Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når folk på Kvinneguiden og andre forum limer inn andres kommentarer og rekomenterer ordet "Dette!". Jeg skjønner ikke? Betyr det at de er enige? Sterkt uenige? Er det bare jeg som blir forrvirret? Hilsen forvirret person.. 

Skrevet

At de er enige, høyst sannsynlig.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, KnileigP said:

Når folk på Kvinneguiden og andre forum limer inn andres kommentarer og rekomenterer ordet "Dette!". Jeg skjønner ikke? Betyr det at de er enige? Sterkt uenige? Er det bare jeg som blir forrvirret? Hilsen forvirret person.. 

At det er noe de er enige i og mener har veldig gode poeng. 

Skrevet

Når noen skriver bare "dette", så betyr det at de er enige og kunne uttrykt det likt selv.

"DETTE er som jeg skulle sagt det selv" eller "DETTE er jeg enig i".

• Liker 1
Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

• Opprett ny...