Gå til innhold

Han beskriver tidligere sexliv som vilt, men virker kjedelig i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og meg har vært sammen i 1 år. Før meg beskriver han at han har hatt trekanter, sex alle mulige plasser og gjort mye rart. 

Likevel ser jeg ingen tegn til dette når vi har sex. Han ønsker som oftest å gå inn i senga om vi eksempel roter på sofaen, og kan kommentere sexleker kompisene har kjøpt som at det er «teit». Har sagt til han jeg kommer via klitoris men han gjør aldri dette. Virker som han ikke bryr seg om jeg kommer. Han fingrer meg bare sykt hardt så hele vaginaen min rister, vet ikke hva han holder på med. Han vil heller ikke gjøre noen andre stillinger enn misjonær, meg på topp eller doggy. 

Han sier også at han er så usikker på hva jeg liker, og at han liker alt. Jeg føler likevel at jeg ikke kan si hva jeg liker da han virker dømmende på kompisene bare av noen sexleketøy. Jeg liker veldig røff sex, anal, bli holdt hardt eller slått på rumpa osv. Har egentlig ingen grenser bortsett fra trekant da jeg kan bli sjalu. Hvorfor er han slik når han tydeligvis har gjort mye seksuelt før?

Anonymkode: 5a5e2...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæresten min og meg har vært sammen i 1 år. Før meg beskriver han at han har hatt trekanter, sex alle mulige plasser og gjort mye rart. 

Likevel ser jeg ingen tegn til dette når vi har sex. Han ønsker som oftest å gå inn i senga om vi eksempel roter på sofaen, og kan kommentere sexleker kompisene har kjøpt som at det er «teit». Har sagt til han jeg kommer via klitoris men han gjør aldri dette. Virker som han ikke bryr seg om jeg kommer. Han fingrer meg bare sykt hardt så hele vaginaen min rister, vet ikke hva han holder på med. Han vil heller ikke gjøre noen andre stillinger enn misjonær, meg på topp eller doggy. 

Han sier også at han er så usikker på hva jeg liker, og at han liker alt. Jeg føler likevel at jeg ikke kan si hva jeg liker da han virker dømmende på kompisene bare av noen sexleketøy. Jeg liker veldig røff sex, anal, bli holdt hardt eller slått på rumpa osv. Har egentlig ingen grenser bortsett fra trekant da jeg kan bli sjalu. Hvorfor er han slik når han tydeligvis har gjort mye seksuelt før?

Anonymkode: 5a5e2...6cf

Jeg tror dere begge er usikre på egen seksualitet og trenger å finne dere selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han lyver ;) 

Anonymkode: 0dbd7...977

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du kjæreste med en som ikke bryr seg? Og som ikke gir deg orgasme?

Fortjener du ikke bedre?

Anonymkode: c0fdd...305

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du må drite i hva han sier, alt som betyr noe er handlinger. 

Jeg kan jo si til alle at jeg er verdens vakreste og verdens rikeste - fort gjort, det. 

Betyr ikke at det er sant. 

Anonymkode: f8b3b...f6f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har egentlig ingen grenser bortsett fra trekant da jeg kan bli sjalu.

Dette er veldig farlig å si til noen. Så ikke si akkurat dette. Alle har grenser, det at du ikke har funnet alle dine enda, er helt ok. 
Men dere må rettogslett sette dere ned, med klærne på, og snakke sammen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere må snakke sammen. Ingenting blir bedre av at dere ikke snakker sammen. Du må også si fra når han gjør ting du ikke liker. Han kan ikke vite at han gjør det for hardt om du ikke sier noen ting. 

Anonymkode: dc20f...c6f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi han lyver ;) 

Anonymkode: 0dbd7...977

Thiz ⬆️

• Liker 1
Skrevet

Det kan kanskje være greit å være klar over at det ikke er noen automatikk i at "gjort mye rart seksuelt" medfører eller forutsetter at en er spesielt flink seksuelt eller glad i sex. En trenger dermed heller ikke lyve om en har gjort "gjort mye rart" men likevel ikke gir akkurat det en ønsker seksuelt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også et vilt og aktivt sexliv i bagasjen, og tok med meg noe av det inn i forholdet med samboer.

Men det ble fort til "kjedelig" sex. Hvorfor?

Fordi jeg føler meg trygg på han, jeg føler meg elsket, jeg trenger ikke alt det ekstra.

Anonymkode: 1fe4e...101

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

OM (og jeg sier OM) han har gjort mye rart før så er det ikke sikkert han var den aktive pådrivende parten. Kanskje det var den andre som var oppfinnsom. 

Anonymkode: c13f7...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

OM (og jeg sier OM) han har gjort mye rart før så er det ikke sikkert han var den aktive pådrivende parten. Kanskje det var den andre som var oppfinnsom. 

Anonymkode: c13f7...47f

Ja, det kan være noe der. Kjenner meg litt igjen. Med "rette" kvinnen kan jeg være en villtiger i senga, med andre en pusekatt.  Har noe med kjemi og tenningsmønster å gjøre. Noen kvinner får frem villdyret i meg, andre ikke.  

Anonymkode: c8464...f17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som så at man kan ha mye sex som høres ut eksperimentelt ut. Noe annet er om han faktisk har vært noe flink til det.

Har hørt flere historier selv, men i siste omgang har de hatt null kunnskaper. Til og med null kunnskaper om hvordan egen orgasme fungerer.

så når en «erfaren mann» tar på meg som han skal raspe ost til tacokveld så er det ikke mye håp og disse tidligere partnerne har mest sannsynlig blitt ekser fordi de gikk lei hans manglende egenskaper.

Anonymkode: 023fa...667

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...