AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Fikk en god tone med en 17 år gammel jente. Vi chattet litt frem og tilbake og har nå bestemt å møtes til helga. Tenker å møtes ute et sted, for så å dra hjem til meg og se film eller noe. Hva synes dere, er det "creepy" og litt frampå å ta med henne hjem til meg på første date? Jeg er 32, og hun bryr seg ikke om alderen min. Anonymkode: 6b408...3f1
Sheik Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Det er creepy, ja. Generelt om alderen, men spesielt å dra hjem til deg første kveld. 23
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Fortell gjerne hvorfor det er creepy? Vi er bare to mennesker som ønsker å bli bedre kjent med hverandre. Alder er bare tall. Anonymkode: 6b408...3f1
Hannabanna Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Trolletråd. Så klart vet du at du får reaksjoner på den aldersforskjellen. 21
Hannabanna Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Fortell gjerne hvorfor det er creepy? Vi er bare to mennesker som ønsker å bli bedre kjent med hverandre. Alder er bare tall. Anonymkode: 6b408...3f1 Hvis alder bare er ett tall, hvorfor er det så viktig å nevne det i første innlegget ditt? 15
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 6 minutter siden, Hannabanna said: Hvis alder bare er ett tall, hvorfor er det så viktig å nevne det i første innlegget ditt? Det blir garantert sex, og hun er lovlig. Så hvis begge tenner på hverandre så er alder bare et tall. Anonymkode: 6b408...3f1
Hannabanna Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir garantert sex, og hun er lovlig. Så hvis begge tenner på hverandre så er alder bare et tall. Anonymkode: 6b408...3f1 Så hvorfor er du så opptatt av å nevne hennes og din alder? Når spørsmålet i tråden visstnok handler om å ta henne med hjem på første date. Å så kommer du med neste selvmotsigelse, at du på den ene siden spør om det er creepy å ta henne med hjem når du samtidig også skriver at det er garantert sex. Alle forstår at du bare troller. 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 3 minutter siden, Hannabanna said: Så hvorfor er du så opptatt av å nevne hennes og din alder? Når spørsmålet i tråden visstnok handler om å ta henne med hjem på første date. Å så kommer du med neste selvmotsigelse, at du på den ene siden spør om det er creepy å ta henne med hjem når du samtidig også skriver at det er garantert sex. Alle forstår at du bare troller. Jada. Du kan bare la være å svare i tråden da. Kverulant. Anonymkode: 6b408...3f1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fortell gjerne hvorfor det er creepy? Vi er bare to mennesker som ønsker å bli bedre kjent med hverandre. Alder er bare tall. Anonymkode: 6b408...3f1 Alder er ikke bare et tall når denne jenta kun er 17år nei!! La hun få være med gutter i sin aldersgruppe, mange kjekkaser der. Men du som er voksen mann skal holde deg unna. Anonymkode: 7b99e...268 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fikk en god tone med en 17 år gammel jente. Vi chattet litt frem og tilbake og har nå bestemt å møtes til helga. Tenker å møtes ute et sted, for så å dra hjem til meg og se film eller noe. Hva synes dere, er det "creepy" og litt frampå å ta med henne hjem til meg på første date? Jeg er 32, og hun bryr seg ikke om alderen min. Anonymkode: 6b408...3f1 Huff🤦♀️ Anonymkode: bdda3...c32 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 Uff, jeg mister troen på menneskeheten når jeg leser sånt som dette.. TS, ja det er creepy! Anonymkode: 22d1e...61c 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La hun få være med gutter i sin aldersgruppe, Anonymkode: 7b99e...268 Hva med å la hun velge selv uten at noen skal bry seg og legge seg oppi det. Hadde du likt at fremmede bestemte og påpekte hva og når og med hvem du skal gjøre ting med?🤯 Neppe din...🤡 Anonymkode: 520f7...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Alder er ikke bare et tall når denne jenta kun er 17år nei!! La hun få være med gutter i sin aldersgruppe, mange kjekkaser der. Men du som er voksen mann skal holde deg unna. Anonymkode: 7b99e...268 Hva er bedre: at hun henger med andre jevnaldrende som drikker seg sørpefull og skaper problemer, eller møter en voksen erfaren mann som kan lære henne opp? Anonymkode: 6b408...3f1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Veldig dårlig. Hun er så ung og umoden , så er lett at hun blir fascinert. Istedenfor å dra henne med hjem fordi du vil knulle så ta henne med ut på date et sted først, gjør henne trygg. lett å være med på sex selvom man egentlig ikke vil når man er 17. Når man er så ung tørr man ikke alltid å si nei, vil ikke, stop. Anonymkode: 56b7b...d74 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å la hun velge selv uten at noen skal bry seg og legge seg oppi det. Hadde du likt at fremmede bestemte og påpekte hva og når og med hvem du skal gjøre ting med?🤯 Neppe din...🤡 Anonymkode: 520f7...b2f Okey? 🙄 Anonymkode: bdda3...c32
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 Katten.2.0 skrev (Akkurat nå): Jesus. Hva får folk til å date barn? Hun er ungdom, ikke barn Anonymkode: 56b7b...d74
CorvusCorax Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Katten.2.0 skrev (6 minutter siden): Jesus. Hva får folk til å date barn? Tenkte det samme. Hva er det som er så appellerende med tankegangen til et barn. Hm. 🤔 9
temolitus Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun er ungdom, ikke barn Anonymkode: 56b7b...d74 I Norge er man barn under loven frem til fylte 18 år 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå