Gå til innhold

Båtførerprøven: Hvilken side anbefaler du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta båtførerprøven, og jeg er helt ny når det kommer til båtlivet. I den forbindelse har jeg noen spørsmål om båtførerprøven:

1. Hvilken side anbefaler du for å ta kurs/prøve? 

2. Hvor lang tid bruker man på å sette seg inn i pensum, nok til å klare eksamen? Skulle helst hatt den litt kjapt.

3. Hvor lang tid etter at du tok prøva tok det før du fikk lappen i posten? Får man noe midlertidig førerkort? 

Anonymkode: 060de...be8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1.  Husker ikke 

2. Meld deg på et kurs. Jeg var på kurs i noen timer, så avsluttet vi med å ta prøven. Det gikk veldig fint. 

3. Det kommer i posten raskt. Du kan begynne å kjøre med engang tror jeg.. husker ikke helt om vi fikk noe midlertidig. 

Anonymkode: e396e...138

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1.  Husker ikke 

2. Meld deg på et kurs. Jeg var på kurs i noen timer, så avsluttet vi med å ta prøven. Det gikk veldig fint. 

3. Det kommer i posten raskt. Du kan begynne å kjøre med engang tror jeg.. husker ikke helt om vi fikk noe midlertidig. 

Anonymkode: e396e...138

Takk for svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen fler? :)

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

:)

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting jeg lurer på, er hva jeg trenger av utstyr. Ser det står noe om navigasjonspasser. Hvordan er den forskjellig fra vanlig passer? 

AnonymBruker
Skrevet

Båtførerprøven.com

Kjøp materialpakke i tillegg. 

Der kan du ta inn stoffet i eget tempo og teste underveis med kapittelprøver på nett og prøveeksanen.

Lykke til 

Anonymkode: d6465...73b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 18.17):

En annen ting jeg lurer på, er hva jeg trenger av utstyr. Ser det står noe om navigasjonspasser. Hvordan er den forskjellig fra vanlig passer? 

Den er uten blyant, er bare to spisser. 

Anonymkode: 8420c...fb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...