Gå til innhold

Sommeren er så trist som singel :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har familie og venner rundt meg, men synes allikevel sommeren er så tris. Jeg er 36 år gammel og burde vært på tur med mann og barn slik som alle andre rundt meg. Denne sommeren blir igjen et bevis på at jeg har mislykkes med å etablere et liv..slik føles det iallefall. 

Hva gjør man som singel i sommer? Noen råd? DNT turer er fulle, det er som regel svaret man får.. Jeg er så trist av at jeg er alene så har lite energi, så dette blir en ond sirkel.

Når alt dette er sagt vet jeg at jeg er heldig som har folk rundt meg, og at mye jeg tenker bør endres til en litt mer positiv holdning 🙃

Anonymkode: ac681...6b6

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta initiativ til noe selv i en singelgruppe eller noe på fb? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gå på tinder og finn deg noen der? Hva gjør du for å endre situasjonen selv?

Anonymkode: 0baf8...639

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har jeg prøvd på de tre siste månedene... Hvordan går man fram da for å lykkes?

Anonymkode: 29ce8...7f4

• Liker 4
Skrevet

Man gjør det beste ut av det.

Jeg ville reist på ferie som passer meg. Være seg skog og fjelltur, eller hotell og by. 

Selv har jeg kjørt Norge på langs alene på motorsykkel. Uten å være alene. For man treffer hele tiden noen å prate med, eller man lar vær å prate om man ikke vil det.

Nå har jeg mann og barn, hytte og familie som må besøkes. Jeg koser meg, men savner likevel litt muligheten til å kjøre sykkel der jeg vil, når jeg vil. Gå i fjellet når jeg føler for det osv. Men også jeg fokuserer på det positive med å være en familie. For det har også mye positivt med seg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du ikke TS har prøvd? 🤦‍♀️

Anonymkode: 623f3...f0d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Kontorotta skrev (Akkurat nå):

Man gjør det beste ut av det.

Jeg ville reist på ferie som passer meg. Være seg skog og fjelltur, eller hotell og by. 

Selv har jeg kjørt Norge på langs alene på motorsykkel. Uten å være alene. For man treffer hele tiden noen å prate med, eller man lar vær å prate om man ikke vil det.

Nå har jeg mann og barn, hytte og familie som må besøkes. Jeg koser meg, men savner likevel litt muligheten til å kjøre sykkel der jeg vil, når jeg vil. Gå i fjellet når jeg føler for det osv. Men også jeg fokuserer på det positive med å være en familie. For det har også mye positivt med seg.

Herregud du hadde liten forståelse for TS... Du kan da ikke klage over at du har mann og barn? Enkelte mennesker er utrolig selvsentrerte med den alenetiden de hele tiden har behov for.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du slipper å være innestengt i bil med sur gubbe og skrikete unger. Det er ikke mye gøy altså. Gå og nyt at du slipper å stå på påle for å fylle andres behov istedenfor å sitte inne. Alt du kan gjøre med mann og barn kan du gjøre alene. 

Anonymkode: 315aa...266

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det. Jeg bare stenger av og later som om jeg ikke hører hva de andre på jobben snakker om kår det kommer til ferieplaner med mann, unger, katter og hunder og alt det der. 

Anonymkode: fb836...6e3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vær glad du slipper å være innestengt i bil med sur gubbe og skrikete unger. Det er ikke mye gøy altså. Gå og nyt at du slipper å stå på påle for å fylle andres behov istedenfor å sitte inne. Alt du kan gjøre med mann og barn kan du gjøre alene. 

Vurdert skilsmisse? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lei av å være singel? Løsningen er enkel:

Senk kravene, kast smørdbrødlista i søppelet.

Anonymkode: a1305...58e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør faktisk vurdere samlivsbrudd denne sommeren. Utrolig lite hyggelig holdning du utstråler. Kanskje du kan bidra mer til god stemning med familien ved en endring av de negative tankene?

• Liker 5
Skrevet

Stå på påle? Man ønsker vel heller å dele tid sammen hvis man er sammen? Hvis jeg føler at jeg må stå på påle for kjæresten gjør jeg det heller slutt ass! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Morsomt å se hvordan alle diskusjoner bare sporer av. Hun som skrev det med barn og mann i bilen var vel bare lei et lite øyeblikk, det må være lov. 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Den offermentaliteten hjelper garantert ikke. 

Anonymkode: 1974e...6ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud du hadde liten forståelse for TS... Du kan da ikke klage over at du har mann og barn? Enkelte mennesker er utrolig selvsentrerte med den alenetiden de hele tiden har behov for.

Det handler ikke om liten forståelse for TS. Det handler om å se på mulighetene man har. Man har noen muligheter når man er singel, som man ikke har når man er i et forhold. Man har andre muligheter når man er i et forhold, som man ikke har som singel. 

Når jeg nevnte at jeg savnet noe av det jeg gjorde som singel, betyr det ikke at jeg ville byttet det ut. Og dermed fokuserer jeg på det positive med å være to voksne sammen med barn på ferie. Utrolig flotte ferier det og.

Det er så lett å hele tiden fokusere på det man ikke har. Det er fordeler med å være i et forhold, men det er andre fordeler med å være singel. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Den offermentaliteten hjelper garantert ikke. 

Anonymkode: 1974e...6ce

Joda. Om en treffer noen, blåses den jo vekk. Men det var den som fikk deg dit.

Anonymkode: 8871e...9e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vurdert skilsmisse? 

Ikke rart skilsmissestatistikken er høy når folk skiller seg på grunn sur stemning i bil 😳

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du bør faktisk vurdere samlivsbrudd denne sommeren. Utrolig lite hyggelig holdning du utstråler. Kanskje du kan bidra mer til god stemning med familien ved en endring av de negative tankene?

Skal jobbe med å elske lyden av 3 drittleie små barn som skriker og krangler i baksetet mens mannen blir mere og mere stressa og tar det ut på meg. My bad. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. Morsomt å se hvordan alle diskusjoner bare sporer av. Hun som skrev det med barn og mann i bilen var vel bare lei et lite øyeblikk, det må være lov. 

Herlig at du ser det slik TS. 🙂 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart skilsmissestatistikken er høy når folk skiller seg på grunn sur stemning i bil 😳

Skal jobbe med å elske lyden av 3 drittleie små barn som skriker og krangler i baksetet mens mannen blir mere og mere stressa og tar det ut på meg. My bad. 

Så ta et stopp da... Verre er det ikke!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...