KnileigP Skrevet 6. juli 2021 #1 Del Skrevet 6. juli 2021 Når folk på Kvinneguiden og andre forum limer inn andres kommentarer og rekomenterer ordet "Dette!". Jeg skjønner ikke? Betyr det at de er enige? Sterkt uenige? Er det bare jeg som blir forrvirret? Hilsen forvirret person.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 6. juli 2021 #2 Del Skrevet 6. juli 2021 At de er enige, høyst sannsynlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 6. juli 2021 #3 Del Skrevet 6. juli 2021 1 minutt siden, KnileigP said: Når folk på Kvinneguiden og andre forum limer inn andres kommentarer og rekomenterer ordet "Dette!". Jeg skjønner ikke? Betyr det at de er enige? Sterkt uenige? Er det bare jeg som blir forrvirret? Hilsen forvirret person.. At det er noe de er enige i og mener har veldig gode poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. juli 2021 #4 Del Skrevet 6. juli 2021 Når noen skriver bare "dette", så betyr det at de er enige og kunne uttrykt det likt selv. "DETTE er som jeg skulle sagt det selv" eller "DETTE er jeg enig i". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå