AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Hva er det som gjør at det har kommet så mange menn på kvinneguiden, og hvorfor vil de bruke så mye av tiden sin på et kvinneforum? Anonymkode: 7c080...ea4 5
Nicathv Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Fordi det er Norges største forum, og den store majoriteten av innleggene her inne er ikke innlegg som kun er interessante for kvinner. Det er vel omtrent kun underforumene for graviditet og kjendis-sladder som er rene kvinneforumer. 19
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Kvinneguiden skriver selv at forumet er for alle Anonymkode: c3fed...25b 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinneguiden skriver selv at forumet er for alle Anonymkode: c3fed...25b Joda, mente ikke at det ikke er lov. Bare lurer på hvorfor det (spesielt i det siste) har begynt å være mer menn her enn før. Mener ikke at menn ikke skal få lov til å være interessert i de temaene som kvinner er interessert i Anonymkode: 7c080...ea4 5
ajarRun Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Foreslår at vi endrer navn på forumet til noe kjønnsagnostisk. menneskeguiden eller folkeguiden eller noe. 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 ajarRun skrev (1 minutt siden): Foreslår at vi endrer navn på forumet til noe kjønnsagnostisk. menneskeguiden eller folkeguiden eller noe. Jasså? Kvinner som har måttet slite med å bli kalt "menn" innenfor alt mulig gjennom mange hundre år da? Brannmenn, politimenn, rådmenn, statsmenn, og så videre. Men når menn blir "feilkjønnet", da er det plutselig veldig viktig å ha et kjønnsnøytralt navn! 😂 Anonymkode: 99379...f5d 21
CorvusCorax Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Har det? Har ikke merket meg noen flere, jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det som gjør at det har kommet så mange menn på kvinneguiden, og hvorfor vil de bruke så mye av tiden sin på et kvinneforum? Anonymkode: 7c080...ea4 De tør ikke å innrømme det, men vi kvinner er jo bare helt rå. Anonymkode: ff77e...c19 9
Den Sagnomsuste Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De tør ikke å innrømme det, men vi kvinner er jo bare helt rå. Anonymkode: ff77e...c19 Dere er mer sosiale og det liker noen av oss meeen ja, kvinner er ganske kule 8
Gjest Lunaris Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 Fordi vi kvinner skal ikke få ha noen ting i fred for mennene.
K.B. Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 I likestillingens ånd, så burde vel forumet bytte navn til noe kjønnsnøytralt. Kvinneguiden startet vel som et forum som i mye større grad tok for seg kvinnerelaterte emner, da ofte kvinnehelse, men det har jo endret seg veldig. 2
Østkantgutt1913 Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 Mange andre forum, fex vgd , er blitt fullstendig ødelagt av nye eiere, da søker folk seg til andre steder. Og her er det mange forum, sex, film/tv, mat osv osv, dvs nok å finne av interesse 4
Den Sagnomsuste Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 Lunaris skrev (10 minutter siden): Fordi vi kvinner skal ikke få ha noen ting i fred for mennene. Forumeierne står jo fritt til å endre medlemsmassen. Med unntak av noen infantile smågutter inne på seksualforumet så opptrer de fleste av oss relativt greit. For min egen del har jeg vurdert å forlate KG. Mange kvinner later til å irritere seg over at vi henger her inne. Det finnes dessverre få mannsforumer i Norge og de som finnes handler kun om bil eller whatnot...🙄 Driiitkjedelig... 3
CorvusCorax Skrevet 6. juli 2021 #14 Skrevet 6. juli 2021 Den Sagnsomsuste skrev (1 minutt siden): Forumeierne står jo fritt til å endre medlemsmassen. Med unntak av noen infantile smågutter inne på seksualforumet så opptrer de fleste av oss relativt greit. For min egen del har jeg vurdert å forlate KG. Mange kvinner later til å irritere seg over at vi henger her inne. Det finnes dessverre få mannsforumer i Norge og de som finnes handler kun om bil eller whatnot...🙄 Driiitkjedelig... Ikke bare infantile smågutter på seksualforumet, dessverre... Men det er vel egentlig bare en infantil smågutt som herjer om natten. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #15 Skrevet 6. juli 2021 Svært mange jenter på forumet. Skjønner ikke hvorfor det er noe bedre når forumet heter Kvinneguiden. Anonymkode: f2292...60e 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #16 Skrevet 6. juli 2021 Det er jo bra med innspill av menn. Men i det siste har der vært mange tråder som legger opp til innbitt kvinnehat. Hvorfor kan ikke disse mennene møte sine likesinnede på andre mannsdominerte fora? Anonymkode: 6cb8e...4d8 10
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #17 Skrevet 6. juli 2021 Den Sagnsomsuste skrev (9 minutter siden): Forumeierne står jo fritt til å endre medlemsmassen. Med unntak av noen infantile smågutter inne på seksualforumet så opptrer de fleste av oss relativt greit. For min egen del har jeg vurdert å forlate KG. Mange kvinner later til å irritere seg over at vi henger her inne. Det finnes dessverre få mannsforumer i Norge og de som finnes handler kun om bil eller whatnot...🙄 Driiitkjedelig... Hvor har du sett at kvinner later til å irritere seg over at menn henger her? Har ikke sett det, med unntak av de nevnte infantile småguttene som du nevner, men de teller ikke da Anonymkode: 7c080...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #19 Skrevet 6. juli 2021 Lunaris skrev (37 minutter siden): Fordi vi kvinner skal ikke få ha noen ting i fred for mennene. Selv ikke garderobene får dere ha i fred. Anonymkode: 2dca6...a9c 3
Chantielle Skrevet 6. juli 2021 #20 Skrevet 6. juli 2021 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, samt svar til dette. Chantielle mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå