AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Kan dere anbefale rimelige og funksjonelle vaskeromsmøbler? Anonymkode: db6e2...adf
newman01 Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Hva trenger du da? Jeg har bare en benkeplate i L-vinkel med en utslagsvask og blandebatteri, og under benkeplaten en vaskemaskin og tørketrommel. Og en skittentøyskurv. På gulvet ved siden av skittentøyet har jeg en søppelbøtte og et tørkestativ for ting som ikke går i trommel. På veggen har jeg to overskap for vaskemidler og slikt. Mitt vaskerom fungerer helt perfekt for meg.Hva trenger du?
ekkoet Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 To kurvstativ oppå hverandre, en skuff til hver type tøy + en stor kurv på gulvet til større ting som sengetøy og håndkler.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Vaskerommet vårt er innredet enkelt og funksjonelt. Vi har noen stativer elfa trådkurver (gratis brukt) til sortering. En kurv er litt større enn en maskin, så det passer perfekt. Vi har også fått tak i et overskap til kjøkken, der vi har vaskemidler, klesklyper etc. Ellers er rommet fylt av diverse tørkestativet, en blanding av nytt og brukt. Det viktigste i rommet, foruten vaskemaskin og varmtvannsbereder, er en luftavfukter. Jeg mener den ble kjøpt på Jula for en lav sum. Nå har den kjørt kontinuerlig i 2 år, og den holder kjelleren så tørr at vi kan tørke klær der. En fremtidig plan for vaskerommet er å skaffe flere kurvstativ i passe høyde og en benkeplate, så jeg kan få et arbeidsbord. Eventuelt bygge om til bad. Vi har ikke helt bestemt oss. Anonymkode: a0fd8...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå