AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2021 #1 Del Skrevet 6. juli 2021 Når du legger deg på den "modereringslinjen" du gjør, så må du være konsekvent og objektiv. Da du kan ikke bare rase frem å plukke ut hele innlegg du velger å slette, imens lar svarene til de bli stående, selv med samme "regelbrudd" (selv om jeg ikke bryr meg om "de største stråkvinner", personangrep eller helt fjerne "hot-takes", personlig) Tullete, ukosekvent, og "sensur", mer eller mindre. Full skjerpings, @Perelandra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. juli 2021 #2 Del Skrevet 6. juli 2021 Hei! Kan du spesifisere hva du mener med at modereringen er tullete, ukosekvent og "sensur"? Hvis du ser siteringer av slettet innhold som ikke er fjernet, er det fint om du rapporterer. Det er godt mulig at jeg kan ha oversett innlegg som burde vært ryddet Minner forøvrig om Retningslinjene for Aktuelle saker og politikk. De fleste av innleggene som jeg ryddet, var for brudd på disse retningslinjene, eller svar dette. Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå