Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i nesten et år og er blitt kjærester uten å egentlig ha snakket om det. Nå er familier og venner involverte. Familiemiddager, vennemiddager, ferieplanlegging osv. Men vi har ikke snakket om når vi ble sammen. 

Har dere tatt den praten? Bare for å ha en dato? Ellee er det ikke noe dere bryr dere om?

Anonymkode: 0ebd5...f33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi ble sammen samme dag vi møttes, så det er lett å vite datoen. Begge er enige om at det var da vi blei sammen. 

Anonymkode: 06e5b...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Har dato for første gang vi møttes. Men vi har ikke en «fra og med i dag er vi kjærester» dato.

Anonymkode: 8dfee...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi ble sammen unge, og på den tiden/alderen var dato viktig! Nå bryr vi oss ikke så veldig. Det er en dato. Bryllupsdato teller mer nå. 

Anonymkode: 51543...5e6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en dato fra da vi slettet tinder, og gikk offisielt ut med forholdet på feks Facebook. :)

Anonymkode: eface...73a

AnonymBruker
Skrevet

Data for 1.date, ble sammen og bryllupsdag

Anonymkode: ca396...1e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi ble sammen unge, og på den tiden/alderen var dato viktig! Nå bryr vi oss ikke så veldig. Det er en dato. Bryllupsdato teller mer nå. 

Anonymkode: 51543...5e6

Samme her. Bare at vi giftet oss på 10års dagen vår🤭

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har en dato. Det er dagen mannen min spurte om jeg ville bli kjæresten hans :) hadde datert i ca 4 mnd før det.

Anonymkode: c02bf...5bc

Skrevet

Ja, har dato både for første date og for når vi ble sammen ❤️

Skrevet

Nei, ikke egentlig. Det glei over i noe mer seriøst over et halvt år. Eneste jeg har dato for, er vel når vi flytta sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har egentlig vært sammen siden første gangen vi møttes skikkelig, uten at vi sa da at vi var kjærester. Så har det som dato. Ellers er vel bryllupsdagen den eneste reelle datoen vi har. 

Anonymkode: 2ee06...a6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Når han sa han elsket meg. 

Anonymkode: 97481...c1d

AnonymBruker
Skrevet

Ingen dato for da vi ble sammen, men har en dato for bryllupsdag (som heller ikke feires).

Anonymkode: 96d5c...253

Skrevet

Ja. Det startet med uforpliktende sex, og det tok noen uker før vi bestemte oss for at vi var kjærester, men det er datoen for når vi hadde sex første gang som alltid har vært datoen vår.

AnonymBruker
Skrevet

Vi var unge da vi ble sammen, så har både en dato for første kyss og en dato for den dagen vi snakket om at vi var kjærester. I tillegg til bryllupsdagen selvfølgelig. 

Anonymkode: da781...82f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi har datet i nesten et år og er blitt kjærester uten å egentlig ha snakket om det. Nå er familier og venner involverte. Familiemiddager, vennemiddager, ferieplanlegging osv. Men vi har ikke snakket om når vi ble sammen. 

Har dere tatt den praten? Bare for å ha en dato? Ellee er det ikke noe dere bryr dere om?

Anonymkode: 0ebd5...f33

Har ikke dato. Er ikke en gang sikker på årstall 😅. Helt sant.

Skrevet

Min kjære er opptatt av diverse datoer,og feiring av dem. Likevel vanskelig å si når vi skal ble sammen. "Kjærlighetsdagen " som han kaller det er derfor datoen vi møttes. 

Jeg tror ikke det hadde vært lurt å diskutere når vi ble sammen. Jeg var dum nok til å svare ærlig på når jeg forelsket meg i ham en gang. Best å feire dagen vi møttes, og ikke gå innpå det der igjen. 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ble spurt av noen venner på en fest om vi var kjærester nå, og da sa vi begge "ja, vi er vel det", selv om vi nok i praksis hadde vært det lenge før, uten å ha noen dato eller sette ord på det. Det var liksom ikke nødvendig, vi var begge trygge på at vi ville det samme, og at følelsene var gjensidige.

Men for meg er det dagen jeg møtte ham som er datoen vår. Jeg har datet mange menn, men den dagen jeg møtte han her, visste jeg bare at dette er han jeg vil ha😍 har aldri følt det sånn før, jeg som vanligvis trenger lang tid på å få følelser. Men her var alt bare helt riktig fra første stund.

Anonymkode: 75dfe...579

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

siden jeg var gift da vi ble kjent så har vi to datoer. Den dagen vi ble kjent, og den dagen vi sa vi ble kjærester, som skjedde mye før, men pga separasjonen ikke kunne skje før. 

Anonymkode: 8dee9...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på tinder, pratet i tlf så og si hele tiden, møttes to ganger før jeg spurte på en litt barnslig måte på snap «skal vi bli kjærester, ja/nei? 😛 han svarte ja, og datoen ble enkel å huske. Nå har vi vært samboer i 1 år og er forlovet. 

Anonymkode: 76e63...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...