AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg skal ta båtførerprøven, og jeg er helt ny når det kommer til båtlivet. I den forbindelse har jeg noen spørsmål om båtførerprøven: 1. Hvilken side anbefaler du for å ta kurs/prøve? 2. Hvor lang tid bruker man på å sette seg inn i pensum, nok til å klare eksamen? Skulle helst hatt den litt kjapt. 3. Hvor lang tid etter at du tok prøva tok det før du fikk lappen i posten? Får man noe midlertidig førerkort? Anonymkode: 060de...be8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 1. Husker ikke 2. Meld deg på et kurs. Jeg var på kurs i noen timer, så avsluttet vi med å ta prøven. Det gikk veldig fint. 3. Det kommer i posten raskt. Du kan begynne å kjøre med engang tror jeg.. husker ikke helt om vi fikk noe midlertidig. Anonymkode: e396e...138 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1. Husker ikke 2. Meld deg på et kurs. Jeg var på kurs i noen timer, så avsluttet vi med å ta prøven. Det gikk veldig fint. 3. Det kommer i posten raskt. Du kan begynne å kjøre med engang tror jeg.. husker ikke helt om vi fikk noe midlertidig. Anonymkode: e396e...138 Takk for svar. Anonymkode: 060de...be8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 En annen ting jeg lurer på, er hva jeg trenger av utstyr. Ser det står noe om navigasjonspasser. Hvordan er den forskjellig fra vanlig passer? Anonymkode: 060de...be8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Båtførerprøven.com Kjøp materialpakke i tillegg. Der kan du ta inn stoffet i eget tempo og teste underveis med kapittelprøver på nett og prøveeksanen. Lykke til Anonymkode: d6465...73b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 18.17): En annen ting jeg lurer på, er hva jeg trenger av utstyr. Ser det står noe om navigasjonspasser. Hvordan er den forskjellig fra vanlig passer? Anonymkode: 060de...be8 Den er uten blyant, er bare to spisser. Anonymkode: 8420c...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå