Andungene Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #41 Del Skrevet 5. juli 2021 Han har løyet til meg hele veien: Sa han jobbet med IT - Går på AAP Sa han var sterilisert - Det var ikke sant Sa han eide bilen sin - Lå etter på leasing så bilen ble hentet Sa han hadde hatt bilen min på service - Verkstedet sa at det ikke var sant Sa han hadde vært utro en gang - Fant ut at det var to da han avslørte seg selv Nå har han lagt ut et fire år gammelt bilde av meg liggende på fanget til en fyr. Dette var før vi ble sammen og jeg hadde ikke sex med ham. Nå har han lagt ut bilde med teksten utro? Det er noen som allerede har kommentert hore, han har passet på å redigere bildet slik at man ikke ser magen. Jeg er så redd for hva arbeidsgiver vil gjøre hvis dette blir kjent. Jeg orker ikke å dra på jobben i morgen og kan heller ikke da mannen har bilen. Han byttet hjulene på bilen og har oppført seg som det er sin bil etterpå. Jeg har kanskje vært litt redd for å si ifra. Dette er litt for mye for meg, jeg skal bestille legetime i morgen og spørre om psykolog. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å la være å ringe telefonen hans. Ønsker at han skal be om unnskyldning og endre seg, men tviler på at det skjer. Det som gjør meg forbanna er at han kaller meg hore når jeg skal bli mamma til barnet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andungene Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 5. juli 2021 Narad skrev (1 time siden): Pga denne tråden som TS har skrevet i før. Hun begynner som anonym men skriver deretter under nicket sitt. En tråd jeg leste i helgen eller noe. ja det er jeg som skrev den. jeg trodde e-postadressen kom frem så jeg trykket på anonym. det er jo ingen som vet hvem jeg er bak brukernavnet. Jeg skammer meg så utrolig over hvordan jeg har latt meg lure av denne mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 5. juli 2021 #43 Del Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (6 minutter siden): Han har løyet til meg hele veien: Sa han jobbet med IT - Går på AAP Sa han var sterilisert - Det var ikke sant Sa han eide bilen sin - Lå etter på leasing så bilen ble hentet Sa han hadde hatt bilen min på service - Verkstedet sa at det ikke var sant Sa han hadde vært utro en gang - Fant ut at det var to da han avslørte seg selv Nå har han lagt ut et fire år gammelt bilde av meg liggende på fanget til en fyr. Dette var før vi ble sammen og jeg hadde ikke sex med ham. Nå har han lagt ut bilde med teksten utro? Det er noen som allerede har kommentert hore, han har passet på å redigere bildet slik at man ikke ser magen. Jeg er så redd for hva arbeidsgiver vil gjøre hvis dette blir kjent. Jeg orker ikke å dra på jobben i morgen og kan heller ikke da mannen har bilen. Han byttet hjulene på bilen og har oppført seg som det er sin bil etterpå. Jeg har kanskje vært litt redd for å si ifra. Dette er litt for mye for meg, jeg skal bestille legetime i morgen og spørre om psykolog. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å la være å ringe telefonen hans. Ønsker at han skal be om unnskyldning og endre seg, men tviler på at det skjer. Det som gjør meg forbanna er at han kaller meg hore når jeg skal bli mamma til barnet hans. IKKE RING HAN!! Det er det han vil og han liker at du er så usikker at du ringer han hele tiden. Dersom du skal begynne å stå imot han så begynn med å IKKE ringe han, da skal jeg love deg at han faller ut av balanse. Jeg vet det er vanskelig å ikke ringe, men jeg lover deg at det er det beste for deg å la være nå ❤️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #44 Del Skrevet 5. juli 2021 Regner med det er en mann fra en annen kultur. Mest sannsynlig så er han oppdratt slik han er, dermed er også foreldrene av samme sinn. Høres jo slik ut også. Mannen skal bestemme alt, dama skal adlyde. Han er en skikkelig drittsekk, vil du virkelig at barnet ditt skal lære slike verdier? Bra du skiftet kodelås! Ikke ring ham mer og ikke prøv å finne ut hvor han er. Han får komme til deg og da får han unnskylde seg! Ikke tro at du finner deg i å bli behandlet slik! Snakke stygt til deg, late som han skal slå deg, kaller deg stygge ting, nekter å ta telefonen, sender stygg meldingen.. hvem tror han at han er som kan behandle deg slik??? Du må sette ned foten nå- la han gå! Så la han gå! Klarer han å oppføre seg anstendig og med respekt ovenfor deg og barnet, selvfølgelig skal han få være en far - men ikke i samme hjem som deg! Er det gutt eller jente du får? Nei, hold deg vekke fra ham! Det er mulig han (med familien i ryggen) vil lage problemer for deg når ungen blir født. Mulig de vil mangle respekt for deg. Det vil du merke, men aldri la noen behandle deg slik. Gå! Jeg lover deg at du kommer til å angre bittert for at du ikke gikk før, hvis du ikke gjør det nå. Ikke gjør den feilen. Anonymkode: 995f6...c85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #45 Del Skrevet 5. juli 2021 Du er ikke redd for at foreldrene dine skal bli skuffet, du tørr ikke å si noe til foreldrene dine fordi du vet at hvis du og mannen din fikser opp så kommer de ikke til å være glad for at du er i ett forhold med en mann som behandler deg på den måten. Jeg var sammen med en mann som hadde en helt annen kultur enn det jeg hadde, vi fikk barn sammen. Jeg var så ung og forelsket men med tiden så innser man at hvis ett par med helt forskjellige kulturer skal klare å være sammen så må begge parter vise initiativ. Det funker ikke at bare DU skal starte å leve livet som han og hans familie ønsker. Anbefaler deg å ikke bli sammen med han igjen fordi HAN KOMMER IKKE TIL Å ENDRE SEG! En fyr som alltid skal fortelle foreldrene sine hva som skjer i forholdet og alltid ta deres parti er en mammagutt som aldri kommer til å bli en mann og kommer aldri til å respektere forholdet deres. Jeg var redd for å være alene, ville ikke fortelle noen om mine problemet fordi jeg alltid tok han tilbake og ville ikke bli dømt av mine nærmeste. Jeg valgte å tro at han kunne endre seg men etter nesten 8 år så var det nok. Har aldri vært så lykkelig som jeg er nå, jeg og mine barn har det utrolig bra. Anonymkode: f7d67...fb5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #46 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg hadde fortalt foreldrene mine hvordan han behandlet deg og hva han sa til deg. Tviler på at de ønsker at dattera deres skal være sammen med en slik mann. Å være singelmor er ikke så tøft som man skal ha det til. Men kan være godt å ha støtte rundt deg. Vet ikke om foreldrene dine er av den typen eller kanskje du har søsken eller venninner du kan snakke med? Anonymkode: 995f6...c85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #47 Del Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (36 minutter siden): Han har løyet til meg hele veien: Sa han jobbet med IT - Går på AAP Sa han var sterilisert - Det var ikke sant Sa han eide bilen sin - Lå etter på leasing så bilen ble hentet Sa han hadde hatt bilen min på service - Verkstedet sa at det ikke var sant Sa han hadde vært utro en gang - Fant ut at det var to da han avslørte seg selv Nå har han lagt ut et fire år gammelt bilde av meg liggende på fanget til en fyr. Dette var før vi ble sammen og jeg hadde ikke sex med ham. Nå har han lagt ut bilde med teksten utro? Det er noen som allerede har kommentert hore, han har passet på å redigere bildet slik at man ikke ser magen. Jeg er så redd for hva arbeidsgiver vil gjøre hvis dette blir kjent. Jeg orker ikke å dra på jobben i morgen og kan heller ikke da mannen har bilen. Han byttet hjulene på bilen og har oppført seg som det er sin bil etterpå. Jeg har kanskje vært litt redd for å si ifra. Dette er litt for mye for meg, jeg skal bestille legetime i morgen og spørre om psykolog. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å la være å ringe telefonen hans. Ønsker at han skal be om unnskyldning og endre seg, men tviler på at det skjer. Det som gjør meg forbanna er at han kaller meg hore når jeg skal bli mamma til barnet hans. Høres ut som kjæresten fra helvete. Løgner, utroskap, økonomisk uansvarlighet, stikker av med bilen din og sverter deg i offentlighet under graviditeten. Wow, jeg følte plutselig at jeg har verdens beste kjæreste, han gjør jo ingenting av dette. Anonymkode: a0148...ade 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 5. juli 2021 #48 Del Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (2 timer siden): Mannen min skylder på hormonene mine for alt. Jeg har funnet ut at mannen min skylder en del penger til forskjellige kreditorer og dette har han holdt skjult for meg. Vi hadde en krangel om dette med gjelden som er blitt skjult og han sa at når babyen ble født så skulle jeg oppføre meg som en ordentlig mor. Jeg spurte hva han mente og han sa at jeg måtte spørre om lov hvis jeg skulle forlate hjemmet. Jeg ble rasende og sa at han hadde bodd gratis i min leilighet. Da ble han sint og sa at jeg ikke likte foreldrene hans siden jeg ikke vil bo på gutterommet hans hjemme hos svigerferforeldrene. Han slo meg ikke, men latet som han skulle gjøre det og kalte meg hore. Deretter smalt han igjen døren og gikk ut. Jeg har kodelås og har byttet koden. Jeg har ringt ham mange ganger og han har bare sendt meg en veldig stygg melding. Jeg ringte svigermoren min fordi jeg er nesten helt sikker på at han har dratt hjem til foreldrene, men da hørte jeg faren i bakgrunn si at svigermor skulle legge på røret. De var også veldig lite hyggelige på telefonen. Jeg vet ikke om jeg har ødelagt muligheten for babyen og få en god far. Hva er sjansen for at han ringer tilbake? Jeg tror ikke at du fortelle hele historien. Du gjorde ikke noe galt ? Du sa ingenting som trigget han ? Stakkars barn, første tegn til omsorgssvikt allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #49 Del Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (2 timer siden): Jeg ønsker ikke å være sammen med ham lenger. Jeg takler ikke å være redd for mannen min. Jeg ville heller hatt juling enn å oppleve å bli truet og skreket til. Men jeg tør ikke si det til mamma og pappa. De kommer til å bli så skuffet over meg. Det er jeg ganske sikker på at de ikke blir - dette er ikke din skyld. og, hvis de skulle bli skuffet, så går det over, det at man blir skuffet betyr ikke at man ikke er glad i og ønsker å hjelpe, ofte er det bare et uttrykk for at man skulle ønske at ting hadde gått annerledes. Foreldre ønsker å støtte og hjelpe barna sine - selv om de ikke har tatt de valgene foreldrene mente var riktig. Så stå i det og si fra til foreldrene dine, dette kan få mye verre konsekvenser enn at foreldrene dine uttrykker at de er skuffet. Husk at dette ikke bare involverer deg nå, men også et barn. Tror du kan være ganske sikker på at hvis dette er måten han oppfører seg på nå, så blir det ikke bedre, og spesielt ikke i en småbarnsperiode - så bare glem å tenke at det går seg til, han forandrer seg sikkert, du takler det.. han forandrer seg ikke, og om du takler det så gjør ikke nødvendigvis et barn det. Anonymkode: 5ac31...a23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #50 Del Skrevet 5. juli 2021 Du MÅ kvitte deg med han. Tro meg foreldrene dine vil støtte det. Han er ikke en mann verdig. Nå må du høre etter rådene her. Får du barn med han er du låst til å ha noe med han å gjøre de neste 18 årene. Jeg hadde tatt abort hvis det hadde latt seg gjøre, abortert mannen i samme slengen og konsentrert meg om mitt liv og når tiden er rett for å finne en mann så gjør det på egen hånd. Ikke arrangert eller hjelp fra foreldrene. Det er råd fra meg som er pakistaner. Livet er ikke over. Du ødelegger deg selv og barnet ditt hvis du fortsetter denne desperate ruta og tror du kan kan få tilgivelse og snillhet fra en drittsekk. HAN GIR TOTALT F I DEG! Få det inn i skallen din. Det er håp og nå må du tenke på deg selv. Hvis abort ikke er alternativ kutter du han uansett ut av livet ditt. Anonymkode: 9a13b...f53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #51 Del Skrevet 6. juli 2021 Som mann selv sympatiserer jeg ofte med mannen ved samlivsbrudd, men dette er et unntak. Det jeg reagerer sterkest på her er trusselen om vold. Det er ikke greit! Du skal ikke behøve å føle seg truet i eget hjem, ts! Hvis dette er et mønster så bør du virkelig forlate han! Vil du at barnet deres skal vokse opp i en familie der mor blir slått og/eller truet av far hele tiden? Har du familie og brødre som kan støtte deg når du eventuelt ordner opp med salg av leilighet og ting? Synes denne tråden var rystende lesning og jeg tenker på deg. Håper det ordner seg for deg. Ingen skal trues eller utsettes for vold i hjemmet! Kun usle menn oppfører seg sånn mot kona si. - Alex Anonymkode: 81db8...e2b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #52 Del Skrevet 6. juli 2021 Uff, kanskje du skulle forhørt deg med politi eller lignende ts? Kjenner jeg får helt noia av alle trådene dine, det er store røde flagg i de alle.. Leste at han ønsker seg gutt og du venter jente. Han høres rett og slett skummel ut Anonymkode: 06781...579 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #53 Del Skrevet 6. juli 2021 Kjære ts. Jeg antar at dere begge har opphav fra annet land. Norske menn kaller ikke kvinner horer for det som er normal oppførsel når man er ung. Det du skriver om mannen din er langt fra greit. Det vet du også, for ellers har du ikke skrivet her. Jeg vil minne deg på at i Norge er det helt normalt å gå fra hverandre. Du har sikkerhet til å klare deg alene og er ikke avhengig av en mann som ikke behandler deg bra. Håper du tar kontakt med profesjonelle for å få snakket ut og hjelp. Foreldre ønsker det beste for barna sine og kommer sikkert til å støtte deg og barnet. At de betalte kredittkortet til mannen din forteller meg det. De er sikkert gode mennesker. Snakk med de også og fortell hva som skjer. Svigers høres ikke like bra ut, så de trenger du ikke ha mer enn strengt tatt nødvendig med. Mannen din er deres problem. Ønsker deg alt godt. Du har leilighet og stabil inntekt (om jeg forsto riktig). Det er bedre utgangspunkt enn mange til å bli alenemor. Du er fornuftig og kommer til å klare deg bedre alene enn sammen med en som truer deg og behandler deg dårlig. ❤️ Anonymkode: c70fc...293 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #54 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Regner med det er en mann fra en annen kultur. Mest sannsynlig så er han oppdratt slik han er, dermed er også foreldrene av samme sinn. Høres jo slik ut også. Mannen skal bestemme alt, dama skal adlyde. Han er en skikkelig drittsekk, vil du virkelig at barnet ditt skal lære slike verdier? Anonymkode: 995f6...c85 Det som plager meg med slike folk som deg er at du setter folk i bås. Visste du at det finnes nordmenn også som er slik TS beskriver mannen hun er/har vært sammen med? Trenger ikke være annen kultur for at en mann oppfører seg som en drittsekk. Anonymkode: 8e9c3...e04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #55 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjære ts. Jeg antar at dere begge har opphav fra annet land. Norske menn kaller ikke kvinner horer for det som er normal oppførsel når man er ung. Har du bodd under en stein hele livet ditt? JO, det finnes en drøss med norske menn som er drittsekker som kaller sine damer for horer og det som verre er ved normal oppførsel når man er ung. Anonymkode: 8e9c3...e04 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #56 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du bodd under en stein hele livet ditt? JO, det finnes en drøss med norske menn som er drittsekker som kaller sine damer for horer og det som verre er ved normal oppførsel når man er ung. Anonymkode: 8e9c3...e04 Mannen kommer fra Pakistan. Å kalle jenter horer er mer vanlig i enkelte kretser. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det som plager meg med slike folk som deg er at du setter folk i bås. Visste du at det finnes nordmenn også som er slik TS beskriver mannen hun er/har vært sammen med? Trenger ikke være annen kultur for at en mann oppfører seg som en drittsekk. Anonymkode: 8e9c3...e04 Og siden ts er redd foreldrene sin reaksjon antar jeg at også de ikke er herfra. Mannen er fra Pakistan. Det er ikke tatt fra intet. Anonymkode: c70fc...293 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 6. juli 2021 #57 Del Skrevet 6. juli 2021 1. Gjør det klart for både deg og han at forholdet er over, for NEI dette vil aldri bli en god far. 2. Send han også melding om at han skal levere tilbake bilen din, og legge bilnøklene i postkassen eller levere de til en nabo du stoler på. Gi han en tids frist og om han ikke leverer så melder du bilen stjålet. 3. Snakk med dine foreldre og venner om hvorfor du bryter så blir terskelen for å bryte forholdet lavere og terskelen for å gå inn i ett forhold med denne karen igjen mye høyere. 4. Ta vare på alle trusler, meldinger du får fra han og hans familie så du kan bruke det om han krever barnet. Jeg ville ikke skrevet han opp som far og heller aldri prøvd å kreve barnebidrag fra han. Går ut ifra at du har kommet så langt på vei at abort ikke lenger er mulig, om det var mulig tidsmessig så ville jeg tatt det. Er så absolutt ikke for abort av friske foster, og har forståelse for at det er en knall hard påkjennelse psykisk. Men det er jeg redd det vil bli om denne karen krever farskapet og du må forholde deg til han i 18år - livstid også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #58 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mannen kommer fra Pakistan. Å kalle jenter horer er mer vanlig i enkelte kretser. Og siden ts er redd foreldrene sin reaksjon antar jeg at også de ikke er herfra. Mannen er fra Pakistan. Det er ikke tatt fra intet. Anonymkode: c70fc...293 Foreldrene til TS er norske Anonymkode: 629f5...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 6. juli 2021 #59 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) Tipper foreldrene dine blir overlykkelige over at forholdet er over jeg ts. Endret 6. juli 2021 av likermegher 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #60 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Foreldrene til TS er norske Anonymkode: 629f5...b1d Så det etterhvert. Da forstår jeg ikke poenget med å være redd for å skuffe de i Norge er det jo ikke unormalt å forlate en udugelig partner. Foreldrene kommer heller til å støte henne enn å ønske hun skal være i et slikt forhold. Anonymkode: c70fc...293 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå