AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg tok en tidligtest på konsentrert urin i kveld 9 dpo (dersom syklus har stabilisert seg). Jeg vet at jeg egentlig skulle ha ventet, men klarte ikke å dy meg😅 noen som har fått negativ tidligtest (babyplan om det er av betydning) 9 dpo og likevel var gravid? Eller er løpet kjørt? Anonymkode: 93281...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Del Skrevet 5. juli 2021 Løpet er ikke kjørt! Fikk negativ 9dpo, men svak positiv 10dpo 😊 Var også babyplan tidligtest jeg tok. Har skjedd ved to anledninger. Men på første fikk jeg negativ 10dpo også, men svak positiv 11-12dpo. Anonymkode: 312e9...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Løpet er ikke kjørt! Fikk negativ 9dpo, men svak positiv 10dpo 😊 Var også babyplan tidligtest jeg tok. Har skjedd ved to anledninger. Men på første fikk jeg negativ 10dpo også, men svak positiv 11-12dpo. Anonymkode: 312e9...a2b Takk for svar! Ble veldig letta av dette😅 tror ikke egentlig det har gått denne mnd, er første ordentlige syklus etter MA så tror den kan være litt tullete🤨 Anonymkode: 93281...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juli 2021 #4 Del Skrevet 6. juli 2021 Nei, 9 dpo er tidlig og de tidligtestene er slettes ikke så mye bedre enn vanlige tester. De to siste gangene jeg har blitt gravid har jeg først skimtet noe på 10 dpo, og da var det svaaakt. Nesten usynlig. Og det var på dagens andre urin (mer konsentrert). Først 11 dpo egentlig ordentlig strek. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå