AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Er det noen som har septum piercing? Har så lyst til å ta men vet ikke om jeg tørr. Har søkt litt på Internett. Men det er ikke veldig mye info og finne. hvordan er det å ta en slik piercing? Er det veldig smertefullt? Hvordan er healingtiden? Andre ting som er greit å vite om på forhand? Anonymkode: 62d19...284
Mæn40 Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Kona tok. Det var veldig vondt ifølge henne og helt meningsløst da hun kun hadde det en dag. Ikke ser det noe fint ut heller, men jeg har nok ikke monopol på meninger angående det 😀 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Har hatt den i 10 år, jeg syns det er fint. Ja den var jo litt vond, men det var fort over. Den var veldig vondt i noen dager, der jeg ikke kunne være borti den omtrent. Men aldri ellers noe tull. Tenker den kanskje var vondt i 1 uke? Syns faktisk leppa er vondere, men den i nesa er mer vond etterpå. Anonymkode: 6d176...1d7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt den i 10 år, jeg syns det er fint. Ja den var jo litt vond, men det var fort over. Den var veldig vondt i noen dager, der jeg ikke kunne være borti den omtrent. Men aldri ellers noe tull. Tenker den kanskje var vondt i 1 uke? Syns faktisk leppa er vondere, men den i nesa er mer vond etterpå. Anonymkode: 6d176...1d7 Takk for utfyllende og godt svar. ts Anonymkode: 62d19...284
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Ene datteren min har septum. Har tatt vanlig nesevinge fra før. Hun synes at septumen var desidert vondest å ta. I følge han som piercet henne, er dette en av piercingene som tar lengst tid å gro 100%. Hun var vel øm, hadde litt vondt i en ukes tid, etter det, har det ikke vært noe. Jeg synes septum er veldig fint, og så er det grulig praktisk da. Hvis hun feks skal på jobbintervju, eller første middag med svigers, er det bare å vippe den opp og den blir usynlig 😉 Anonymkode: 98c6b...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå