AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Kom hjem fra ferie med familien i dag hvor vi bodde ganske tett og hadde mye på programmet i en uke. Hadde sett frem til masse tid i karantene etter å ha vært så tett på folk men nå «slipper» jeg jo det. Jeg er ganske introvert og liker å ha mye tid for meg selv. Samtidig elsker jeg å være sosial, men må hente meg inn igjen etterpå. Kjæresten gledet seg veldig til å se meg mens jeg hadde egentlig bare lyst til å være alene da jeg kom hjem. Han ble kjempe såret og lei seg for at jeg ikke ville være med han. Betyr dette at jeg ikke er glad nok i han? Føler av og til at han trenger veldig mye mer kjærestetid enn meg… Anonymkode: ed5bf...0be 2
Antiviruset Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom hjem fra ferie med familien i dag hvor vi bodde ganske tett og hadde mye på programmet i en uke. Hadde sett frem til masse tid i karantene etter å ha vært så tett på folk men nå «slipper» jeg jo det. Jeg er ganske introvert og liker å ha mye tid for meg selv. Samtidig elsker jeg å være sosial, men må hente meg inn igjen etterpå. Kjæresten gledet seg veldig til å se meg mens jeg hadde egentlig bare lyst til å være alene da jeg kom hjem. Han ble kjempe såret og lei seg for at jeg ikke ville være med han. Betyr dette at jeg ikke er glad nok i han? Føler av og til at han trenger veldig mye mer kjærestetid enn meg… Anonymkode: ed5bf...0be Om du ikke prioriterer din kjæreste vil ikke forholdet holde! Det sier seg selv, så om du prioriterer alt annet foran han, og så bare ha han der når det "passer" deg? Da kjører du dette i grøften. Du må derfor prioritere riktig om du ønsker en kjæreste i livet ditt uansett hvor sterke følelsene dine er eller ikke. Jobb, kjæreste, alenetid og familie i den rekkefølgen er det eneste som går om du ønsker en kjæreste og et seriøst forhold som skal vare. Alt annet? Du kommer til å kjøre det i grøften. Ingen kjæreste som er oppegående finner seg i å bli nedprioritert. Det er et enormt rødt flagg. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Antiviruset skrev (17 minutter siden): Du må derfor prioritere riktig om du ønsker en kjæreste i livet ditt uansett hvor sterke følelsene dine er eller ikke. Men det at jeg ikke er superivrig etter å se han etter en uke fra hverandre er kanskje et dårlig tegn? Eller er det bare stresset fra reisen og det intense sosiale samværet som gjør at jeg vil være alene. Begynner å lure på om jeg i det hele tatt passer til å bo sammen med noen 😳 Anonymkode: ed5bf...0be 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Jeg er veldig introvert selv, men ser ikke på det som ork å være med kjæresten min. Det skal være avslappende å være med din kjære uansett om du er sliten etter mye sosialisering. Anonymkode: 98e33...0da 14
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Du virker ikke veldig forelsket. Tar han pusten fra deg, kiler det i magen når du tenker på ham, eller er han bare grei nok? Anonymkode: 6cb71...091 6
Antiviruset Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det at jeg ikke er superivrig etter å se han etter en uke fra hverandre er kanskje et dårlig tegn? Eller er det bare stresset fra reisen og det intense sosiale samværet som gjør at jeg vil være alene. Begynner å lure på om jeg i det hele tatt passer til å bo sammen med noen 😳 Anonymkode: ed5bf...0be Det vet bare du, kan godt være at du som er introvert er blitt sliten etter mye sosialisering med familien, og derfor ikke vil mer av det akkurat nå. Uten at det sier mye om dine følelser for kjæresten din. De vil svinge hele tiden uansett. Men prioriterer du slik over tid, eller rettere sagt prioriterer ned kjærestene dine i et forhold? Da passer du ikke i et forhold heller. Så enkelt er det. Ingen seriøse voksne mennesker lar seg nedprioritere i et forhold. Det er noe jeg ser som et alvorlig rødt flagg. Så prioritere de to viktigste tingene først. Kjæreste og alenetid. Har du mer til overs da kan du bruke dette på familie og venner. Alt annet tilsier at du ikke passer i noe forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Jeg hadde heller ikke orka å se kjæresten min allerede dagen etter en intens ferie hvor jeg bodde tett på andre. Måtte hatt 1-2 dager aleine for å kalibrere meg og nullstille alle inntrykk. Og jeg regner meg som en veldig sosial person, og introvert. Min kjæreste er introvert selv og har 0 problemer med å skjønne sånt. Det letteste er å være veldig konkret. Feks: "Jeg er hjemme på kvelden den 23. Da skal det bli godt å få sove ut på morgenen og få vaska litt klær. Passer det å møtes til middag klokka 18.30 den 24.? Tenkte vi kunne lage pizza og kose oss. Gleder meg til å se deg :)" Anonymkode: aed61...10c 14
globalagogo Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 Antiviruset skrev (8 timer siden): Om du ikke prioriterer din kjæreste vil ikke forholdet holde! Det sier seg selv, så om du prioriterer alt annet foran han, og så bare ha han der når det "passer" deg? Da kjører du dette i grøften. Du må derfor prioritere riktig om du ønsker en kjæreste i livet ditt uansett hvor sterke følelsene dine er eller ikke. Jobb, kjæreste, alenetid og familie i den rekkefølgen er det eneste som går om du ønsker en kjæreste og et seriøst forhold som skal vare. Alt annet? Du kommer til å kjøre det i grøften. Ingen kjæreste som er oppegående finner seg i å bli nedprioritert. Det er et enormt rødt flagg. Hjelpes 8
EmilieH Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 Kjæresten kom hjem fra guttetur søndag kveld og jeg møtte han på toget fordi han gledet seg sånn til å dele tid med meg igjen. Om han ikke hadde ønsket det hadde jeg begynt å stusse over følelsene hans. 7
Realverdien Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kom hjem fra ferie med familien i dag hvor vi bodde ganske tett og hadde mye på programmet i en uke. Hadde sett frem til masse tid i karantene etter å ha vært så tett på folk men nå «slipper» jeg jo det. Jeg er ganske introvert og liker å ha mye tid for meg selv. Samtidig elsker jeg å være sosial, men må hente meg inn igjen etterpå. Kjæresten gledet seg veldig til å se meg mens jeg hadde egentlig bare lyst til å være alene da jeg kom hjem. Han ble kjempe såret og lei seg for at jeg ikke ville være med han. Betyr dette at jeg ikke er glad nok i han? Føler av og til at han trenger veldig mye mer kjærestetid enn meg… Anonymkode: ed5bf...0be Dette har skjedd med meg også som tenåring. Det er sårende. Du er rett og slett ikke glad nok eller har gledet nok til å dra å treffe ham. Det er ikke SÅ interessant å smake på stav etter en lang ferie med familien? Jaja, da har du ikke savna han mye da.... Du må pakke det inn som at du "trenger å få sove" du er "helt kjørt" slike ting. Er da noe som heter høflighet og innpakning, selv i nisselandet Norge. Endret 6. juli 2021 av Realverdien 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han ble kjempe såret og lei seg for at jeg ikke ville være med han. Betyr dette at jeg ikke er glad nok i han? Føler av og til at han trenger veldig mye mer kjærestetid enn meg… Anonymkode: ed5bf...0be Nei, det gjør det ikke, og du skal bare se vekk fra svarene her. En klengete mann er et stort rødt flagg i min bok. Som kvinne skal man også ha glede av et forhold, ikke bare mannen. Og du kommer gradvis til å miste følelsene dine helt hvis han er for pushy. Man ønsker seg en kjæreste, ikke en stor baby. Mange kvinner synes først det er ekstremt sjarmerende. Tenk, han klarer seg ikke uten meg! Men etter hvert går sannheten opp med gru. Han klarer seg faktisk ikke uten meg.. Bare å lese alle trådene her inne om de som til slutt knekker sammen av at mannen tar det de vil ha, uten at man får det man selv behøver. Narsissisme, kalles det. Anonymkode: 04b91...9a9 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 Realverdien skrev (6 minutter siden): Det er ikke SÅ interessant å smake på stav etter en lang ferie med familien? Jaja, da har du ikke savna han mye da.... Selvfølgelig ikke. Hva har en mann å tilby, etter en uke med familien? Svaret er at kvinner ikke går rundt og savner å smake stav sånn helt uten videre. Trodde dette var oppe og avgjort nå i 2021. Man må ha mer å tilby enn en stav. Har man ikke det, neivei, da passer man ikke inn i forhold. Så enkelt er det. Anonymkode: 04b91...9a9 4
Realverdien Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Hva har en mann å tilby, etter en uke med familien? Svaret er at kvinner ikke går rundt og savner å smake stav sånn helt uten videre. Trodde dette var oppe og avgjort nå i 2021. Man må ha mer å tilby enn en stav. Har man ikke det, neivei, da passer man ikke inn i forhold. Så enkelt er det. Anonymkode: 04b91...9a9 Dette er jo en ungjente, som har vært på ferie med familien, og hvor kjæresten har gått hjemme og sparket stein i veikanten som en brunstig okse og drømt å få'a for seg selv på hybelen nå i sommerferien. Er ikke urimelig å vente at han hadde håpet på litt candytime. Er jo bare tegn på at han ikke har funnet seg en annen enda. Hallo.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #14 Skrevet 6. juli 2021 Jeg elsker kjæresten min uten tvil,likevel lyger jeg for han så jeg får alenetid. Jeg har kun barnefri annenhver helg så når barnet mitt er blitt hentet fredagen så vil kjæresten at jeg skal komme til han. Men jeg er desperat etter litt alenetid som jeg aldri får ellers,så jeg lyger å sier at jeg må jobbe sent. Å så drar jeg til han tidlig dagen etterpå istedet. Anonymkode: 5bf5d...748 11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #15 Skrevet 6. juli 2021 Realverdien skrev (1 minutt siden): Dette er jo en ungjente, som har vært på ferie med familien, og hvor kjæresten har gått hjemme og sparket stein i veikanten som en brunstig okse og drømt å få'a for seg selv på hybelen nå i sommerferien. Er ikke urimelig å vente at han hadde håpet på litt candytime. Er jo bare tegn på at han ikke har funnet seg en annen enda. Hallo. Ja, og om noen uker eller år så havner han vel her inne som en bitter eldre mann som skal lære unge kvinner at de må sette pris på staven mens de har den. Det er trist å lese innleggene til disse mennene. Det har enda ikke gått opp for de at det var de selv som ikke var bra nok. Nei, TS, det skal du ta med knusende ro. Det finnes menn der ute som har lært å oppføre seg. Hvis ikke fyren din gidder å innrette seg etter deg og ivareta dine behov, så hiv han ut og vær enten singel eller finn en bedre mann. Anonymkode: 04b91...9a9 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #16 Skrevet 6. juli 2021 Antiviruset skrev (10 timer siden): Om du ikke prioriterer din kjæreste vil ikke forholdet holde! Det sier seg selv, så om du prioriterer alt annet foran han, og så bare ha han der når det "passer" deg? Da kjører du dette i grøften. Du må derfor prioritere riktig om du ønsker en kjæreste i livet ditt uansett hvor sterke følelsene dine er eller ikke. Jobb, kjæreste, alenetid og familie i den rekkefølgen er det eneste som går om du ønsker en kjæreste og et seriøst forhold som skal vare. Alt annet? Du kommer til å kjøre det i grøften. Ingen kjæreste som er oppegående finner seg i å bli nedprioritert. Det er et enormt rødt flagg. Dummeste jeg har hørt. Hvis hun ikke tar vare på seg selv så kjører hun seg selv i grøften. Anonymkode: e8d99...77f 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #17 Skrevet 6. juli 2021 Jeg er sånn som deg, TS. Kjæresten forstår det godt. Introvert / ekstrovert er én faktor her, men det kan også være nyttig å lese seg opp på tilknytningsstil. Anonymkode: 2cc05...db4 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #18 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er sånn som deg, TS. Kjæresten forstår det godt. Introvert / ekstrovert er én faktor her, men det kan også være nyttig å lese seg opp på tilknytningsstil. Anonymkode: 2cc05...db4 Enig i at både introvert og ekstrovert og tilknytningsstil kan være nyttig å vite litt om, MEN i unge år er det uansett temmelig vanlig at mannen forsøker å kvele dama, rett og slett fordi han er for umoden og har for mye testosteron som han ikke har lært å stagge. Det kan like gjerne være fraværet av en farsfigur eller en elendig far som ikke har lært sønnen opp, som er årsaken. Anonymkode: 04b91...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #19 Skrevet 6. juli 2021 Jeg er introvert selv, og synes det er slitsomt å skulle ha folk rundt seg hele tiden. Jeg må i allefall ha et sted/rom jeg kan trekke meg tilbake på for å være for meg selv iblant. Lurer også på hvorvidt jeg egentlig egner meg til å bo sammen med andre. Kjæresten min er heldigvis veldig forståelsesfull, og liker å sitte alene og holde på med sine ting han og. Anonymkode: c72be...57f 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #20 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kom hjem fra ferie med familien i dag hvor vi bodde ganske tett og hadde mye på programmet i en uke. Hadde sett frem til masse tid i karantene etter å ha vært så tett på folk men nå «slipper» jeg jo det. Jeg er ganske introvert og liker å ha mye tid for meg selv. Samtidig elsker jeg å være sosial, men må hente meg inn igjen etterpå. Kjæresten gledet seg veldig til å se meg mens jeg hadde egentlig bare lyst til å være alene da jeg kom hjem. Han ble kjempe såret og lei seg for at jeg ikke ville være med han. Betyr dette at jeg ikke er glad nok i han? Føler av og til at han trenger veldig mye mer kjærestetid enn meg… Anonymkode: ed5bf...0be Det viktigste er å snakke med ham om det! Kanskje ikke akkurat nå, men en dag dere har tid og mulighet til å snakke om det. Selv er jeg heldig som er sammen med en som også er introvert så trenger ikke forklare, når vi er sammen så hender det jeg sier at nå tar jeg meg en halvtime på soverommet - så skjønner han av seg selv at jeg har behov for litt aleinetid OG at det har nada med ham å gjøre Men om han ikke har samme behov må du forklare hvordan ting er for deg og at det ikke er han eller forholdet deres som er problemet, men bare at dere er forskjellige. Antiviruset skrev (11 timer siden): Om du ikke prioriterer din kjæreste vil ikke forholdet holde! Det sier seg selv, så om du prioriterer alt annet foran han, og så bare ha han der når det "passer" deg? Da kjører du dette i grøften. Du må derfor prioritere riktig om du ønsker en kjæreste i livet ditt uansett hvor sterke følelsene dine er eller ikke. Jobb, kjæreste, alenetid og familie i den rekkefølgen er det eneste som går om du ønsker en kjæreste og et seriøst forhold som skal vare. Alt annet? Du kommer til å kjøre det i grøften. Ingen kjæreste som er oppegående finner seg i å bli nedprioritert. Det er et enormt rødt flagg. For en introvert så vil det å prioritere litt alenetid først også være å prioritere forholdet. Er jo ikke sikkert hun har så mye å gi kjæresten om hun er sliten og har behov for aleinetid. Realverdien skrev (18 minutter siden): Dette er jo en ungjente, som har vært på ferie med familien, og hvor kjæresten har gått hjemme og sparket stein i veikanten som en brunstig okse og drømt å få'a for seg selv på hybelen nå i sommerferien. Er ikke urimelig å vente at han hadde håpet på litt candytime. Er jo bare tegn på at han ikke har funnet seg en annen enda. Hallo. Mener du at damer skal la menn få vilja si hele tiden? Greit nok, det er forståelig at han hadde håpet på noe - men han kan ikke forvente å få seg noe akkurat når han vil selv, hun må jo være i form/humør også. Anonymkode: 33b49...46f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå