.

Jeg har ikke hatt noen store problemer i graviditeten hittil; ingen bekkenplager, ikke noe vann i kroppen, ingen kynnere. En veldig grei graviditet helt enkelt, så jeg har vært heldig. Nå i starten av tredje trimester begynner jeg å kjenne at kroppen er tyngre og at graviditeten krever meg av meg enn før, men jeg har så lyst på en siste romantisk helg sammen før baby kommer. Vi skal selvsagt ta hensyn til meg og ikke gå for mye eller for lenge om gangen.

Hvordan var formen deres i uke 33? Er det helt koko å planlegge en sånn tur?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Formen var kjempefin da og jeg gikk også høygravid på sommeren. Hadde absolutt reist da. Bare ta forbehold om at dere ser an hvor mye du orker å gå, jeg fikk litt hovne ankler i sommervarmen av mye gåing, men det gikk fint.

Anonymkode: cdd2c...988

Gjest Chicchi
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Formen var kjempefin da og jeg gikk også høygravid på sommeren. Hadde absolutt reist da. Bare ta forbehold om at dere ser an hvor mye du orker å gå, jeg fikk litt hovne ankler i sommervarmen av mye gåing, men det gikk fint.

Anonymkode: cdd2c...988

Takk for svar :) Det er en fin pekepinn å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...