AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har etter 2-3 mnd fått følelser, det har ikke han. Til tross for at vi sover sammen annen hver helg, treffes ukentlig og kontakt daglig. Så magefølelsen min forteller meg at det kommer alltid til å være slik. En dag så får han følelser for ei annen enn meg og jeg ender opp med å bli såret. Dette forstår ikke han, at jeg trekker meg unna alt utenom vennskap fordi jeg kan bli såret. Han sier da at man ikke kan styre følelser og forstår ikke hvordan man kan bli såret av slikt. Hvordan få han til å forstå? Anonymkode: f7d3d...128
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Etter 2 uker/8 ukentlige møter hadde jeg definitivt ikke fått sterke følelser for mannen min. Det var altfor tidlig. Vi kjente hverandre ikke, og jeg var brent fra tidligere forhold og anna dating. Han følte mye for meg med en gang, og var heldigvis tålmodig. Det gjorde at jeg torde å falle til ro hos ham, og DA kom følelsene mine for fullt. Anonymkode: 3ed13...aed
Gjest ABM Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har etter 2-3 mnd fått følelser, det har ikke han. Til tross for at vi sover sammen annen hver helg, treffes ukentlig og kontakt daglig. Så magefølelsen min forteller meg at det kommer alltid til å være slik. En dag så får han følelser for ei annen enn meg og jeg ender opp med å bli såret. Dette forstår ikke han, at jeg trekker meg unna alt utenom vennskap fordi jeg kan bli såret. Han sier da at man ikke kan styre følelser og forstår ikke hvordan man kan bli såret av slikt. Hvordan få han til å forstå? Anonymkode: f7d3d...128 Og magefølelsen min sier at du får rett...han kjenner ikke kjemi..du kan forklare og forsøke få ham til å forstå til Sahara blir grønn...men det vil ikke endre på noe....
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter 2 uker/8 ukentlige møter hadde jeg definitivt ikke fått sterke følelser for mannen min. Det var altfor tidlig. Vi kjente hverandre ikke, og jeg var brent fra tidligere forhold og anna dating. Han følte mye for meg med en gang, og var heldigvis tålmodig. Det gjorde at jeg torde å falle til ro hos ham, og DA kom følelsene mine for fullt. Anonymkode: 3ed13...aed Det er vanlig for damer å bruke litt tid for å få følelser. Det er ikke like vanlig for menn. Dersom en mann ikke er interessert i et forhold etter noen måneder, kan man i de aller fleste tilfeller anta at han aldri får følelser for deg, og det er best å gå videre. Dette er biologisk betinget. Anonymkode: ff0bb...065 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er vanlig for damer å bruke litt tid for å få følelser. Det er ikke like vanlig for menn. Dersom en mann ikke er interessert i et forhold etter noen måneder, kan man i de aller fleste tilfeller anta at han aldri får følelser for deg, og det er best å gå videre. Dette er biologisk betinget. Anonymkode: ff0bb...065 Min tanke også, dette vil aldri ende bra for min del. Anonymkode: f7d3d...128 1
likermegher Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Jeg regner med dere ligger sammen og han er redd for å miste den muligheten før han finner seg noen andre. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå