AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Ble ferdig med bachelor i år. Har fortsatt med deltidsjobben jeg hadde under studiene nå i sommer, tok på meg flere vakter så lønnen blir helt ok. Har dessuten søkt på master, men også andre studier. Jeg er likevel usikker på hva jeg skal velge. Vil helst vente med A4-livet en stund til. Så, hva gjorde du etter fullført bachelor? Trenger inspirasjon! Anonymkode: a7b5d...feb
SPOCA Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 (endret) I første omgang: begynte på mastergrad og fortsatte i deltidsjobben jeg hadde under bachelorstudiene. Nå i andre omgang: jobber fulltid og tar nok master også etterpå. Forskjellen er vel egentlig hvor mye jeg jobber, og at jeg har relevant jobb relatert til studiene. Endret 5. juli 2021 av SPOCA 3
Taluno Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Startet i ett relevant vikariat to dager etter jeg leverte oppgave. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Tok en bachelor i sykepleie, fikk sommervikariat 100 %, fikk fast stilling samme arbeidssted fra august. Tok videreutdanning etter noen år, tar en master på deltid enda noen år senere. Anonymkode: fc6b3...f75
Lafamiglia Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Tok en mastergrad og fikk relevant jobb etterpå. Men om det lønner seg å ta mastergrad, kommer jo helt an på hva slags fag det er. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ble ferdig med bachelor i år. Har fortsatt med deltidsjobben jeg hadde under studiene nå i sommer, tok på meg flere vakter så lønnen blir helt ok. Har dessuten søkt på master, men også andre studier. Jeg er likevel usikker på hva jeg skal velge. Vil helst vente med A4-livet en stund til. Så, hva gjorde du etter fullført bachelor? Trenger inspirasjon! Anonymkode: a7b5d...feb jobber Anonymkode: 253b8...37c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå