Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med min mann som har en bror som er kronisk utro mot kona. Igår fersket jeg mannen i å prate på cam med broren og en stripper han var med. Jeg ble veldig sint på min mann og endte opp med å sende melding til konen og fortalte hun rett ut. Broren har sendt meg trusler i løpet av natten og jeg tok det opp med min mann som ikke tar stilling til det. Han vil ikke blande seg i. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7f57a...191

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din mann burde ta en prat med sin bror. 
Hadde min bror truet min partner, uansett grunn, så hadde jeg lett konfrontert han!

Din mann burde så absolutt ta stilling til dette. Han høres feig ut. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

At mannen din er en feiging!

Anonymkode: 22df5...b3c

Jeg er enig .

Ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en teit mann du har. Ærlig talt. 
lever en anmeldelse på truslene. 

Anonymkode: fc6cc...e9a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din er en dott, og broren høres ut til å ha en eller annen personlighetsforstyrrelse. Dårlige gener vil jeg tro.

Anonymkode: 48d12...f0b

• Liker 7
Skrevet (endret)

Anmeld broren, ta ut skilsmisse og finn deg en bedre mann! Mannen din eier ikke respekt for deg. Hvis dere ikke allerede har barn, så ville jeg ikke ha gått videre med han i livet. 

Endret av ShivaSol
  • Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er gift med min mann som har en bror som er kronisk utro mot kona. Igår fersket jeg mannen i å prate på cam med broren og en stripper han var med. Jeg ble veldig sint på min mann og endte opp med å sende melding til konen og fortalte hun rett ut. Broren har sendt meg trusler i løpet av natten og jeg tok det opp med min mann som ikke tar stilling til det. Han vil ikke blande seg i. Hva tenker dere?

Anmeld broren for trusler.

Og pass dine egne saker i fremtiden.

Du har vel for f#en ikke noe med om svigerbroren din har en stripper på fanget. For helvete. Kanskje det var et utdrikningslag, også ser han nå utro ut for kona, fordi du gjør noe mer utav det. 

Er uansett ikke din sak.

• Liker 2
Skrevet
Realverdien skrev (13 minutter siden):

Du har vel for f#en ikke noe med om svigerbroren din har en stripper på fanget. For helvete. Kanskje det var et utdrikningslag, også ser han nå utro ut for kona, fordi du gjør noe mer utav det. 

Er uansett ikke din sak.

Kanskje hun er god venn med kona. Hva skulle hun gjort da? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Realverdien said:

Er uansett ikke din sak.

Han har prøvd seg på meg og sender dicks picks I hytt og pine 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har prøvd seg på meg og sender dicks picks I hytt og pine 

Det må du vise mannen din.

Må anmelde ham for blotting også. 

• Liker 7
Skrevet
Crobern skrev (4 minutter siden):

Kanskje hun er god venn med kona. Hva skulle hun gjort da? 

La være å mase på henne om ting hun ikke har noe med?

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Mannen din er en dott, og broren høres ut til å ha en eller annen personlighetsforstyrrelse. Dårlige gener vil jeg tro.

Hva er det med KG og personlighetsforstyrrelser?? 

Alle som er sinte eller truende har da ikke personlighetsforstyrrelse. Det går fint ann å være en helt normal ubehøvlet dr***sekk.

Din mann er som andre menn; holder seg  unna konflikter så langt det går. Litt feigt men lite drama. Broren, som ingen av dere kommer til å kunne forandre, slenger ut med tomme trusler. Ved å banke deg så vil han bli uvenner med din mann OG bevise for sin kona at du snakket sant. 

Broren kommer til å fortsette utroskapen og løgnene. Så får hans kone avgjøre om hun gidder. Nå vet hun det og har noe å tenke på. 

Gjest Alterego666
Skrevet
theTitanic skrev (4 timer siden):

Hva er det med KG og personlighetsforstyrrelser?? 

Betimelig spørsmål!😀

Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brukerangrep/trusler

Vintermorgen, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan er familieselskapene ? 

• Liker 3
Skrevet

Stiller mannen din opp for deg i andre sammenhenger? 

Det er jo veldig spesielt at han vil være nøytral når broren hans prøver å sjekke deg opp, sender dickpics og truer deg… 

• Liker 3
Skrevet
PM75 skrev (2 timer siden):

Stiller mannen din opp for deg i andre sammenhenger? 

Det er jo veldig spesielt at han vil være nøytral når broren hans prøver å sjekke deg opp, sender dickpics og truer deg… 

Hadde min bror gjort noe slik mot min kone hadde jeg ikke hatt noen bror lenger. Enten hadde jeg grisebanket han :) og så bare sagt farvel for all fremtid, eller bare sagt  farvel for all fremtid uten noe drama. Et sted går grensen for hva man skal akseptere. Politianmeldelse hadde det blitt uansett. Det er noe fundamentalt galt oppe i hodet til slike mennesker. Nøytral hadde jeg aldri vært. Hadde tatt tak i det der og da og ryddet opp så kruttrøyken lå lavt under taket :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, noen menn (og kvinner) fortjener virkelig ikke familiene sine..

Vil uansett helst slippe sneglesporene med ymse bakteriefloraer fra flere menn etter en stripper på fanget. Noen menn eier ikke klasse eller prinsipper. Grøss og gru.

Anonymkode: 5a967...507

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du vet åpenbart ikke hva personlighetsforstyrrelser er.....

Anonymkode: bdb96...221

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...