AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Typen min elsker stillingen hvor jeg ligger flatt på magen og han tar meg bakfra, og ligger klint oppi meg. Hvorfor liker han denne stillingen så godt? Man ser ingenting, i tillegg føler jeg mindre i denne stillingen. Hvorfor er dette godt for gutten? Er ikke doggy bedre? Anonymkode: 34837...67e
Gjest ABM Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Trolig klemmer du bedre i den stillingen og han kjenner mer friksjon? Blir egentlig litt upersonlig for meg,:)
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 ABM skrev (7 minutter siden): Trolig klemmer du bedre i den stillingen og han kjenner mer friksjon? Blir egentlig litt upersonlig for meg,:) Han sliter alltid med at han kommer fort i alle stillinger så det gir ikke mening Anonymkode: 34837...67e
Gjest ABM Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sliter alltid med at han kommer fort i alle stillinger så det gir ikke mening Anonymkode: 34837...67e Ok da forstår jeg det ikke.. Du får spørre ham:)
Stroganoff Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 (endret) …. Endret 6. juli 2021 av Stroganoff
vesteraalen Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Hvorfor kan du ikke bare spørre ham? I stedet for å spørre totalt fremmede folk på nettet som ikke har noen forutsetning til å uttale seg om hva typen din liker eller ikke liker… 3
SlemUlv Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Spør ham.. Hvordan skal fremmede på Internett, vite dette? 1
mannfolket Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Typen min elsker stillingen hvor jeg ligger flatt på magen og han tar meg bakfra, og ligger klint oppi meg. Hvorfor liker han denne stillingen så godt? Man ser ingenting, i tillegg føler jeg mindre i denne stillingen. Hvorfor er dette godt for gutten? Er ikke doggy bedre? Anonymkode: 34837...67e Kan tenke meg at du har litt stor rumpe, og at han liker å kjenne den mot seg mens han glir inn og ut av deg? Kan det være svaret, eventuelt kan du jo spørre fyren?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Typen min elsker stillingen hvor jeg ligger flatt på magen og han tar meg bakfra, og ligger klint oppi meg. Hvorfor liker han denne stillingen så godt? Man ser ingenting, i tillegg føler jeg mindre i denne stillingen. Hvorfor er dette godt for gutten? Er ikke doggy bedre? Anonymkode: 34837...67e Hvis du skriver telefonnummeret hans her, så kan sikkert noen fra kg ringe og spørre for deg. Anonymkode: 0577c...5aa 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 Kanskje han fantaserer om at han "tar deg med makt" deg hvis han ligger helt klint inntil og "holder deg nede". Det er helt vanlig. Jeg liker den stillingen også, men blir fort svett og klamt nå i sommervarmen. Anonymkode: a1e4a...0c7
Fioljenta Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 Flere har skrevet at du bør spørre ham. Og det tror jeg også er veldig lurt. God kommunikasjon om sex er en av suksessfaktorene for god sex. Så da er det egentlig bare å øve. Prøv noe som dette mens dere går en tur eller kanskje dere sitter inntil hverandre etter å ha sett en film eller kanskje dere ligger og kjærtegner hverandre som opptakt til sex: «Du, jeg lurer på noe. Jeg har lagt merke til at du liker at jeg ligger på magen og du tar meg bakfra. Hva er det egentlig du liker så godt med den stillingen?» Hvis du synes det er vanskelig å snakke om sex, så ta det som trening. 🤗 (Jeg har forresten samlet 100+ spørsmål om sex som dere kan bruke for å trene på å prate. Kanskje det er noe?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå