AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Mannen min sine exer spør han om hjelp til masse rart hele tiden.. mora til ungene hans som bor i samme bygd klager til han om insekter osv og han må komme bortom å ta de vekk.. andre exer spør om hjelp til feks male stua, kjøre flyttelass, osv.. Jeg er ikke sånn at jeg spør om hjelp.. og det virker som det plager han.. Jeg er vant til å få til ting selv.. om det skulle være flytting, eller oppussing, skru bil eller lage ting jeg vil ha.. Men han blir litt mutt når jeg ikke spør om hjelp.. Hva syns dere? Bør jeg spørre mer om hjelp for "husfreden" skyld? hva syns dere om damer som fikser selv? Anonymkode: be8d0...c2a 1
CorvusCorax Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Sier han direkte at han ikke liker det? Eller er det noe du antar? 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Selv tror jeg ikke at jeg hadde likt at min mann skulle være en slags timeshare med alle hans exer, og det er ikke fordi jeg er særlig sjalu av meg. Det kan jo høres ut som han ikke helt er vant med at kvinnen klarer ting selv, men at han skal være fikseren. Men for all del, kanskje du kan spørre ham om litt hjelp til diverse, kanskje dere kan lage noen prosjekter sammen? Ulempen med at alle fikser selv i et forhold er at det blir litt lite plass til å gro sammen om noe. Anonymkode: f4e43...fb3 6
Trolltunge Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Jeg tror alle mennesker trenger å føle seg nødvendig i livet til den de elsker. Jeg er svært selvstendig, men nøye på å vise min mann at jeg likevel trenger ham på mange måter. Jeg var ikke flink til det tidligere, og det gjorde ham usikker og frustrert. Jeg trenger riktig nok ikke mannen min til mye praktiske ting, men jeg trenger hans støtte og styrke når ting er vonde og vanskelig, og viser det. Dessuten slipper jeg ham mer til med å hjelpe meg med diverse, selv om jeg egentlig ikke trenger hjelp. Det er jo koselig at vi gjør ting sammen uansett, og bare positivt at prosjekter blir våre, ikke bare mine. Jeg har vært for stolt og egenrådig. Jeg har sluttet med det, og det har vært vinn vinn. Kjekkere for oss begge. 6
MapleSirup Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Sier han direkte at han ikke liker det? Eller er det noe du antar? Det lurer jeg på også. Om han blir tillagt et fiktivt mannebehov… Jeg har aldri møtt en mann som er misfornøyd med at partneren ordner opp i ting. Men på spørsmål om du skal gjøre deg litt dum, svak og hjelpesløs for husfredens skyld så vet du vel svaret selv…. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Du får be om hjelp til masse framover, så han ikke har tid til å byttelyspærer og drepe innsekter for eks 1,2 og 3. Anonymkode: ab8ba...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 1.27): Du får be om hjelp til masse framover, så han ikke har tid til å byttelyspærer og drepe innsekter for eks 1,2 og 3. Anonymkode: ab8ba...e3d Ja er nesten det jeg har lyst til.. til dere andre som lurer så har han ikke sakt rett ut at han blir sur men det syns godt på han.. Anonymkode: be8d0...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå