AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #61 Del Skrevet 6. juli 2021 Samle dokumentasjon, fortelle familien hva som skjer for å skaffe deg et nettverk med støtte, sørg for å ikke være alene med han fremover. Sender deg gode tanker & håper du klarer å få til et godt liv for deg og barnet uten han som har bidratt med sæd. Han bidrar ikke med noe annet enn å skremme og true deg og skape urolighet for barnet, så han fortjener ikke tittelen pappa. Anonymkode: 79d36...e10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 6. juli 2021 #62 Del Skrevet 6. juli 2021 Herregud ts, du lager jo så mange tråder om denne fyren og forholdet deres! Hvor lenge skal du gidde dette her? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 6. juli 2021 #63 Del Skrevet 6. juli 2021 got2go skrev (14 minutter siden): Herregud ts, du lager jo så mange tråder om denne fyren og forholdet deres! Hvor lenge skal du gidde dette her? Det er ganske ille når ei dame hadde hatt det bedre som den ulykkelig cumdumpstern til en random fuckboy som komme og går når han vil. Som sagt. Ekteskapet er ikke noe for mennesket. Hun bør få seg hjelp hos krisesenteret og rømme dit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andungene Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #64 Del Skrevet 6. juli 2021 Mannen min tar ikke telefonen lenger. Jeg vil ha tilbake bilen. Jeg har skrevet at jeg skal kjøpe nye hjul eller gi han beløpet hjulene på bilen min kostet. Jeg bryr meg ikke om kule felger. Jeg har ikke sovet i hele natt. Føler det helt for jævlig å sove alene. Selvom han har vært mye slem så føles det trygt og ha han i sengen. Nå vet jeg ikke hva han gjør eller hvor han er. Kunne nesten ønske at han kom hjem og banket meg opp så han hadde blitt ferdig med sinnet sitt. Ringte mamma og hun bagateliserer det hele og sier at dette ordner seg. Jeg har ikke tørt å fortelle om utroskapen eller onaneringen på Spa. Mamma sa at hvis jeg ble alenemor så ville jeg bli helt alene. Følte at hun indirekte sa at de ikke ville støtte et brudd. Legen er på ferie så jeg får ikke time... Hvordan kan jeg fortelle mamma hva som har hendt. Først var foreldrene mine skeptiske, men jeg overbeviste de om at han var en bra mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 6. juli 2021 #65 Del Skrevet 6. juli 2021 Andungene skrev (2 minutter siden): Mannen min tar ikke telefonen lenger. Jeg vil ha tilbake bilen. Jeg har skrevet at jeg skal kjøpe nye hjul eller gi han beløpet hjulene på bilen min kostet. Jeg bryr meg ikke om kule felger. Jeg har ikke sovet i hele natt. Føler det helt for jævlig å sove alene. Selvom han har vært mye slem så føles det trygt og ha han i sengen. Nå vet jeg ikke hva han gjør eller hvor han er. Kunne nesten ønske at han kom hjem og banket meg opp så han hadde blitt ferdig med sinnet sitt. Ringte mamma og hun bagateliserer det hele og sier at dette ordner seg. Jeg har ikke tørt å fortelle om utroskapen eller onaneringen på Spa. Mamma sa at hvis jeg ble alenemor så ville jeg bli helt alene. Følte at hun indirekte sa at de ikke ville støtte et brudd. Legen er på ferie så jeg får ikke time... Hvordan kan jeg fortelle mamma hva som har hendt. Først var foreldrene mine skeptiske, men jeg overbeviste de om at han var en bra mann. Hvorfor er du så opphengt i hva foreldrene dine synes og mener? Hvor gammel er du egentlig?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andungene Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #66 Del Skrevet 6. juli 2021 got2go skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du så opphengt i hva foreldrene dine synes og mener? Hvor gammel er du egentlig?? Jeg vil ikke svare på spørsmål som kan identifisere meg. Foreldrene mine er veldig strenge og jeg har mye angst. Siden jeg har så mye angst så klarer jeg ikke å få venner. Derfor er foreldrene mine de eneste jeg har på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet 6. juli 2021 #67 Del Skrevet 6. juli 2021 Lykke til TS. Skaff deg en sykemelding med bakgrunn i samlivsbrudd og frykt for eget liv. Han lot som om han skulle slå deg, du, som bærer hans barn i magen! Bli kvitt denne ekle, kriminelle mannen som lyver over en lav sko. Be ham om å levere tilbake bilen og lever inn en anmeldelse allerede i morgen tidlig. Han legger ut bilde av deg og hinter til at du er utro?? Han mishandler deg og stjeler fra deg. Han begår overgrep ved å utsette deg og andre for uønskede seksuelle handlinger. Ignorer hele bildet, folk som vil tro på noe sånn har du uansett ikke behov for å ha i livet ditt. De kan mene hva de vil. Anmeld ham for tyveri av bilen, forbered deg på et liv uten ham. Flytt midlertidig ut av hjemmet ditt, enten til dine foreldre eller på krisesenter (ville anbefalt krisesenter, det er fint å få snakket om det som har skjedd og ikke være alene om det hele..). Bytt nummer midlertidig, gi bare nummeret til de du stoler på. Et annet forslag er at du allerede nå bør ringe sjefen din, forklar årsaken til at du er sykemeldt. Jobben vil forstå. Du må bestemme deg, og du må gjøre det nå. Du kan ikke vente til i morgen, for jo lenger du lar dette gå... Jo vanskeligere blir det. Til slutt har du født og kontrollen blir enda verre. Og du slipper adri unna. Han vil ALDRI endre seg. Han er ikke bare et produkt av kultur, men han har en personlighetsforstyrrelse og, og ingen respekt for andre mennesker enn seg selv. Han forsøker å skremme deg til lydighet ved å simulere vold. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 6. juli 2021 #68 Del Skrevet 6. juli 2021 Ring politiet og si at du ikke får igjen bilen din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 6. juli 2021 #69 Del Skrevet 6. juli 2021 Du forteller til foreldre dine nøyaktig det som skjer: Han er utro, latet som han slo deg, kalte deg for en hore og onanerte på SPA. Deretter kontakter du KRISESENTERET! Du må slutte å bry deg om mishandleren (og DEG SELV) når det går utover babyen i magen din. Gjør det for babyen i magen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #70 Del Skrevet 6. juli 2021 23 minutter siden, Andungene said: Jeg vil ikke svare på spørsmål som kan identifisere meg. Jeg tror ikke at du er etnisk norsk. Anonymkode: 6b83a...c2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #71 Del Skrevet 6. juli 2021 Ts. Om du er redd og at alle innleggene dine på kg stemmer? Skal vi rapportere bekymringsmelding på deg? Vi kan gjøre det. Mod kan finne ip adressen din og finne ut av hvor du er. Anonymkode: 6b83a...c2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #72 Del Skrevet 6. juli 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Tipper at hun har koblet sammen informasjon fra to tråder. Det er uvisst om TS står bak begge. Anonymkode: 9cef2...115 Ts skriver under nick, så ikke uvisst nei Anonymkode: 9f761...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. juli 2021 #73 Del Skrevet 6. juli 2021 Miss-Grey skrev (14 timer siden): Det gjør jeg også. Krisesenteret kan hjelpe, men spørsmålet er om det er lettere å ta kontakt med et lavterskeltilbud som SMISO (og la dem vurdere situasjonen videre). SMISO er for overgrepsutsatte, ikke for de som opplever psykisk vold i parforhold, tror jeg? Krisesenteret er også lavterskel og de har døgnåpent. Du kan ringe når som helst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andungene Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #74 Del Skrevet 6. juli 2021 Jeg vil bare ha tilbake bilen min. Jeg eier leiligheten jeg bor i og kan selge den. Vurderer å flytte til et sted langt borte. Jeg må bare finne en jobb et annet sted enn hvor jeg bor nå. Men jeg føler at jeg må snakke med mannen min en gang til. Jeg tror ikke at han har lyst til å ha samvær med babyen siden jeg får jente. Jeg har ringt ham mange ganger, men han tar ikke telefonen noen ganger legger han på andre ganger ganger lar han det ringe så jeg må snakke på telefonsvareren. Han har ringt meg mange ganger, men han legger på med en gang. Han har jo rett til å få ha barnet 50% så det er greit og avklare hvis han ikke ønsker det. Han har også endel klær hjemme hos meg og litt småting. Jeg må snakke med ham. Da er det mye lettere for meg å flytte langt borte. Jeg er ikke i noe fare bor høyt oppe i blokk med videokamera ved hovedinngang og min inngang. Kan ikke helt se hva krisesenteret kan tilby annet enn problemer. Krisesenterne virker mer opptatt av å straffe mannen enn å hjelpe kvinnen synes nå jeg. Jeg blir gal av å ikke få snakket og få avklart fremtiden. Hvordan kan jeg få kontakt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #75 Del Skrevet 6. juli 2021 Kontakt politiet da hvis han har stukket av med bilen din. Resten kan du ta via en advokat som du skaffer deg selv. Anonymkode: 57b59...df4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andungene Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror ikke at du er etnisk norsk. Anonymkode: 6b83a...c2f Besteforeldrene mine kom fra Pakistan, foreldrene mine er født i Norge så jeg er norsk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #77 Del Skrevet 6. juli 2021 Er dette reellt ? I såfall så er jeg sterkt bekymret for det barnet som er på vei. Dette kaoset må ta en ende hvis det hele tatt skal være levelige forhold for et barn å vokse opp. Det er på grensa til at det kvalifiserer til et varsel til Barnevernet. Du må ta en timeout og tenke over hva du holder på med. For å løse det mest prekære så tar du kontakt med politiet for å få tak i bilen din. Blokkér han fra tlf din og ikke kontakt han mere. Bli kvitt sakene hans på en eller annen måte. Familien hans er et bra sted å levere det. Si fra til dine foreldra at du når en alene , men vil gjøre det beste ut av situasjonen, og du bør også mene det. Beklager, men savner en litt mere voksen og ansvarlig holdning fra deg . Det må til når en skal sette et barn til verden Anonymkode: 695ba...c66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 6. juli 2021 #78 Del Skrevet 6. juli 2021 Andungene skrev (42 minutter siden): Jeg vil bare ha tilbake bilen min. Jeg eier leiligheten jeg bor i og kan selge den. Vurderer å flytte til et sted langt borte. Jeg må bare finne en jobb et annet sted enn hvor jeg bor nå. Men jeg føler at jeg må snakke med mannen min en gang til. Jeg tror ikke at han har lyst til å ha samvær med babyen siden jeg får jente. Jeg har ringt ham mange ganger, men han tar ikke telefonen noen ganger legger han på andre ganger ganger lar han det ringe så jeg må snakke på telefonsvareren. Han har ringt meg mange ganger, men han legger på med en gang. Han har jo rett til å få ha barnet 50% så det er greit og avklare hvis han ikke ønsker det. Han har også endel klær hjemme hos meg og litt småting. Jeg må snakke med ham. Da er det mye lettere for meg å flytte langt borte. Jeg er ikke i noe fare bor høyt oppe i blokk med videokamera ved hovedinngang og min inngang. Kan ikke helt se hva krisesenteret kan tilby annet enn problemer. Krisesenterne virker mer opptatt av å straffe mannen enn å hjelpe kvinnen synes nå jeg. Jeg blir gal av å ikke få snakket og få avklart fremtiden. Hvordan kan jeg få kontakt? Opptatt av å straffe mannen? Hva mener du? Krisesenter bryr seg ikke om overgriperen, de bryr seg om deg. Krisesenteret lar alt være opp til deg, de anmelder ikke. Alt du sier der, blir mellom dere. Du kan snakke om alt der. Om du er redd for hva foreldrene dine sier, skriv alt som du har skrevet her, alle innleggene, i ett brev til de. Er sikker på at de vil være der for deg. Dette klarer du, du holder ut denne drittoppførselen, da har du styrke til å komme deg vekk også. Du er psykisk avhengig av han, se på «abstinensene» dine som en slags avrusing. Hold ut med andre ord, det vil bli bedre❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 6. juli 2021 #79 Del Skrevet 6. juli 2021 Jadaomatte skrev (21 minutter siden): Opptatt av å straffe mannen? Hva mener du? Krisesenter bryr seg ikke om overgriperen, de bryr seg om deg. Krisesenteret lar alt være opp til deg, de anmelder ikke. Alt du sier der, blir mellom dere. Du kan snakke om alt der. Om du er redd for hva foreldrene dine sier, skriv alt som du har skrevet her, alle innleggene, i ett brev til de. Er sikker på at de vil være der for deg. Dette klarer du, du holder ut denne drittoppførselen, da har du styrke til å komme deg vekk også. Du er psykisk avhengig av han, se på «abstinensene» dine som en slags avrusing. Hold ut med andre ord, det vil bli bedre❤️ Jeg er redd du går tilbake, og merkelig plaget denne tanken meg nok til at jeg satte meg ned med telefonen igjen. For å skrive et svar til deg. Jeg har lest flere innlegg om denne mannen. Han løy om verksted og bil (lang historie?), og har bare brukt din bil som den var sin. Han har vært utro. Han runket på spa (hva f....?) Han vil bo på gutterommet med familien? Han legger ut bilde av deg, med hentydninger om at du har vært utro. Du har vært en tøff dame. Skaffet deg bil, god jobb og leilighet helt på egenhånd. Men så er du villig til å rive ned absolutt alt du har bygd opp. På en mann som misbruker kortet ditt, og som totalt har ødelagt egen økonomi. Så hva ønsker du for datteren din? Og deg selv? Skal du om 5 år sitte på et lite rom, hos svigerforeldre som ikke liker deg? Uten noen egne verdier? Og med færre valgmuligheter? Og med en mann som herjer ute som han vil, mens du er låst til hjemmet? Eller vil du fremdeles eie både hus og bil? Og ha en datter som ser at alle muligheter er åpne for henne? Du later som om du bare vil prate med han. Men det som kommer til å skje er at du gir han styringen, igjen. Pga at du er for feig til å ta et eget valg? Eller rett og slett for at det er enklere her og nå. Om du hadde hatt en fisk som virkelig stinket i kjøleskapet, hadde du kastet den. Selv om det er litt bryderi å gå ut med den. Bare noen tanker fra en ukjent på nett. Som bryr seg nok til å logge på igjen, i håp om å påvirke deg litt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 6. juli 2021 #80 Del Skrevet 6. juli 2021 Mannen har ikke «rett» på 50% samvær, i hvert fall ikke før barnet er fylt 3 år og selv da kan han ikke kreve 50% samvær. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt tingene hans opp i en eske og lagt det til sides og deretter kontaktet krisesenteret. Kontakt krisesenteret fordi dette kan eskalere fort! Bare fordi du bor høyt oppe i en blokk betyr ikke at du er trygg. Hva med når du skal få bilnøklene tilbake? Du må da møte han? Hva med når du skal til butikken? Ut av den «trygge» blokken din? Han er ikke riktig i hodet og plutselig slår han deg i magen sånn du mister babyen din, osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå