AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Hvor ofte jobber dere kveld, natt, dag? Er det veldig slitsomt? Anonymkode: c129b...bf6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har 100% tredelt og jobber 1-2 kveldsvakter i uken. Har mellom 20-30 nattevakter i året som ofte blir fordelt 3 og 3 sammen. Jeg sliter med å snu tilbake fra natt, men synes fortsatt det er verdt det fordi det gir såpass mye mer turnusfri Anonymkode: fad54...b55
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har ikke tre-delt turnus på sykehus, men jeg har tre-delt turnus. D = dag E = ettermiddag N = natt - = fri I helgene har vi 12-timersvakter fordi vi har valgt det selv. Jobber heller 12-timers 2 av 8 helger enn 8-timers 3 av 8 helger. Dette er min turnus: DDDDD-- EEEE--- NNN--- ----EDD EDED--- DEDE--- DDD-NNN ---DD--- Anonymkode: dca55...6b2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har ikke tre-delt turnus på sykehus, men jeg har tre-delt turnus. D = dag E = ettermiddag N = natt - = fri I helgene har vi 12-timersvakter fordi vi har valgt det selv. Jobber heller 12-timers 2 av 8 helger enn 8-timers 3 av 8 helger. Dette er min turnus: DDDDD-- EEEE--- NNNN-- ----EDD EDED--- DEDE--- DDD-NNN ---DD--- Anonymkode: dca55...6b2 Rettet en liten typo (fire nattevakter i uke 3, ikke 3 nattevakter) Anonymkode: dca55...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå