Gå til innhold

Vitseklubben

Em@lie

Anbefalte innlegg

Nå er det mye klubber her.....

Har du en knakande god vits? Kom med den. Jeg trenger mange.

Så kansje vi kan le innimellom her. her er jo så mye alvorlige tema.

Le innimellom svigerproblemer og ektemann som ikke vil, ungen som ikke vil sove og hun som gruer for ditt og hun som gruer for datt.

Latter kurerer det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

En herremann kom hjem fra jobb en dag og fant ikke kona si foran tv'en hvor hun vanligvis satt. Han lette seg fram og fant henne i senga på soverommet med en annen mann oppå seg i en meget prekær stilling med ansiktet mellom brystene hennes. Han spurte hva dette skulle bety, og fikk til svar fra den andre mannen at de lå å hørte på musikk. Ektemannen gikk bort til kona og la hodet til brystet, han også. Neida, sa han, han hørte ikke noe han! Nei selvfølgelig, sa den nakne mannen. "Du er jo ikke plugget inn!!"

Det er den eneste vitsen jeg kan....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Et par ble invitert til et maskerade ball. Men desverre så fikk damen en fryktelig hodepine om kvelden da de skulle reise, så de bestemte at mannen skulle reise alene. Mannen reiste at sted i antrekket sitt.

Når damen hadde sovet i 3-4 timer så våknet hun helt fri for hodepine og bestemte seg for å reise etter. Mannen hennes hadde ikke sett antrekket hennes, så hun tenkte at dette ville bli en fin sjanse til å sjekke hvordan mannen hennes oppførte seg, når hun ikke er tilstede. Hun tok på seg antrekket og kom seg av gårde umiddelbart.

Da hun ankom festen, så hun at mannen danset med alle de pene damene som var der. Hun så jo bra ut selv så hun gikk bort til mannen og begynte å danse. Mannen var helt med, og helt uvitende om at det var kona han danset med. Etter å ha danset en stund hvisket mannen et forslag i øret hennes. Det endte med at de ble enige om at de skulle ta en "runde" bak i hagen.

Etter endt gjøremål skyndte kvinnen seg hjem og hoppet til køys før mannen kom hjem. Et time senere ankom mannen soverommet og kona spurte hvordan han hadde hatt det. Han svarte: "Det samme gamle". "Jaha" sa kona og spurte på nytt om han hadde danset mye. "Nei, jeg danset ikke i det hele tatt". "Neivel, men hva gjorde du da?" spurte kvinnen. "Nei, jeg satt på bakrommet sammen med gutta og spilte poker jeg".

"Men, forresten, han som lånte kostymet mitt hadde vist hatt det jævla morsomt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den her er litt morsom jeg...

Mariell, en vakker, velformet, ung blondine er på vei inn til byens dyrebutikk, på jakt etter et eksotisk kjæledyr. Mens hun ser seg om i butikken, legger hun merke til en boks full av frosker med pålydende skilt:

"Oralsex-frosker" Kun 198,. pr stk. Pengene tilbake garanti. Komplett instruksjonshefte medfølger.

Mariell ser seg spent om for å se om noen har lagt merke til hva hun ser på. Hun hvisker forsiktig til Anders, mannen bak disken; "jeg tar en sånn......frosk"

Anders henter en frosk, pakker den i en eske og sier; "husk å følge instruksjonsheftet nøye"! Mariell nikker, tar esken under armen og skyndter seg hjem.

Så snart hun er innenfor døren i leiligheten sin, tar hun frem instruksjonsheftet og gjør nøyaktig som det står:

1.. Ta en varm dusj!

2.. Bruk en sensuell parfyme!

3.. Ta på deg ditt mest sexy undertøy!

4.. Legg deg i sengen, spred bena og legg frosken "der nede"!

Når hun har gjort alt dette oppdager hun til sin store skuffelse at ingenting skjer. Mariell henter bruksanvisningen og studerer den en gang til. Nederst på siste side står det; "ved eventuelle problemer, ring dyrebutikken" og Mariell ringer....

Anders, mannen fra butikken svarer; " jeg hadde faktisk en klage tidligere i dag også... jeg kommer med en gang"

Før fem minutter er gått, ringer det på døren. Mariell tar Anders med seg inn på soverommet; "se... jeg har gjort alt som det skulle gjøres"

Anders tar opp frosken og ser den strengt inn i øynene og sier; "Hør her! Dette er absolutt siste gangen jeg viser deg hvordan det skal gjøres"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Et ektepar i 60 årene som ikke hadde det så godt for tiden.Hun var bedt på klassefest og kom opprømt hjem til en sur gubbe og sa" Alle kjente meg igjen" Han svarte " de spurte ikke hvor du hadde fått den store ræva de i fra " Hun sa " neida vi snakket ikke om deg i det hele tatt vi"

:hoho::hoho:

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...