Gå til innhold

Hvorfor har det kommet så mange menn på kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at det har kommet så mange menn på kvinneguiden, og hvorfor vil de bruke så mye av tiden sin på et kvinneforum? 

Anonymkode: 7c080...ea4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er Norges største forum, og den store majoriteten av innleggene her inne er ikke innlegg som kun er interessante for kvinner. Det er vel omtrent kun underforumene for graviditet og kjendis-sladder som er rene kvinneforumer.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden skriver selv at forumet er for alle

Anonymkode: c3fed...25b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinneguiden skriver selv at forumet er for alle

Anonymkode: c3fed...25b

Joda, mente ikke at det ikke er lov. Bare lurer på hvorfor det (spesielt i det siste) har begynt å være mer menn her enn før. 
Mener ikke at menn ikke skal få lov til å være interessert i de temaene som kvinner er interessert i

• Liker 5
Skrevet

Foreslår at vi endrer navn på forumet til noe kjønnsagnostisk. menneskeguiden eller folkeguiden eller noe.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (1 minutt siden):

Foreslår at vi endrer navn på forumet til noe kjønnsagnostisk. menneskeguiden eller folkeguiden eller noe.

Jasså? Kvinner som har måttet slite med å bli kalt "menn" innenfor alt mulig gjennom mange hundre år da? Brannmenn, politimenn, rådmenn, statsmenn, og så videre. Men når menn blir "feilkjønnet", da er det plutselig veldig viktig å ha et kjønnsnøytralt navn! 😂

Anonymkode: 99379...f5d

• Liker 21
Skrevet

Har det? Har ikke merket meg noen flere, jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det som gjør at det har kommet så mange menn på kvinneguiden, og hvorfor vil de bruke så mye av tiden sin på et kvinneforum? 

De tør ikke å innrømme det, men vi kvinner er jo bare helt rå. :tekola:

Anonymkode: ff77e...c19

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De tør ikke å innrømme det, men vi kvinner er jo bare helt rå. :tekola:

Anonymkode: ff77e...c19

Dere er mer sosiale og det liker noen av oss :Nikke: meeen ja, kvinner er ganske kule :danse:

• Liker 8
Gjest Lunaris
Skrevet

Fordi vi kvinner skal ikke få ha noen ting i fred for mennene.

Skrevet

I likestillingens ånd, så burde vel forumet bytte navn til noe kjønnsnøytralt. 
Kvinneguiden startet vel som et forum som i mye større grad tok for seg kvinnerelaterte emner, da ofte kvinnehelse, men det har jo endret seg veldig.

• Liker 2
Skrevet

Mange andre forum, fex vgd , er blitt fullstendig ødelagt av nye eiere, da søker folk seg til andre steder.

Og her er det mange forum, sex, film/tv, mat osv osv, dvs nok å finne av interesse 

• Liker 4
Skrevet
Lunaris skrev (10 minutter siden):

Forumeierne står jo fritt til å endre medlemsmassen. Med unntak av noen infantile smågutter inne på seksualforumet så opptrer de fleste av oss relativt greit. For min egen del har jeg vurdert å forlate KG. Mange kvinner later til å irritere seg over at vi henger her inne. Det finnes dessverre få mannsforumer i Norge og de som finnes handler kun om bil eller whatnot...🙄 Driiitkjedelig...

• Liker 3
Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (1 minutt siden):

Forumeierne står jo fritt til å endre medlemsmassen. Med unntak av noen infantile smågutter inne på seksualforumet så opptrer de fleste av oss relativt greit. For min egen del har jeg vurdert å forlate KG. Mange kvinner later til å irritere seg over at vi henger her inne. Det finnes dessverre få mannsforumer i Norge og de som finnes handler kun om bil eller whatnot...🙄 Driiitkjedelig...

Ikke bare infantile smågutter på seksualforumet, dessverre... Men det er vel egentlig bare en infantil smågutt som herjer om natten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svært mange jenter på forumet. Skjønner ikke hvorfor det er noe bedre når forumet heter Kvinneguiden. 

Anonymkode: f2292...60e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bra med innspill av menn. Men i det siste har der vært mange tråder som legger opp til innbitt kvinnehat. Hvorfor kan ikke disse mennene møte sine likesinnede på andre mannsdominerte fora? 

Anonymkode: 6cb8e...4d8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (9 minutter siden):

Hvor har du sett at kvinner later til å irritere seg over at menn henger her? Har ikke sett det, med unntak av de nevnte infantile småguttene som du nevner, men de teller ikke da

• Liker 1
Skrevet

Mindre høyreekstremisme her enn andre steder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lunaris skrev (37 minutter siden):

Selv ikke garderobene får dere ha i fred.

Anonymkode: 2dca6...a9c

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...