Gå til innhold

til dere kvinner som er ute etter å ligge på Tinder: hva slags profil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Hva slags profil har dere? Er det kroppsbilder først for eksempel? Bio? Noen skriver "ute etter gøy", men ikke alle tør dette, så finnes det noen hint?

2. Hva slags profiler ser dere etter? Kroppsbilder? Bio? Vanlig Tinder profil som dere kanskje kan satse på langsiktig uansett?

3. Chatten. Direkte på sak eller small talk? Hva er en god måte å innlede på, spesielt hvis du har en litt mer normal profil som ikke skriker sex?

Anonymkode: 2f806...0ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det holder stort sett med et bilde eller to, så renner tilbudene inn uansett. 

Anonymkode: aace2...e3e

• Liker 1
Skrevet

Har bilder av ansiktet på profilen, ikke av kropp ettersom jeg ikke har så mange bilder av kroppen min. Skriver alltid i bioen "Vil du at jeg skal dra før eller etter frokost?". Det er morsomt, og jeg får et lite inntrykk av hva andre søker. 

Jeg ser først og fremst på bilder, men kan ikke stå masse rølp i bioen. 

I Chatten så syns jeg det er viktig å få dem på snapchat, lettere å snakke der + sende bilder. Men starter gjerne med litt small talk først på tinder

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det holder stort sett med et bilde eller to, så renner tilbudene inn uansett. 

Jo, men hva slags? Og jeg er mest interessert i å høre fra de som ikke er åpenbare i profilen sin.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare noe tilfeldig tøys og tull i profilen, ingen personlig informasjon om yrke, framtidsplaner og materielle verdier, som jeg tenker kan indikere at jeg ikke søker "mann, hund og rekkehus" med det første. 

Anonymkode: 0e2d8...cb8

Skrevet

ligge på tinder? Mener du ligge med noen fra tinder?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Tvist said:

ligge på tinder? Mener du ligge med noen fra tinder?

Åpenbart. Eller hva? 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver at jeg ikke vet hva jeg ser etter men at det definitivt IKKE er ONS og lignende - men det har skjedd allikevel 😆🤭

Anonymkode: 1e0fb...a30

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skriver at jeg ikke vet hva jeg ser etter men at det definitivt IKKE er ONS og lignende - men det har skjedd allikevel 😆🤭

Men du vil altså ligge? Eller misforstår jeg?

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er ONS? Noe som skjer hver onsdag?

Anonymkode: b9ba7...39b

AnonymBruker
Skrevet

Har et bilde av den søte føflekken min og har en tekst som: halla hot boiz, text me, hvis du er fattig, fuck off. 

Anonymkode: d96c7...90f

AnonymBruker
Skrevet

Ute etter noe morro og useriøst holder vel i massevis

Anonymkode: ae975...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å skrive noe spesielt, forespørslene om «Netflix and chill» kommer uansett. Jeg får veldig mange meldinger fra gutter på Tinder, og 99% er sexforespørsler. 

Anonymkode: 1bbb6...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo skrive 70 % Salg nå i sommer !!!

Anonymkode: a57ae...d31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Man kan jo skrive 70 % Salg nå i sommer !!!

Anonymkode: a57ae...d31

Ah ja. Det skal jeg teste. Føler meg uansett som noe på tilbud fra Nille.

Anonymkode: dd822...90f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men du vil altså ligge? Eller misforstår jeg?

Nei. Jeg er egentlig ikke målgruppa du spør 😝

Sier bare at det av og til hender at folk ligger, uavhengig av hva som står i profilen. Handler jo om kjemi og tiltrekning når folk faktisk møtes. Ville nok ikke ligget med en jeg ønsker å bygge en seriøs relasjon til. Da er det ikke førsteinntrykket jeg ønsker å gi. 

Tror ikke du finner en dameprofil med p***garanti, med mindre hun er prostituert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Jeg er egentlig ikke målgruppa du spør 😝

Sier bare at det av og til hender at folk ligger, uavhengig av hva som står i profilen. Handler jo om kjemi og tiltrekning når folk faktisk møtes. Ville nok ikke ligget med en jeg ønsker å bygge en seriøs relasjon til. Da er det ikke førsteinntrykket jeg ønsker å gi. 

Tror ikke du finner en dameprofil med p***garanti, med mindre hun er prostituert. 

Fillern.

AnonymBruker
Skrevet

Det dukker opp en sjelden gang, en profil der du er ganske sikker.  "er ikke ute etter kjæreste 😉" f.eks.  Og noen som fokuserer veldig på kløft, og bar hud, sittende på sengekanten.  Og så har jeg jo lurt på disse tag'ene da. Er det virkelig noen som har Netflix som en av sine store interesser, eller er det kode for & chill? 

Anonymkode: 9ccb8...cd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er ONS? Noe som skjer hver onsdag?

Anonymkode: b9ba7...39b

One Night Stand 

Anonymkode: 8bf2b...921

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jo, men hva slags? Og jeg er mest interessert i å høre fra de som ikke er åpenbare i profilen sin.

Du trenger bare et helt 100 % vanlig bilde av deg selv. Helst et par forskjellige da. 

Tror du det er mannfolkmangel på Tinder eller 😅? Lag en helt vanlig profil bare. Verre er det ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...