AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Jeg er en kvinne på 39 år, gift og har ett barn. De fire siste årene har helsen blitt elendig. Føler kroppen min råtner. Jeg har på fire år fått magebrokk, grå stær på ett øye, magesår, IBS, lavt stoffskifte, og en miniskskade i kneet. Jeg jobber 100% i en kontorjobb, greier det akkurat. Er normalvektig og røyker ikke/ drikker lite. Jeg har gjort alt jeg kan for å hjelpe/ forebyggende. Jeg merker at jeg begynner å utvikle helseangst. Hva er det neste liksom? Føler at folk rundt meg er lei av å høre om helsen min. Men dette er jo ikke ting jeg finner på heller. Er jo operert tre ganger for forskjellige ting. Jeg begynner å bli deprimert og stoler ikke på kroppen lenger.... Anonymkode: 35f2e...ec3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Trener du? Har du vitiminmangel? Spiser du variert og sunt? Drikker du nok? Dette har mye å si både for helse og det å føle seg bra ❤️ Anonymkode: bf58c...707 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en kvinne på 39 år, gift og har ett barn. De fire siste årene har helsen blitt elendig. Føler kroppen min råtner. Jeg har på fire år fått magebrokk, grå stær på ett øye, magesår, IBS, lavt stoffskifte, og en miniskskade i kneet. Jeg jobber 100% i en kontorjobb, greier det akkurat. Er normalvektig og røyker ikke/ drikker lite. Jeg har gjort alt jeg kan for å hjelpe/ forebyggende. Jeg merker at jeg begynner å utvikle helseangst. Hva er det neste liksom? Føler at folk rundt meg er lei av å høre om helsen min. Men dette er jo ikke ting jeg finner på heller. Er jo operert tre ganger for forskjellige ting. Jeg begynner å bli deprimert og stoler ikke på kroppen lenger.... Anonymkode: 35f2e...ec3 Det kommer endel aldersplager ja. Det er lett å ikke gjøre sitt beste for helsen fordi det blir så mange begrensninger. Det, det og det blir vanskelig. Man må tenke igjennom nøye og legge til rette for en trening som ikke belaster for mye, eller galt, men likevel gir pulsøkning og kondis. Selv om det er lettere å tenke at ting blir så avansert og dritt at det er bedre å sitte i godstolen med øl og is. Anonymkode: e264f...42a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå