AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 1. Hva slags profil har dere? Er det kroppsbilder først for eksempel? Bio? Noen skriver "ute etter gøy", men ikke alle tør dette, så finnes det noen hint? 2. Hva slags profiler ser dere etter? Kroppsbilder? Bio? Vanlig Tinder profil som dere kanskje kan satse på langsiktig uansett? 3. Chatten. Direkte på sak eller small talk? Hva er en god måte å innlede på, spesielt hvis du har en litt mer normal profil som ikke skriker sex? Anonymkode: 2f806...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Det holder stort sett med et bilde eller to, så renner tilbudene inn uansett. Anonymkode: aace2...e3e 1
starken Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Har bilder av ansiktet på profilen, ikke av kropp ettersom jeg ikke har så mange bilder av kroppen min. Skriver alltid i bioen "Vil du at jeg skal dra før eller etter frokost?". Det er morsomt, og jeg får et lite inntrykk av hva andre søker. Jeg ser først og fremst på bilder, men kan ikke stå masse rølp i bioen. I Chatten så syns jeg det er viktig å få dem på snapchat, lettere å snakke der + sende bilder. Men starter gjerne med litt small talk først på tinder 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det holder stort sett med et bilde eller to, så renner tilbudene inn uansett. Anonymkode: aace2...e3e Jo, men hva slags? Og jeg er mest interessert i å høre fra de som ikke er åpenbare i profilen sin. Anonymkode: 2f806...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Har bare noe tilfeldig tøys og tull i profilen, ingen personlig informasjon om yrke, framtidsplaner og materielle verdier, som jeg tenker kan indikere at jeg ikke søker "mann, hund og rekkehus" med det første. Anonymkode: 0e2d8...cb8
Tvist Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 ligge på tinder? Mener du ligge med noen fra tinder?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 8 minutter siden, Tvist said: ligge på tinder? Mener du ligge med noen fra tinder? Åpenbart. Eller hva? 😉 Anonymkode: 2f806...0ce 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 Jeg skriver at jeg ikke vet hva jeg ser etter men at det definitivt IKKE er ONS og lignende - men det har skjedd allikevel 😆🤭 Anonymkode: 1e0fb...a30 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skriver at jeg ikke vet hva jeg ser etter men at det definitivt IKKE er ONS og lignende - men det har skjedd allikevel 😆🤭 Anonymkode: 1e0fb...a30 Men du vil altså ligge? Eller misforstår jeg? Anonymkode: 2f806...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skriver at jeg ikke vet hva jeg ser etter men at det definitivt IKKE er ONS og lignende - men det har skjedd allikevel 😆🤭 Anonymkode: 1e0fb...a30 Hva er ONS? Noe som skjer hver onsdag? Anonymkode: b9ba7...39b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 Har et bilde av den søte føflekken min og har en tekst som: halla hot boiz, text me, hvis du er fattig, fuck off. Anonymkode: d96c7...90f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 Ute etter noe morro og useriøst holder vel i massevis Anonymkode: ae975...4ac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 Du trenger ikke å skrive noe spesielt, forespørslene om «Netflix and chill» kommer uansett. Jeg får veldig mange meldinger fra gutter på Tinder, og 99% er sexforespørsler. Anonymkode: 1bbb6...8d4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #14 Skrevet 6. juli 2021 Man kan jo skrive 70 % Salg nå i sommer !!! Anonymkode: a57ae...d31
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #15 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Man kan jo skrive 70 % Salg nå i sommer !!! Anonymkode: a57ae...d31 Ah ja. Det skal jeg teste. Føler meg uansett som noe på tilbud fra Nille. Anonymkode: dd822...90f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #16 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men du vil altså ligge? Eller misforstår jeg? Anonymkode: 2f806...0ce Nei. Jeg er egentlig ikke målgruppa du spør 😝 Sier bare at det av og til hender at folk ligger, uavhengig av hva som står i profilen. Handler jo om kjemi og tiltrekning når folk faktisk møtes. Ville nok ikke ligget med en jeg ønsker å bygge en seriøs relasjon til. Da er det ikke førsteinntrykket jeg ønsker å gi. Tror ikke du finner en dameprofil med p***garanti, med mindre hun er prostituert. Anonymkode: 1e0fb...a30 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #17 Skrevet 6. juli 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Jeg er egentlig ikke målgruppa du spør 😝 Sier bare at det av og til hender at folk ligger, uavhengig av hva som står i profilen. Handler jo om kjemi og tiltrekning når folk faktisk møtes. Ville nok ikke ligget med en jeg ønsker å bygge en seriøs relasjon til. Da er det ikke førsteinntrykket jeg ønsker å gi. Tror ikke du finner en dameprofil med p***garanti, med mindre hun er prostituert. Anonymkode: 1e0fb...a30 Fillern. Anonymkode: 2f806...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #18 Skrevet 6. juli 2021 Det dukker opp en sjelden gang, en profil der du er ganske sikker. "er ikke ute etter kjæreste 😉" f.eks. Og noen som fokuserer veldig på kløft, og bar hud, sittende på sengekanten. Og så har jeg jo lurt på disse tag'ene da. Er det virkelig noen som har Netflix som en av sine store interesser, eller er det kode for & chill? Anonymkode: 9ccb8...cd4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #19 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva er ONS? Noe som skjer hver onsdag? Anonymkode: b9ba7...39b One Night Stand Anonymkode: 8bf2b...921 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #20 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jo, men hva slags? Og jeg er mest interessert i å høre fra de som ikke er åpenbare i profilen sin. Du trenger bare et helt 100 % vanlig bilde av deg selv. Helst et par forskjellige da. Tror du det er mannfolkmangel på Tinder eller 😅? Lag en helt vanlig profil bare. Verre er det ikke. Anonymkode: aace2...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå