Gå til innhold

Rulle med russen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) Jeg har en datter på snart 16 som skla begynne i 1. klasse, og allerede nå hører jeg det er snakk om å få være med på «russerulling» om et halvårs tid, altså å få sitte på med russebuss. Guttene på bussen vil da være 18-19+, mens datteren min akuratt har fylt 16… ville dere ha latt deres 16-åring være med på sånt?🤔

Anonymkode: 49a71...93e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke!!!

Anonymkode: ca011...0e1

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: c394c...414

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde hun fått lov til. 

Anonymkode: 01feb...e90

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt at det er et spørsmål om man skal tillate det engang jeg.... 

De får vente til de er russ selv, ferdig! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: a0c4a...a9d

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke tillatt. Har selv en jente som er ferdig med 2. året på videregående nå. Hun har ikke rullet med russen, og hun forteller historier fra rulleturer som andre hun kjenner har vært med på. Er VELDIG glad for at hun ikke har spurt om å få være med på disse.

Så nei, jeg ville IKKE latt en som går 1. året på videregående vært med på rulling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke på tale.

Anonymkode: 937d3...c89

• Liker 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en stedatter på 19 som var russ nå i år 😀  16 blir litt ungt jah, helt enig der! Derfor er russetiden når dem er 19 😊 med foreldrerulling og fest 😂 guttebuss og jentebuss er ett fint konsept 😃

Anonymkode: 7d86e...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Hvorfor tror du de vil ha med 16 år gamle jenter??

Anonymkode: 17bb9...f5c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke det var vanlig med at 1.klasse rullet med russen. Ikke hørt om, sjekket med mine døtre. Den ene var russ ifjor og den andre ferdig med 2.klasse. De har ikke hørt at de tar med 1.klassinger på rulling, mens 2.klassinger får bli med. Ingen av mine har vært med på rulling, heller ikke ønsket være med på buss. Så mye alkohol og dop blant russen, hadde aldri latt en på 16 eller 17 få være med

Anonymkode: c7cc3...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at de eldre guttene vil ha med 16 og 17 år gamle jenter på bussen. Tror du kan tenke deg til den grunnen selv. 

Anonymkode: 6ab20...109

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...