AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Da har sommerferien kommet og nå føler jeg at hele ferien blir bare dritt. Jeg er alenemor og jobber 100% pluss er student. Så sommerferie er veldig etterlengtet. Har en kjæreste som bor 1 1/2 times kjøring unna meg. Han har 2 barn som han har annenhver helg. Moren til barna bor på samme plass som meg. Så han besøker meg før han henter barna for å dra hjem til seg selv. Iblant ligger de over hos meg. Jeg tok ut ferie slik at det passet opp med hans ferie. Slik at vi fikk tilbringe litt tid sammen. Siden vi ser hverandre sjeldent. Han har 4 uker ferie, hvor han har 2 uker med barna og 2 uker alene. Jeg har sønnen min hele tiden. Noen ganger er han til besteforeldrene sine. Nå var vi litt sammen den første ferieuken. Så dro han hjem til seg med barna. Helt okei, de trenger sikkert alenetid. Så sendte han barna hjem til moren tidlig. Da foreslo mine foreldre å ta sønnen min en helg slik at vi fikk litt kjærestetid. Da jeg foreslo dette ovenfor kjæresten så svarte han «jeg må ha litt ferie også.» Da svarte jeg «åja, så du har ikke ferie når du er sammen med meg?» «hva hadde du planlagt å gjøre?» da svarte han «jeg vil ikke binde meg opp til noe. Tar dagene som de kommer. Plutselig kan jeg hoppe i bilen og ende opp i en eller annen by. Liker å være fri sånn.» Kjente jeg ble litt provosert og svarte tilbake «jeg skulle ønske jeg kunne dumpe sønnen min og bare pakke veska. Dra hvor jeg vil og gjøre hva jeg vil. Har ikke det privilegiet. Alt jeg spør om er en forbanna helg å finne på noe sammen. Er det for mye å be om?» Kontakten har blitt mindre og mindre med tiden før sommeren. Tror han vil dumpe meg, men tør ikke å si noe. Synes det er så dumt siden jeg har investert så mye i forholdet og inkludert barna våre. Burde jeg bare komme meg videre ? Anonymkode: eac83...b5c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Han er nok snart ferdig med forholdet. Gresset er grønnest der man vanner det Anonymkode: 9dfce...41b 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Ja, han høres ut som han har mistet interessen. Dump han Anonymkode: 793bf...588 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Det høres ut som han er på vei vekk, ikke klar for et nytt forhold eller andres unger på heltid, han har tydeligvis nok med litt samvær med sine egne unger innimellom. Han ga deg et svar - han vil være alene i ferien. Tror jeg hadde takket for selskapet. Anonymkode: 00493...ee0 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Synes du skal ta ham på ordet og la humla suse, ikke planlegge noe med ham, kanskje booke deg inn på spa om du har råd. Rett og slett kose ræva av deg med barnefri Så får han enten legge til rette for et liv sammen, eller du kan dra videre (med glødende hud) til nye menn, muligheter og jobb. Anonymkode: 1693d...354 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Betal han med samme mynt. Si nei til overnattinger når han kommer for å hente barna sine. Anonymkode: f3f13...9f4 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Sønnen min har blitt så glad i han og barna. Barna hans kaller meg stemor (noe de har valgt selv). Moren hans er også utrolig koselig. Knuser meg på innsiden om forholdet ryker. Jeg kan være litt overbærende til tider. Trenger ofte bekreftelse. Hvis ikke blir jeg usikker. Men jeg gjør alt for alle. Bruker mye av tiden min til partneren. Viser interesse for hans hobbyer. Jeg kjøper gaver og gjør små ting. Får ingenting tilbake selv. Han vippser meg penger.. snakk om romantisk. Sa til han at jeg ikke ville ha penger, men at han kunne heller kjøpe noe fint til meg i retur en annen gang. Besøkene har blitt mindre og kortere. Han skal alltid på ærend når han er hos meg. Så vi er lite alene.. Kan gå flere dager når han er hjemme til seg selv før jeg hører ifra han. Alltid jeg som ringer eller sender melding. Ikke alltid jeg får svar heller. Alltid jeg som foreslår å gjøre noe romantisk. ts Anonymkode: eac83...b5c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan gå flere dager når han er hjemme til seg selv før jeg hører ifra han. Alltid jeg som ringer eller sender melding. Ikke alltid jeg får svar heller. Alltid jeg som foreslår å gjøre noe romantisk. .....han er ikke interessert. Hvis en venninne av deg sa dette om sin kjæreste, hva ville du ha svart? Anonymkode: 00493...ee0 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes du skal ta ham på ordet og la humla suse, ikke planlegge noe med ham, kanskje booke deg inn på spa om du har råd. Rett og slett kose ræva av deg med barnefri Så får han enten legge til rette for et liv sammen, eller du kan dra videre (med glødende hud) til nye menn, muligheter og jobb. Anonymkode: 1693d...354 Ja det fristet faktisk 😅😂 god råd har jeg, så skal ikke stå på det 😊 Broren min foreslo at jeg og gutten min kunne komme på besøk til han. Så da pakker vi veska neste uke og reiser til Hamar. Får barnefri i helga så da gjør jeg noe for meg selv tror jeg 😊😎 ts Anonymkode: eac83...b5c 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): .....han er ikke interessert. Hvis en venninne av deg sa dette om sin kjæreste, hva ville du ha svart? Anonymkode: 00493...ee0 Jo du har vel rett der. Hadde sagt at hun hadde funnet seg noen som virkelig har lyst å tilbringe tid sammen med henne. At hun fortjente bedre. ts Anonymkode: eac83...b5c 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Det er mulig at han opplever deg som klengete, når du alltid er på tilbudssiden. Trekk deg litt tilbake, og se hva som skjer. Kanskje han slapper mer av, når det ikke blir så klamt. Anonymkode: 2b16f...057 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mulig at han opplever deg som klengete, når du alltid er på tilbudssiden. Trekk deg litt tilbake, og se hva som skjer. Kanskje han slapper mer av, når det ikke blir så klamt. Anonymkode: 2b16f...057 Har prøvd det. Da hører jeg ingenting.. så føler at forholdet har enveis kommunikasjon. Skal teste han nå å se om han tar kontakt med meg denne uka. Skal ikke si noe hva slags planer jeg har. Han vet jeg har barnefri i helgen. Da får det være opp til han å gjøre noe med det. ts Anonymkode: eac83...b5c 2
Gjest Chroma Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jo du har vel rett der. Hadde sagt at hun hadde funnet seg noen som virkelig har lyst å tilbringe tid sammen med henne. At hun fortjente bedre. ts Anonymkode: eac83...b5c Der har du svaret ditt ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå