AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Mange tråder er bra, men må si at det er mye rart her. Merkelig spørsmål som jeg i hvert fall ikke kan tro at andre en disse så kalte «nett trollene» står bak. All respekt til dette forumet, man må si det er mye rart her altså🙄 Anonymkode: 299af...80d 1
Chomsky89 Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Er nok ikke bare trolling, KG har alltid vert et veldig "snilt" forum der alle får delta uansett kunnskapsvnivå og mental fungering. Endret 5. juli 2021 av Chomsky89 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 0.38): Mange tråder er bra, men må si at det er mye rart her. Merkelig spørsmål som jeg i hvert fall ikke kan tro at andre en disse så kalte «nett trollene» står bak. All respekt til dette forumet, man må si det er mye rart her altså🙄 Anonymkode: 299af...80d Det er mye rart her. Men det er mye rare spørsmål som er ment oppriktig ser jeg også. Som for eksempel "hva man skal ha på seg når man skal på flyplassen"...... De fleste av oss reagerer vel på at noen mennesker kan fremstå så selvopptatt at de faktisk lurer på hva de skal ha på seg når de skal på flyplassen eller ut å fly. Tipper at flere at trådene som du sikkert sikter til er ment som "motvekt til det meningsløse" og kanskje ment for å få folk til å tenke seg om.
Guppy88 Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Chomsky89 skrev (På 6.7.2021 den 0.43): Er nok ikke bare trolling, KG har alltid vert et veldig "snilt" forum der alle får delta uansett kunnskapsvnivå og mental fungering. Jeg regner med at du er ironisk?
Chomsky89 Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Guppy88 skrev (7 minutter siden): Jeg regner med at du er ironisk? Nei. Det er mange diskusjoner her hvor åpningsinnlegget bærer preg av manglende kunnskaper. Slike tråder ender stort sett med åpningsinnlegget på feks vgd. Det er mye trolling og spydigheter også ja, men det sa jeg jo ingenting i mot i det innlegget du siterte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå